Volvo V70 2,5D 5válec jako Audi AEL jak dál?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

dali píše: To maj, ale maj taky vstřikovací tlaky třeba 2000 barů což asi stará rotačka mít nebude.
PD dosahuje vacsie tlaky ako CR, problem je ze tlak nie je k dispozicii v hociktorej polohe piesta ako na CR.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kde by vzal 2000barů při startu, řešil tu kompresi kvůli startování, navíc by taková komprese asi nebyla problém ani na tý rotačce, ale to by chtělo taky pořádný přeplňování, aby to mělo nějakej význam, ta nízká komprese se dnes dělá hlavně kvůli hlučnosti
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

Bóďa píše: A dnes se mi s největší pravděpodobností potvrdila informace, že pro pětiválec 12mm rozdělovací hlava není... Takže jen 11mm. :(
Ani Mercedes (Sprinter 312, nebo E290) 2,9TD? To je asi největší pětiválec s rotačkou co mě napadá. Dokázal by někdo zjistit, co tam je za hlavu?
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

a u audi je jaky turbo?jedna se o slabsi 115HP verzi.ovlada se pre,nebo podtlakem?zajimalo by me,zda by se tam dala nasochat VNT2O
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

KaCzaba píše:a u audi je jaky turbo?jedna se o slabsi 115HP verzi.ovlada se pre,nebo podtlakem?zajimalo by me,zda by se tam dala nasochat VNT2O
Když řeknu že tam máš taky K14, nemůžu se seknout. Na tenhle motor se (kromě toho 111kW T4 a údajně pár posledních T4 75kW syncro) asi nic jinýho nedávalo. U obtokovýho turba budeš mít ovládání přetlakem. S tím VNT20 bys měl mimo jiné problém, abys kvůli turbu nemusel vyřezávat díru do kapoty, protože u T4 je namontovaný dost vysoko (místa je na to v T4 dost), jak už někdo psal v tom původním topiku. Jestli se dá vyřešit aby tvoje řídící jednotka uměla ovládat VNT turbo netuším.
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

regulace by se dala resit obdobne jakou mechaniky.jde mi spis o to,jak ho tam dostat jako mechanicky.klidne pouzit origo svody,takze zda by bylo dost mista dole u savle,bylo by to dobre
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

taky by me zajimal R5 85kw. chtel bych to chipnou, ale ma to mekky pisty, tak mam strach
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Nějaký nový info o 12mm hlavě?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

K čemu hlavu, když není pořádná turbína...
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Turbo je to nejmenší. Trysky by taky byly, ale bez vyššího vstřikovacího tlaku to nemá smysl. (wallbash)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

Už jsem se zkusil zeptat i v tom topiku, o 12mm hlavách. Nevěděl byste někdo co je v tom MB 2,9TD? Nebo jestli 111kW T4 má aspoň těch 11mm když to mělo v sérii 764 trysky?
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Bóďa píše:Turbo je to nejmenší. Trysky by taky byly, ale bez vyššího vstřikovacího tlaku to nemá smysl. (wallbash)
No zatim jsem nevidel zadnou peknou realizaci. Je to jak Yetti, vsichni o tom mluvi a nikdo doopravdy nevidel. I kdyby jen seznam a jak to tam fyzicky dostal (co pri tom musel zmenit, uriznout navarit a jak olej)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Kdyby byla ta 12mm hlava a nějaká pořádná vačka čerpadla, tak ten R5 testnu. :)
Bych ho nešetřil. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

Bóďa píše:Kdyby byla ta 12mm hlava a nějaká pořádná vačka čerpadla, tak ten R5 testnu. :)
Bych ho nešetřil. :D
No že mám motory dva, eště neznamená že bych ho chtěl zabíjet ;) . Chci to fakt jen na normální ježdění, aby to něco vydrželo, s tím že mě občas chytne hravá nálada (noteeth). Na pětiválci ale trvám. Já vlastně ani ničim jiným než pětiválcema nejezdím jak je rok dlouhej. Z Volva občas přesedám do T5 (se základní úpravou softu), předtím jsem přesedal do T4 111kW, kterej když se prodával měl s chipem najeto okolo 330 tisíc (celkovej nájezd motoru eště o 100 tisíc víc) a furt jezdí a jezdí, asi mu nebude moc zbejvat do půl mega.... Takže motor je jako základ asi dobrej, jenom je velká škoda, že se v čechách ladění pětiválců asi nikdo nezabejvá.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Já ho také nechci zabít (tedy ne hned :D ), ale nějak se přece musí přijít na to, kolik z něj jde vymáčknout...
Pětiválec v T5 je jedna velká tragédie- nebrat. :roll:
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“