Bez chipu. Jenom PP764 a Power Pipe Kit.toby66kw píše:TRITONIS ten graf chápu tak že je origo soft bez čipu![]()
Nebo je to i s čipem
Diskuze ke grafům z brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dukes píše:Bez chipu. Jenom PP764 a Power Pipe Kit.toby66kw píše:TRITONIS ten graf chápu tak že je origo soft bez čipu![]()
Nebo je to i s čipem
Tak to jo

Dobrej výsledek ,počítám že mě by PP těch 5 ps taky připrášily

Nebo ten PIPE

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
jedno nechapem,preco MMracing nemeral aspon do 4300 otacok...ale inac parametre slusne na 130 hp passat len z chipom...ale ste nieco som chcel:dnes sme sa ja, riki a forgi rozhodli otestovat bratislavsku konkurenciu firmy profituning firmu MM racing...disponuje MAHOU dvoj oskovou aj na 4*4(presne takou istou ako profituning).rano sme tam prisli o cca 10.30 ze chceme odmerat passata...vosli sme do garaze kde akurat prebiehalo meranie opla vectry cdti...chlapik ktory meral, nepoznam ho nam hned oznamil ze tak najskor o 15 hodine ze maju plno...po chvili sa asi nad nami zlutoval a povedal ze mame prist o 12,00...a ze aby sme odisli ze tu nemozeme byt...tak sme isli na kavu a cakame...prislo 11,30 mi netrpezlivy znova sme sa tam nasackovali...samozrejme hned nas odbil ze povedal som o 12.00 mi ze OK...o cca 12,05 auto odmeral zaplatili sme 1500 sk (vid graf v sekcii grafy z brzdy) a spokojny akoze sli domov...samozrejme bez akeho kolvek vysvetlenia co co znamena na grafe(nastastie sa tomu az moc dobre rozumieme),totalna neochota...ja viem ze to teraz vyzera ze si velmi zastavam firmu profituning,ale neda mi to...vsetci co poznaju a merali a chipovali v profituningu vedia aky je tam pristup od Ivana(majitela) a Andreja ,proste sa neda porovnavat...A o tomto co sme dnes vyviedli nevie nikto len mi spominani traja...aby ste si nemysleli ze som tam isiel na prianie profituningu... 

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
JJ v Profituningu je skutocne profesionalny pristupcupra píše:jedno nechapem,preco MMracing nemeral aspon do 4300 otacok...ale inac parametre slusne na 130 hp passat len z chipom...ale ste nieco som chcel:dnes sme sa ja, riki a forgi rozhodli otestovat bratislavsku konkurenciu firmy profituning firmu MM racing...disponuje MAHOU dvoj oskovou aj na 4*4(presne takou istou ako profituning).rano sme tam prisli o cca 10.30 ze chceme odmerat passata...vosli sme do garaze kde akurat prebiehalo meranie opla vectry cdti...chlapik ktory meral, nepoznam ho nam hned oznamil ze tak najskor o 15 hodine ze maju plno...po chvili sa asi nad nami zlutoval a povedal ze mame prist o 12,00...a ze aby sme odisli ze tu nemozeme byt...tak sme isli na kavu a cakame...prislo 11,30 mi netrpezlivy znova sme sa tam nasackovali...samozrejme hned nas odbil ze povedal som o 12.00 mi ze OK...o cca 12,05 auto odmeral zaplatili sme 1500 sk (vid graf v sekcii grafy z brzdy) a spokojny akoze sli domov...samozrejme bez akeho kolvek vysvetlenia co co znamena na grafe(nastastie sa tomu az moc dobre rozumieme),totalna neochota...ja viem ze to teraz vyzera ze si velmi zastavam firmu profituning,ale neda mi to...vsetci co poznaju a merali a chipovali v profituningu vedia aky je tam pristup od Ivana(majitela) a Andreja ,proste sa neda porovnavat...A o tomto co sme dnes vyviedli nevie nikto len mi spominani traja...aby ste si nemysleli ze som tam isiel na prianie profituningu...

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
quote="PROFITUNER"]
Ospravedlnujem sa,toto uz asi patri ku diskusii k grafom.[/quote]
proč by nebyl reál 7L na 100?? bratr má chiplou 330D a dokáže jezdit 6.2L (dle tankování- palubák ukazuje 5.8L). záleží na noze
no a 330i ujede
To 335i je samozrejme po chiptuningu,trvalo nam to asi 3 mesiace, kym sme dosiahli uvedeny vysledok. 335sd poznam velmi dobre a uz som ich aj zopar chipoval.Extremna uprava je na urovni 330PS a 680Nm,bezna je 310-315PS a 630Nm, je to asi najsilnejsi diesel co sa robi v pomere vaha/vykon, no zabudni na 7L spotrebu. Jazdil som s tym autom dlhsie a real je od 9,5 do 12L. V kazdom pripade na 335i 335sd nema.Smoke píše:PROFITUNER píše:neda mi sem nedat jeden fakt pekny graf, aj ked je to benzin. Jedna sa o nove BMW 335i 306PS v serii. No diesle budu uz mat co robit co sa tyka aj priebehu krutiaceho momnetu.
http://www.profituning.sk/_sub/grafa4/BMW335.pdf
a co tohle bez chipu? Dieselový motor ve vozu BMW 335d Coupé je plný superlativů: díky technologii Variable Twin Turbo dosahuje maximálního výkonu 210 kW (286 k) a nejvyššího točivého momentu až 580 Nm již při 1750 ot/min. Spotřeba paliva navzdory tomu zůstává mimořádně nízká: pouze 7,5 litrů nafty na 100 km při testovacím cyklu EU.
http://www.bmw.com.cz/cz/cs/newvehicles ... iesel.html
Ospravedlnujem sa,toto uz asi patri ku diskusii k grafom.[/quote]
proč by nebyl reál 7L na 100?? bratr má chiplou 330D a dokáže jezdit 6.2L (dle tankování- palubák ukazuje 5.8L). záleží na noze

no a 330i ujede
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Smoke píše:quote="PROFITUNER"]To 335i je samozrejme po chiptuningu,trvalo nam to asi 3 mesiace, kym sme dosiahli uvedeny vysledok. 335sd poznam velmi dobre a uz som ich aj zopar chipoval.Extremna uprava je na urovni 330PS a 680Nm,bezna je 310-315PS a 630Nm, je to asi najsilnejsi diesel co sa robi v pomere vaha/vykon, no zabudni na 7L spotrebu. Jazdil som s tym autom dlhsie a real je od 9,5 do 12L. V kazdom pripade na 335i 335sd nema.Smoke píše:PROFITUNER píše:neda mi sem nedat jeden fakt pekny graf, aj ked je to benzin. Jedna sa o nove BMW 335i 306PS v serii. No diesle budu uz mat co robit co sa tyka aj priebehu krutiaceho momnetu.
http://www.profituning.sk/_sub/grafa4/BMW335.pdf
a co tohle bez chipu? Dieselový motor ve vozu BMW 335d Coupé je plný superlativů: díky technologii Variable Twin Turbo dosahuje maximálního výkonu 210 kW (286 k) a nejvyššího točivého momentu až 580 Nm již při 1750 ot/min. Spotřeba paliva navzdory tomu zůstává mimořádně nízká: pouze 7,5 litrů nafty na 100 km při testovacím cyklu EU.
http://www.bmw.com.cz/cz/cs/newvehicles ... iesel.html
Ospravedlnujem sa,toto uz asi patri ku diskusii k grafom.
proč by nebyl reál 7L na 100?? bratr má chiplou 330D a dokáže jezdit 6.2L (dle tankování- palubák ukazuje 5.8L). záleží na noze

no a 330i ujede[/quote]
BMW 3L sd, teda biturbo zere asi o 1,5L-2L viacej ako obycajny 3L. Mam kopec zakaznikov, ktory to porovnavali ci uz v 3jkvom, ci 5tkovom, alebo X3/X5/X6.Robil som vsetky. To si fakty a skusenosti. Ak si kupite novu X5 sd a mate tam Mpaketove kolesa, tak neni ziadna nenormalna spotreba 14L, pri 3,0d 235PS sa da jazit za 10-11L. Robil som ich uz fakt vela a robim si taky prieskum u klientoch. Vravim o beznej jazde.
Měl jsem možnost i sám vyzkoušet 535d a spotřeba pod 10l se nedařila a na ostatních 5-kách co jsem viděl to bylo stejně,někdo měl i 12l,nejmín jsem viděl 9,3l,všechno auta málo najeto,servis BMW,ale klasickej 530d,tak tam je to jiná,tam se dá jezdit do 8l normálně,když se snažíš trochu,tak i za mín,ale zase na co si kupovat,tak silný auta a pak to nevyužít,pokud chce někdo šetřit,at si koupí Fabku ATD a další podobný.Jinak třeba 135i musí jet taky luxusně a pokud se to dá čipnout až na těch 380 koníků,tak to musí bejt dobrej rajc .
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
A na brzde kde je zatez jako krava tak jen 2300Mbar jestli dobre koukam, plus tamna zacatku ta regulace lehce dela neplechu.Branislav Farkaš píše:asi máš pravdu s tým, že je to absolútny tlak, budík ukazuje 1,7 v kopci aj 1,9. Neviem na koľko je to reálne?
S racema 11hlavou a VA turbem 180 koni udelas..
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
až tak moc sa do toho nevyznám, neviem na 100% či sú tam Race trysky. Mal som problém s tým, keď som jazdil kopec tak pred cieľom mi strašne klesal výkon. Myslíš, že to mohlo byť prehriatou spojkou, alebo skôr reguláciou tlaku turba?
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO