Audi A6 2.5 TDI motor NETAHA!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

frantacech píše:
Paradoxx píše:
P.TAZZ píše: Dyť si ho kup stojí asi litr třeba tady
http://www.motordiag.cz/motordiag/produkty/?p=kabely nebo tu

http://www.mtaplus.cz/
Převodník OBD2 s LM2903 + CD shareware software* + nasouvací PROFI konektor OBD2
třeba

objednal som to dufam ze mi to pride na SK, soft musim niekde kupit alebo kde sa da zohnat?
http://www.ahc.cz/audiclub/forum.php?prispevek=4734

www.hackersrussia.ru/Cells/OBD2/
vag_com_ihr_304_cz.zip
novejsi
VAG-COM_Release3112n.zip
VagComKeyGen_cz_ver.zip
IHR_3040n_navod_cz.zip
no mam to vsetko doma teraz len co mam spravit prepojim PC zo zasuvkov z auta a pouzijem program vag com napr. ihr 208.4 a co potom ?
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

alebo novsiu verziu 304...
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

no tak som to rozbehal po napojeni mi vypisalo :
ked som to napojil:
Motor:
00575 tlak v sacim potrubi - regu. hranice podkrocena sporadicky
00519 snimac tlaku v sacim potrubi 671 skrat na kostru prerusenie
01265 Ventil AGR N18 Skrat na kostru sporadicky
01262 magneticky ventil pro omez plniciho tlaku skrat na kostru sporadicky
00522 Snimac teploty chlad kvapaliny 662 skrat na plus

Klima:
00792 tlakovy spinac klimatizace f129 skrat na kostru
01582 signal teploty chlad kvapaliny skrat na plus sporadicky

dane kody som povymazoval z autom som sa prehnal asi 5km a potom po napojeni bola chyba v motore:

00575 tlak v sacim potrubi - regu. hranice podkrocena sporadicky
a ked som pritlacil na plyn raz ma hodilo do nudzoveho rezimu aj ked to robi poslednu dobu len sem tam
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
ROpa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 25 črc 2006, 10:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od ROpa »

pridrete turbo alebo regulacna klapka ?

ROpa
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

ROpa píše:pridrete turbo alebo regulacna klapka ?

ROpa
ako sa to da opravit?
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Paradoxx píše:no tak som to rozbehal po napojeni mi vypisalo :
ked som to napojil:
Motor:
00575 tlak v sacim potrubi - regu. hranice podkrocena sporadicky
00519 snimac tlaku v sacim potrubi 671 skrat na kostru prerusenie
01265 Ventil AGR N18 Skrat na kostru sporadicky
01262 magneticky ventil pro omez plniciho tlaku skrat na kostru sporadicky
00522 Snimac teploty chlad kvapaliny 662 skrat na plus

Klima:
00792 tlakovy spinac klimatizace f129 skrat na kostru
01582 signal teploty chlad kvapaliny skrat na plus sporadicky

dane kody som povymazoval z autom som sa prehnal asi 5km a potom po napojeni bola chyba v motore:

00575 tlak v sacim potrubi - regu. hranice podkrocena sporadicky
a ked som pritlacil na plyn raz ma hodilo do nudzoveho rezimu aj ked to robi poslednu dobu len sem tam
Takze mas jen 575 na zbytek zapomen. Proste ti tam turbo tlaci maly tlak. Je to chipovane nebo ne?

Pokud ne, mas bud pridrene naklapeni lopatek turba
vadny N75
nekde netesnepodtlakove hadice
netesne nebo praskle hadice od turba nebo intercoller.

je to dost moznosti a dalsi by se jeste nasli.
Vyzkum vyvoj
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

frantacech píše:
Paradoxx píše:no tak som to rozbehal po napojeni mi vypisalo :
ked som to napojil:
Motor:
00575 tlak v sacim potrubi - regu. hranice podkrocena sporadicky
00519 snimac tlaku v sacim potrubi 671 skrat na kostru prerusenie
01265 Ventil AGR N18 Skrat na kostru sporadicky
01262 magneticky ventil pro omez plniciho tlaku skrat na kostru sporadicky
00522 Snimac teploty chlad kvapaliny 662 skrat na plus

Klima:
00792 tlakovy spinac klimatizace f129 skrat na kostru
01582 signal teploty chlad kvapaliny skrat na plus sporadicky

dane kody som povymazoval z autom som sa prehnal asi 5km a potom po napojeni bola chyba v motore:

00575 tlak v sacim potrubi - regu. hranice podkrocena sporadicky
a ked som pritlacil na plyn raz ma hodilo do nudzoveho rezimu aj ked to robi poslednu dobu len sem tam
Takze mas jen 575 na zbytek zapomen. Proste ti tam turbo tlaci maly tlak. Je to chipovane nebo ne?

Pokud ne, mas bud pridrene naklapeni lopatek turba
vadny N75
nekde netesnepodtlakove hadice
netesne nebo praskle hadice od turba nebo intercoller.

je to dost moznosti a dalsi by se jeste nasli.
Vyzkum vyvoj
kurnik a teraz co ako na to pridem?
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

neviem ale cipovane to asi nebolo
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
ROpa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 25 črc 2006, 10:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od ROpa »

ja to vidim tak ze tu stracas cas, zanes to niekomu v tvojom okoli kto sa vyzna a spravi ti to lavou zadnou, takto tu budes snorit, dalsi ti tu poradia sice dobre, ale moznosti je tolko ze pokial nemas aspon tie diely na sklade ze ich mozes prehodit na vyskusanie tak aj tak nic nespravis lebo kupovat jednom po druhom a vymienat asi nema moc velky vyznam.

ROpa
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

ROpa píše:ja to vidim tak ze tu stracas cas, zanes to niekomu v tvojom okoli kto sa vyzna a spravi ti to lavou zadnou, takto tu budes snorit, dalsi ti tu poradia sice dobre, ale moznosti je tolko ze pokial nemas aspon tie diely na sklade ze ich mozes prehodit na vyskusanie tak aj tak nic nespravis lebo kupovat jednom po druhom a vymienat asi nema moc velky vyznam.

ROpa
tak to ano ale u nas takeho niet a dat to do autorizovaneho servisu tak to treba na to strasne peniaze este jedna vec eda sa cez vag nejak zmerat vaha popripade turbo? co ak je vaha od vyroby zla ?
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

este jedna vec odpojil som vahu motor ide perfektne da sa vytocit a hlavne ma zatah rychlo sa dostava do otaciek ak zapojim vahu vzduchu tak tie otacky nabera ako keby spomalene.... jeden mechanik mi tu ponukol ze mam dat vahu z mercedesa vito a ze motor bude ako nacipovany co si o tom myslite zajtra to mozem skusit..... takze mam zlu vahu asi co? z vahou nevytocim motor na viac ako 2700-3000 otacok teraz bez vahy aj 4500 vpohode a zatah stale je ak by to islo tak z vahou tak mi to staci motor taha a nepada do nudzaku ako z vahou.... skusit tu vahu z vita? nic sa nestane motoru popripade riadiacej ?
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Uživatelský avatar
nodisco
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 28 črc 2006, 14:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od nodisco »

jj
Seat Toledo 1.9 TDI AHF r.v.2000, 81kW + čip
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

nodisco píše:jj

dnes som tam bol ze neni cas a zajtra mam prist bez vahy to taha perfektne cize to bude znova ta vaha ze?
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
František
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 dub 2006, 17:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od František »

Tak co jak jsi dopadl s tou vahou vzduchu z VITA?
AUDI A6 Avant 2,5TDi V6 110kW
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

vaha vzduchu nema za nasledek padani do nouzaku

radej zkontroluj jstli se ti po nastartovani zvednou lopatky do bude lepsi)))

neboli ta tyka zajede do banky))
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“