Jak nastavit predvstrik na Octavii 1,9tdi 66Kw???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

DEEJAYvenca píše:A má cenu to nastavovat když to mam v normě? myslim blíž k tý střední čáře..
Ak mas tesne po vymene rozvodov, nastav to tesne nad strednu ciaru.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

nekdo presadil kolo takze s tim hejbat nemuzu, no to zase vopruz, proc zase ja (LOL)
rami
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Kuci,je mozne ze ve Vagu 304 nemam kolonku na kotrolu predvstriku ? Kdysi jsem si to kontroloval ale ted to nejak neumim spustit nebo to tam nemam :? poradi nekdo . diky
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
MnareK
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 29 srp 2006, 23:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od MnareK »

Ja kdyz spustim TDI graf, tak me vyskočí hláška, že ho mam spustit tlacitkem z Vagu, ale tam sem to vubec nenasel :? Mam VAG 304, jak to teda skontroluji ten TDI graf ??
rami
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

MnareK píše:Ja kdyz spustim TDI graf, tak me vyskočí hláška, že ho mam spustit tlacitkem z Vagu, ale tam sem to vubec nenasel :? Mam VAG 304, jak to teda skontroluji ten TDI graf ??

Presne jako u mne. :?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Sak to je pravda, musis ho pustit z vagu :D Zakladne nastavenie, kanal 0, start, TDI Graf :) a musi to ist!!
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
DEEJAYvenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 led 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Nedaleko ČK

Příspěvek od DEEJAYvenca »

misoVW píše:
DEEJAYvenca píše:A má cenu to nastavovat když to mam v normě? myslim blíž k tý střední čáře..
Ak mas tesne po vymene rozvodov, nastav to tesne nad strednu ciaru.
Díky to sem chtěl slyšet :)
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
rami
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

misoVW píše:Sak to je pravda, musis ho pustit z vagu :D Zakladne nastavenie, kanal 0, start, TDI Graf :) a musi to ist!!
jde to..... jen nevim proc to musi byt v tom ZAKLADNI NASTAVENI ? Jato hledal v merenechy blocich.

k cemu je to Zakladni nastaveni ?

Obrázek
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14464
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Při základním nastavení je vyplá regulace předvstřiku a můžeš ho nastavit růčo na čerpadle.
lacika
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 03 lis 2008, 23:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od lacika »

Mam problem pri studenom starte. Tu je moj TDI graf. Obrázek
Je to OK? Cize predvstrekom to asi nebude. Zhavice su OK. Po prvom starte je druhy uz bez problemov na 'drnc'. V servisnej knizke mam napisane ze v skodovke menili hlavu motora-zle startovanie, ale pozeram ze to nepomohlo. (wallbash) Moze byt este nieco zle v rozvodoch, ci by sa to prejavilo na tom TDI grafe? Cital som, ze viac ludi ma podobny problem ale zatial neviem cim to je. Je to Octavia 2001 66kw. Cim je vonku väcsia zima, tym dlhsie to toci kym nastartuje. Dik za kazdu radu.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Odpoj čidlo teploty vody a zkus to ráno znovu. Nastavení předvstřiku máš OK
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
lacika
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 03 lis 2008, 23:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od lacika »

Kornout píše:Odpoj čidlo teploty vody a zkus to ráno znovu. Nastavení předvstřiku máš OK
OK, diky. Nema niekto foto kde presne je to čidlo teploty vody? (crazy) Inak mam v servisnej knizke napisane ze cidlo teploty vody bolo menene, lebo bolo chybne.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14464
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

když koukáš na hlavu motoru tak napravo jak je výstup do chladiče a topení tak na tom domečku.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Najprv skontorluj cidlo, Potom skontroluj ci ti nepada nafta. Pre istotu zmeraj tlaky za studena. U hlav made in poland a turkey zvykne podpalit sedla vyfukovych ventylov.
lacika
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 03 lis 2008, 23:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od lacika »

jojo píše:Najprv skontorluj cidlo, Potom skontroluj ci ti nepada nafta. Pre istotu zmeraj tlaky za studena. U hlav made in poland a turkey zvykne podpalit sedla vyfukovych ventylov.
V servisnej knizke je pisane. Vymena hlavy valcov-podpalene ventily (zle startovanie) ale ako som uz pisal nepomohlo to ale nieco urobit museli (rofl) Vtedy mala 100t.km a teraz uz ma 150t. Co je pricinou podpalenia ventilov? Kupil som a problem prisiel az v zime. (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“