Jak nastavit predvstrik na Octavii 1,9tdi 66Kw???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pricinou je nekvalitna zliatina materialu z ktoreho je odliata hlava. Jednym slovom stoji za ho...no. Co by si cakal od psonov a turkov. Nekvalitna robota a material. Na hlave made in germany sa to nestane. Nemci sice robit nevedia, ale ked dupu na krk nejakym cudzincom v ich tovarni tak vidno aj vysledky. Proste Helmut si tu kvalitu ustrazi.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ak mas zas podpalene ventily, problem nemusi byt v hlave, ale vo zvysenom tlaku oleja, chcelo by to zmerat.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ten zviseny tlak olejoveho cerpadla by sa zvykne prejavit tak, ze ti zodrie vacku a precucha hydrostel na 3 valci.
lacika
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 03 lis 2008, 23:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od lacika »

misoVW píše:Ak mas zas podpalene ventily, problem nemusi byt v hlave, ale vo zvysenom tlaku oleja, chcelo by to zmerat.
Ako by som to vedel zmerat? A co mam merat? VAG nehlasi ziadnu chybu. Viem nejako zistit ci su ventily zasa podpalene, myslim inak ako rozobrat motor. Po prvom starte je druhe startovanie uz perfektne. (hm)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pri merani tlakov skus do valca vstreknut trosku motoroveho oleja, a zmeraj tlak este raz. Ak sa viditelne nezvysi tak su podpalene sedla ventilov.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

.

Příspěvek od midnight_man »

hosi kde je lepsie mat predvstrik? blizsie ku hornej ciare ci ku spodnej? tusim by to mohlo ist troska lepsie..len nepamatam kam to posunut :D a cim sa to na cerpadle nastavuje? a aku citlivost ma to nastavovanie? diky
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

předvstřik si ECU stejně upraví podle sebe, nastav ho jak má bejt kousek nad střední čáru
CFHC
lacika
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 03 lis 2008, 23:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od lacika »

jojo píše:Najprv skontorluj cidlo, Potom skontroluj ci ti nepada nafta. Pre istotu zmeraj tlaky za studena. U hlav made in poland a turkey zvykne podpalit sedla vyfukovych ventylov.

Cidlo som odpojil ale nepomohlo to. :( Ako zistim ci mi nepada nafta, viem ze mam pozerat ci nieje v nejakej hadicke vzduch ale nevies mi poradit v ktorej presne. ;) Ked su podpalene sedla ventilov tak sa to prejavuje zlym studenym startom? Z klesajucou teplotou sa to zhorsuje. Vyska startovacej davky asi pri studenom starte nehra rolu, ci ano? Teple starty su bez problemov.
lacika
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 03 lis 2008, 23:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od lacika »

jojo píše:Najprv skontorluj cidlo, Potom skontroluj ci ti nepada nafta. Pre istotu zmeraj tlaky za studena. U hlav made in poland a turkey zvykne podpalit sedla vyfukovych ventylov.


Dnes som pozeral servisnu knizku. Hlava bola menena pri 102tkm, teraz mam 150tkm. Mohli sa tie ventile zasa podpalit pri najazdeni iba 40tkm, ked predpokladam, ze hlava bola pri vymene nova? Pozeral som aj na priesvitnu hadicku od pal.filtra. Pri nastartovanom motore cca kazdych 30s hadickou prebehne viditelna zduchova bublina. Je to normalne, ci niekde nasava vzduch a nemal by?
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

jestli toho vzduchu není moc, tak by to neměl být až takový problém, nafta je teď zimou hustší a hůř se filtruje, sem tam si to asi přibere bublinku tim Téčkem na palivovém filtru
CFHC
pata387
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 19 lis 2012, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od pata387 »

Kámo měl sem stejnej problém...první starty na piču a potom už okej...stačilo nastavit,aby dýl žhavily žhaviče,úplne jednoduchá věcička...problém když není pod nulou,ale je pod deset stupnu,žhavičky žhavý jenom pár sekund,ale motoru seto nelíbý...všechno ostatní,tak jako ten předvstřik jak na něj u tebe koukám...je úplně ale úplně v pohodě
:) :-D
Automobilověj Nadšenec..."Krutopřísňák"
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“