Svítí kontrolka ESP.... VW GOLF IV TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sPepino
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 26 čer 2006, 12:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od sPepino »

stinger píše:S tim spinacem ESP by to melo logiku, je to jenom tlacitko, takze staci kratkodoby slus bud ve spinaci, nebo nekde po dratech a kontrolka se rozsviti, ESP se "korektne" vypne, takze nikde zadna chyba. V tom pripade by se mohlo stat, ze behem jizdy ta kontrolka zase i zhasne.
no zatim mi to nikdy nezhaslo, ale muzu zkusit ten vypinac odpojit a uvidime,
co to udela...
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

hoši jestli to je těma světlama tak si od zejtřka užijete (LOL)
sPepino
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 26 čer 2006, 12:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od sPepino »

sPepino píše:
stinger píše:S tim spinacem ESP by to melo logiku, je to jenom tlacitko, takze staci kratkodoby slus bud ve spinaci, nebo nekde po dratech a kontrolka se rozsviti, ESP se "korektne" vypne, takze nikde zadna chyba. V tom pripade by se mohlo stat, ze behem jizdy ta kontrolka zase i zhasne.
no zatim mi to nikdy nezhaslo, ale muzu zkusit ten vypinac odpojit a uvidime,
co to udela...
jeste mam takovej hloupej dotaz, da se to tlacitko vytahnout aniz bych "vorval" celou pristrojovku?
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

sPepino píše:
sPepino píše:
stinger píše:S tim spinacem ESP by to melo logiku, je to jenom tlacitko, takze staci kratkodoby slus bud ve spinaci, nebo nekde po dratech a kontrolka se rozsviti, ESP se "korektne" vypne, takze nikde zadna chyba. V tom pripade by se mohlo stat, ze behem jizdy ta kontrolka zase i zhasne.
no zatim mi to nikdy nezhaslo, ale muzu zkusit ten vypinac odpojit a uvidime,
co to udela...
jeste mam takovej hloupej dotaz, da se to tlacitko vytahnout aniz bych "vorval" celou pristrojovku?
zkus to kolem objet nějakým tenkým nožem nebo něčím takovím,aby jsi zjistil kde to má packy za který to drží a pak je zkus zmáčknout a vytáhnout...jináč to asi nepůjde :P leda že by jsi rozmontoval půl přístrojovky
sPepino
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 26 čer 2006, 12:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od sPepino »

váha píše:
sPepino píše:
sPepino píše: no zatim mi to nikdy nezhaslo, ale muzu zkusit ten vypinac odpojit a uvidime,
co to udela...
jeste mam takovej hloupej dotaz, da se to tlacitko vytahnout aniz bych "vorval" celou pristrojovku?
zkus to kolem objet nějakým tenkým nožem nebo něčím takovím,aby jsi zjistil kde to má packy za který to drží a pak je zkus zmáčknout a vytáhnout...jináč to asi nepůjde :P leda že by jsi rozmontoval půl přístrojovky
dik za radu, o vikendu to zkusim...
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

jo přesně... Začalo mě to zlobitr častěji, tak jsem vzal diegnostiku a ejhle:
01435 - Snimac 1 brzdneho tlaku (G201)
008 - nesmyslny signal - Sporadicky

Co s tím lze dělat?
Je to jen čidlo či něco jiného?
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

vlagik píše:jo přesně... Začalo mě to zlobitr častěji, tak jsem vzal diegnostiku a ejhle:
01435 - Snimac 1 brzdneho tlaku (G201)
008 - nesmyslny signal - Sporadicky

Co s tím lze dělat?
Je to jen čidlo či něco jiného?
no tak tě vítám v klubu. taky by mě zajímalo co je příčinou :? jak jsem už psal měřil jsem brzd.tlak na vagu + pro sichr udělal vynulování a na závěr vyndal komplet kablík a proměřil ho a nic ..... vše ok. jedině co mě ještě napadá je souvislost s napájením čidla. pokles napětí a vyhodí to chybu... nevím jak u tebe , ale u mě to třeba 3 dny jde ok a pak se to během dne 2x zahlásí....a to se fakt blbě hledá...
kdy ti to dělá nejčastěji ?
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Kdy mě to dělá? Dobrá otázka chlape...

Kdy chce. (LOL)

Fakt. Někdy o tom vůbec nevím. Prostě pár tisíc km/ týdnů nic.
A pak i 2-3 x za den.
Nezálaží na počasí. Myslel jsem si, že to kratuje voda v čidle nebo tak, ale nic.
Prostě nechápu, co si to vymýšlí. :x



Kde je vůbec ten Snímač 1 G201, přímo ve válci?
Jestli to není to samotné čidlo, které se občas špatně zahlásí...
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

to čidlo je přímo na brzd.válci ze spoda. jinak to čidlo se doporučuje měnit komplet vč.válce...........
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

martex: A prečo ho meniť aj s brzdovým valcom? Mal som to čidlo tlaku vybraté... Určite sa dá objednať a vymeniť osobitne.

Vypínač ESP má "packy" na tých kratších stranách obdĺžnika, teda na golfe vľavo a vpravo, na passate dole a hore. (vypínač je tam inak otočený) Na golfe kde nie je žiadna záslepka, sú tam všetky vypínače obsadené ho vyberám tak, že najprv vytiehnem držiak nápojov- otvorím na ňom ten kryt bez toho aby som vytiahol držiak. On má na bokoch dobre prístupné "packy", dá sa preto dobre vybrať. A potom cez medzeru ktorá vznikne vybratím tohoto držiaka prepchám ruku pokiaľ dočiahnem a zozadu vytlačím ESP tlačítko, alebo hociktorý iný vypínač (výstražný trojuholník, vyhrievanie sedačiek...) Špárať popri vypínači je dosť riziko. Pružiny sú dosť silné. Hlavne na ESP, vyhrievaní zadného okna a výstražnom trojuholníku. Tie na vyhrievaní sedačiek sú slabšie a dajú sa horko-ťažko vybrať aj z predu opatrne páčením skrutkovačom.

Ak máš vedľa prázdnu pozíciu, ide to ľahko- záslepku opatrne vypáčiš skrutkovačom, to ide ľahko, a potom už sa zboku dostaneš k vypínaču.
sPepino
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 26 čer 2006, 12:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od sPepino »

Ahoj,

tak pokus s vyndaným vypínačem nepomohl, ESP svítí pořád. Jenom mi přibyla nová zkušenost, tuhle jsem projel nějakým rozsypaným cementem nebo co to bylo a o ESP jsem pul dne nevěděl. Vypadá to, že ta voda popřípadně jiný "bordel" něco provede s nějakým čidlem a to se chvíli tváří jako OK. Tak už nevím. VAG stále nic. Asi mi nezbyne nic jinýho než je všechny nějak propláchnout.....
stinger
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od stinger »

No je to fakt divné, že vagcom nic nehlásí. Tak buď mají chybu ve firmwaru řj a tu chybu jednotka vyhodnotí, ale nehlásí, nebo se to ESP nechtěně vypíná nějakým vaklem na drátech od tlačítka, nebo třetí hypotetická možnost je, že blbne kontrolka v budíkách.
V každém případě je ale nalezení závady docela obtížné a bude vyžadovat systematický postup s vyloučením jednotlivých závad.
GVI/TDi CR/103kW
sPepino
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 26 čer 2006, 12:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od sPepino »

tak jsem se dneska opet zabyval ESP a nakonec jsme prostrikali VDckem vsechny konektory od cidel na kolech, to nepomohlo, tak jsme jeste prostrikali konektor z jednotky ABS a musim zaklepat, od ty doby klid. Behem mereni na VAGu se stavalo, ze kdyz se ESP rozsvitilo, tak VAG nemohl komunikovat s jednotkou brzd. Mozna proto to nehlasilo zadnou chybu, VAG si myslel, ze se jednotka vypnula (mozna spatny kontakt na napajeni....)
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

no tak já se taky připojím s postřehem... jelikož mám v palubce na trvalo připojený voltmetr tak jsem to dost sledoval jak se pohybuje palubní napětí v závislosti na různých odběrech tj.světla, ventilátor atd. a při stejných podmínkách to dávalo pokaždý různý napětí i s rozdílem až 0.8V . tak mi to nedalo a prostě jsem šel po kabelech a problém byl v hlavním kostřícím bodě a to na očku co je zamáčknutý na mínusovým kabelu co vede od baterky na motor (pod držákem baterky). no v každým případě mi to po opravě zatím drží jak má (ESP) a palubní napětí je stabilní...
ps: bez tvale připojenýho voltmetru a jeho sledování bych na to asi dost těžko přišel protože se vše ostatní chovalo naprosto ok a při klasickým měření byl vždycky v tu dobu přechoďák v poho....
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
sPepino
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 26 čer 2006, 12:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od sPepino »

martex píše:no tak já se taky připojím s postřehem... jelikož mám v palubce na trvalo připojený voltmetr tak jsem to dost sledoval jak se pohybuje palubní napětí v závislosti na různých odběrech tj.světla, ventilátor atd. a při stejných podmínkách to dávalo pokaždý různý napětí i s rozdílem až 0.8V . tak mi to nedalo a prostě jsem šel po kabelech a problém byl v hlavním kostřícím bodě a to na očku co je zamáčknutý na mínusovým kabelu co vede od baterky na motor (pod držákem baterky). no v každým případě mi to po opravě zatím drží jak má (ESP) a palubní napětí je stabilní...
ps: bez tvale připojenýho voltmetru a jeho sledování bych na to asi dost těžko přišel protože se vše ostatní chovalo naprosto ok a při klasickým měření byl vždycky v tu dobu přechoďák v poho....
to me taky napadlo, ale nevedel jsem, kde je ukostreni, na to jeste taky kouknu....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“