Jak nastavit predvstrik na Octavii 1,9tdi 66Kw???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pricinou je nekvalitna zliatina materialu z ktoreho je odliata hlava. Jednym slovom stoji za ho...no. Co by si cakal od psonov a turkov. Nekvalitna robota a material. Na hlave made in germany sa to nestane. Nemci sice robit nevedia, ale ked dupu na krk nejakym cudzincom v ich tovarni tak vidno aj vysledky. Proste Helmut si tu kvalitu ustrazi.
Ako by som to vedel zmerat? A co mam merat? VAG nehlasi ziadnu chybu. Viem nejako zistit ci su ventily zasa podpalene, myslim inak ako rozobrat motor. Po prvom starte je druhe startovanie uz perfektne.misoVW píše:Ak mas zas podpalene ventily, problem nemusi byt v hlave, ale vo zvysenom tlaku oleja, chcelo by to zmerat.
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
.
hosi kde je lepsie mat predvstrik? blizsie ku hornej ciare ci ku spodnej? tusim by to mohlo ist troska lepsie..len nepamatam kam to posunut
a cim sa to na cerpadle nastavuje? a aku citlivost ma to nastavovanie? diky
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
jojo píše:Najprv skontorluj cidlo, Potom skontroluj ci ti nepada nafta. Pre istotu zmeraj tlaky za studena. U hlav made in poland a turkey zvykne podpalit sedla vyfukovych ventylov.
Cidlo som odpojil ale nepomohlo to.
jojo píše:Najprv skontorluj cidlo, Potom skontroluj ci ti nepada nafta. Pre istotu zmeraj tlaky za studena. U hlav made in poland a turkey zvykne podpalit sedla vyfukovych ventylov.
Dnes som pozeral servisnu knizku. Hlava bola menena pri 102tkm, teraz mam 150tkm. Mohli sa tie ventile zasa podpalit pri najazdeni iba 40tkm, ked predpokladam, ze hlava bola pri vymene nova? Pozeral som aj na priesvitnu hadicku od pal.filtra. Pri nastartovanom motore cca kazdych 30s hadickou prebehne viditelna zduchova bublina. Je to normalne, ci niekde nasava vzduch a nemal by?
Kámo měl sem stejnej problém...první starty na piču a potom už okej...stačilo nastavit,aby dýl žhavily žhaviče,úplne jednoduchá věcička...problém když není pod nulou,ale je pod deset stupnu,žhavičky žhavý jenom pár sekund,ale motoru seto nelíbý...všechno ostatní,tak jako ten předvstřik jak na něj u tebe koukám...je úplně ale úplně v pohodě

Automobilověj Nadšenec..."Krutopřísňák"