Podtáčíš brutálněFulltank píše:to nejak tocite nekdyz je zima tak se ani pres 1700ot nedostanu a kdyz je motor zahratej jezdim v klidku, radim kolem 2000ot vic ne. Pritom kdyz to tu ctu zda se mi ze bych to podtacel, ale pri jizde mi to tak neprijde. Mam O1 66kw a radim 3-30km/h,4-40km/h,5-60km/h, samozdrejme dle situace.
Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
je to takhle jezdeni uz od zacatku a zatim vse v pohode. Jen cvakaj hydrostely, ale to je spis poctem km.toby66kw píše:Podtáčíš brutálněFulltank píše:to nejak tocite nekdyz je zima tak se ani pres 1700ot nedostanu a kdyz je motor zahratej jezdim v klidku, radim kolem 2000ot vic ne. Pritom kdyz to tu ctu zda se mi ze bych to podtacel, ale pri jizde mi to tak neprijde. Mam O1 66kw a radim 3-30km/h,4-40km/h,5-60km/h, samozdrejme dle situace.
je to takhle jezdeni uz od zacatku a zatim vse v pohode. Jen cvakaj hydrostely, ale to je spis poctem km. O1 1999 TDI(66) 390tistoby66kw píše:Podtáčíš brutálněFulltank píše:to nejak tocite nekdyz je zima tak se ani pres 1700ot nedostanu a kdyz je motor zahratej jezdim v klidku, radim kolem 2000ot vic ne. Pritom kdyz to tu ctu zda se mi ze bych to podtacel, ale pri jizde mi to tak neprijde. Mam O1 66kw a radim 3-30km/h,4-40km/h,5-60km/h, samozdrejme dle situace.
Tak neradim presne v ty rychlosti spis za, to bylo jen pro upresneni.
Naposledy upravil(a) Fulltank dne 15 led 2009, 16:54, celkem upraveno 1 x.
Jaka ti vychazi spotreba pri takovem stylu jizdy?Ja zhruba radim kolem 2000ot. a to porad stejne jak v lete tak v zime,ale snazim se aby to nespadlo pod 1500ot.Fulltank píše:to nejak tocite nekdyz je zima tak se ani pres 1700ot nedostanu a kdyz je motor zahratej jezdim v klidku, radim kolem 2000ot vic ne. Pritom kdyz to tu ctu zda se mi ze bych to podtacel, ale pri jizde mi to tak neprijde. Mam O1 66kw a radim 3-30km/h,4-40km/h,5-60km/h, samozdrejme dle situace.
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
Yamaha 1000 thunderace
radim podobne, obcas na dalnici to taky poradne prozenu co to jede. Spotrebu spocitanou podle litru na ujetych km mi vychazi kolem 4,5-5,5l/100km.paulmoto píše:Jaka ti vychazi spotreba pri takovem stylu jizdy?Ja zhruba radim kolem 2000ot. a to porad stejne jak v lete tak v zime,ale snazim se aby to nespadlo pod 1500ot.Fulltank píše:to nejak tocite nekdyz je zima tak se ani pres 1700ot nedostanu a kdyz je motor zahratej jezdim v klidku, radim kolem 2000ot vic ne. Pritom kdyz to tu ctu zda se mi ze bych to podtacel, ale pri jizde mi to tak neprijde. Mam O1 66kw a radim 3-30km/h,4-40km/h,5-60km/h, samozdrejme dle situace.
Ja mam spotrebu podobnou jak ty,jinak taky to obcas protahnu,hlavne v lete kdyz jedu na dovolenou.Fulltank píše:radim podobne, obcas na dalnici to taky poradne prozenu co to jede. Spotrebu spocitanou podle litru na ujetych km mi vychazi kolem 4,5-5,5l/100km.paulmoto píše:Jaka ti vychazi spotreba pri takovem stylu jizdy?Ja zhruba radim kolem 2000ot. a to porad stejne jak v lete tak v zime,ale snazim se aby to nespadlo pod 1500ot.Fulltank píše:to nejak tocite nekdyz je zima tak se ani pres 1700ot nedostanu a kdyz je motor zahratej jezdim v klidku, radim kolem 2000ot vic ne. Pritom kdyz to tu ctu zda se mi ze bych to podtacel, ale pri jizde mi to tak neprijde. Mam O1 66kw a radim 3-30km/h,4-40km/h,5-60km/h, samozdrejme dle situace.
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
Yamaha 1000 thunderace
myslim si, ze to neni podtacenipaulmoto píše:Ja mam spotrebu podobnou jak ty,jinak taky to obcas protahnu,hlavne v lete kdyz jedu na dovolenou.Fulltank píše:radim podobne, obcas na dalnici to taky poradne prozenu co to jede. Spotrebu spocitanou podle litru na ujetych km mi vychazi kolem 4,5-5,5l/100km.paulmoto píše: Jaka ti vychazi spotreba pri takovem stylu jizdy?Ja zhruba radim kolem 2000ot. a to porad stejne jak v lete tak v zime,ale snazim se aby to nespadlo pod 1500ot.
nastartujuu, nechám chvilku aby to mázlo a pak jedu do 1800, když to začne fyčet vlažný, tak do 2000 a když se ručka zvedne(60°C) tak ještě chvilku čekám, než se zvedne víc a pak dont stop smoke 
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
já ráno nastartuju, nechám klapat po dobu oškrábání....tedy ostříkání rozmrazovačem a setření stěrkou. Pak lehká noha, max 2200 - 2500 bez prudké akcelerace. Po zahřání nad 60°C do 3000 ot a při 90°C normální jízda, do 4000ot, akcelerace atd.
Přidávám VIF... více tady:
http://www.octavia-elegance.wz.cz/aditiva_diesel.html
Přidávám VIF... více tady:
http://www.octavia-elegance.wz.cz/aditiva_diesel.html
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
ten motor má ideální otáčky 2100-3000 takže 1500-2000 je dost máloFulltank píše:myslim si, ze to neni podtacenipaulmoto píše:Ja mam spotrebu podobnou jak ty,jinak taky to obcas protahnu,hlavne v lete kdyz jedu na dovolenou.Fulltank píše: radim podobne, obcas na dalnici to taky poradne prozenu co to jede. Spotrebu spocitanou podle litru na ujetych km mi vychazi kolem 4,5-5,5l/100km.treba jeste nekdo poradi.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
na 5ku jet 60 to je hrozně málo. na nižší kvalty to tak až neva, ale 4 a 5ka už je těžkej převod. pod 80kmh na 5 nejdu (cca 1700-1800ot). lepší víc ot a méně plynu. za studena jedu pár km na 3ku až je vlažný přidávám, řadím cca v 2200
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
no ja nevim, kdyz bych to vytocil do 3000ot tak mi prijde ze to spis trapim, takhle mi to prijde ideal a nejsem prece iditot, slysim kdyz by ten motor dunel, nebo jinak vybroval pro podtaceni. Spis to bude tim, ze je to takhle jezdeni od zacatku a proto to podtaceni neni znatelny, ale me to takhle vyhovuje zadnej problem zatim nebyl.Ladas píše:ten motor má ideální otáčky 2100-3000 takže 1500-2000 je dost máloFulltank píše:myslim si, ze to neni podtacenipaulmoto píše: Ja mam spotrebu podobnou jak ty,jinak taky to obcas protahnu,hlavne v lete kdyz jedu na dovolenou.treba jeste nekdo poradi.
Samozdrejme, ze kdyz mam pujceny 1,9TDI PD tak to se paradne vytaci do tech 3000ot.
Tak dneska sem přijel dom a olej měl podle budíku necelejch 100 trochu sem to hnal...tom133 píše:Co se tyka toho oleje,tak kdyz koukam na budik,tak me se ohreje tak po 20km na cca 70-80 a vic nez 90 jsem ho snad jeste nevidel. Neni to divny?
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car