Přehřejvá se 1,9tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přehřejvá se 1,9tdi
Zdravim klubáky
mám problém s přehříváním motoru,mám VW Passat B4 1,9tdi 66kw.Teplota motoru je běžně na 98°C termostat jsem dával novej,ventilátor někdy sepne někdy ne ale spíná až na 99°C až 100°C,teplota je odezírána z budíku na přístrojovce.Čidlo na spínání ventilátoru jsem měnil,a vše je při starém nic se nezměnilo jen že to někdy sepne.Zpátečka z chladiče mi vrací bez problémů už nevím čím by to mohlo být po rovince je v pohodě má 90°C ,ale jak čuchne ke kopci vylítně na cca 98°C nebo když ho proženu tak taky vyleze.Voda se mi neztrácí.Mám podezření na zanešenej chladič ale stejně není logický to spínání ventilátoru.Poradí někdo
Díkes
mám problém s přehříváním motoru,mám VW Passat B4 1,9tdi 66kw.Teplota motoru je běžně na 98°C termostat jsem dával novej,ventilátor někdy sepne někdy ne ale spíná až na 99°C až 100°C,teplota je odezírána z budíku na přístrojovce.Čidlo na spínání ventilátoru jsem měnil,a vše je při starém nic se nezměnilo jen že to někdy sepne.Zpátečka z chladiče mi vrací bez problémů už nevím čím by to mohlo být po rovince je v pohodě má 90°C ,ale jak čuchne ke kopci vylítně na cca 98°C nebo když ho proženu tak taky vyleze.Voda se mi neztrácí.Mám podezření na zanešenej chladič ale stejně není logický to spínání ventilátoru.Poradí někdo
Díkes
jo jo je v chladiči to jsem vyměnil ale byly tam zoxidovaný dráty tak jsem je usřihl a přeletoval doufám že to tomu nebude vadit předtím to auto mělo termostat v háji a ukazovalo to furt 70°C po výměně termostatu se to hřeje,auto má klima takže je tam ještě chladič klima ten je taky pěkně zapráskanej ale když ho prosříknu vapkou tak mi zněj zůstanou jenom ty trubky 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
jestli to před tím mělo 70, když byl špatnej termostat tak asi chladič nebude zas tak zasranej když to uchladilo s částečně otevřeným termostatem ne??? co to bylo za značku toho termostatu? už se mi několiktrát stalo, že to s novým nefungovalo.. kup kvalitní a dej ho tam. ze zkušenosti v takových případech hledej chybu tam kde se stala, což v tomhle případě byla výměna termostatu..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Zkontroluj ještě tu slabou hadičku, co vede z vyrovnávací nádobky, stane se, že do ní vlítne bordel a pak to dělá pěknou paseku, ta totiž odvádí vzduch z hadice, co vede do chladiče a pak se tam dělaj bubliny!
2x se mi to už stalo.
2x se mi to už stalo.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

to je v pohodě zkusím to po dovolený rozhodit a vyčistit ten chladič pro jistotu koupím nový termostat.Potm dám vědět ,díkes za radyKornout píše:Zkontroluj ještě tu slabou hadičku, co vede z vyrovnávací nádobky, stane se, že do ní vlítne bordel a pak to dělá pěknou paseku, ta totiž odvádí vzduch z hadice, co vede do chladiče a pak se tam dělaj bubliny!
2x se mi to už stalo.
Tak jsem to prostříknul vapkou o cca dva stupne se to se to zlepsilo tak že mě čeká ještě ten chladič.vlacek píše:to stejne nam delalo firemni LT stacilo vycistit vapkou chladic vyletelo z nej hromada bordelu a je po problemu varovani strikat pouze kolmo k chladici strikani ze strany ohyba ty listy
Jinak dneska jsme posunuli rozvody,protože jezdím asi půl roku o zub a konečně jde poštelovat předvstřik,dali jsme ho na 65,problém je že auto hulí modře ať je předvstřik velkej nebo malej,úbytek oleje zatím nepozoruju od výměny do výměny cca 8000km nedolívám.Vypadá to,že něco bude špatně jaké jsou příčiny modrého kouře.Ještě to není tak výrazný ale abych věděl na co se mám připravit.