PD dosahuje vacsie tlaky ako CR, problem je ze tlak nie je k dispozicii v hociktorej polohe piesta ako na CR.dali píše: To maj, ale maj taky vstřikovací tlaky třeba 2000 barů což asi stará rotačka mít nebude.
Volvo V70 2,5D 5válec jako Audi AEL jak dál?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Když řeknu že tam máš taky K14, nemůžu se seknout. Na tenhle motor se (kromě toho 111kW T4 a údajně pár posledních T4 75kW syncro) asi nic jinýho nedávalo. U obtokovýho turba budeš mít ovládání přetlakem. S tím VNT20 bys měl mimo jiné problém, abys kvůli turbu nemusel vyřezávat díru do kapoty, protože u T4 je namontovaný dost vysoko (místa je na to v T4 dost), jak už někdo psal v tom původním topiku. Jestli se dá vyřešit aby tvoje řídící jednotka uměla ovládat VNT turbo netuším.KaCzaba píše:a u audi je jaky turbo?jedna se o slabsi 115HP verzi.ovlada se pre,nebo podtlakem?zajimalo by me,zda by se tam dala nasochat VNT2O
No zatim jsem nevidel zadnou peknou realizaci. Je to jak Yetti, vsichni o tom mluvi a nikdo doopravdy nevidel. I kdyby jen seznam a jak to tam fyzicky dostal (co pri tom musel zmenit, uriznout navarit a jak olej)Bóďa píše:Turbo je to nejmenší. Trysky by taky byly, ale bez vyššího vstřikovacího tlaku to nemá smysl.
No že mám motory dva, eště neznamená že bych ho chtěl zabíjetBóďa píše:Kdyby byla ta 12mm hlava a nějaká pořádná vačka čerpadla, tak ten R5 testnu.![]()
Bych ho nešetřil.

