Pane Huml, muzes na to kouknout?(logy) "SKORO VYRESENO&

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Pane Huml, muzes na to kouknout?(logy) "SKORO VYRESENO&

Příspěvek od conti »

Je to Toledo 1Z, bez zivota. Neco tam bude s turbem. Hlavne ta pila, nevim cim je. N75 jsem zkousel jinej, porad stejny.
http://uloz.to/928892/Toledo moje.csv


No a tady po vykuchani katu. Velke oziveni, ale ta pila je tam porad.
http://uloz.to/928893/LOG-01-001-003-011M5.csv
Naposledy upravil(a) conti dne 11 lis 2008, 23:46, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Re: Pane Huml, muzes na to kouknout? LOGY

Příspěvek od Thopr »

conti píše:Je to Toledo 1Z, bez zivota. Neco tam bude s turbem. Hlavne ta pila, nevim cim je. N75 jsem zkousel jinej, porad stejny.
http://uloz.to/928893/LOG-01-001-003-011M5.csv


No a tady po vykuchani katu. Velke oziveni, ale ta pila je tam porad.
http://uloz.to/928892/Toledo moje.csv

Váha dává málo... Zkus jí prostříkat čistišem na brzdy....
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

máš stále problém s regulací turba, hadičky taky nové?, klapka chodí volně?proto ta váha nedá víc, nebo někde netěsnost sacího potrubí
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no zkusil bych taky začít tou váhou, ty hodnoty jsou dost nízký, o kontrole hadiček snad ani nebudu mluvit, nejen těch k turbu, ale i ta co vede do jednotky
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Gambller »

pomuže vyčistit tu váhu??
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Vahu jsem uz taky zkousel z jinyho auta. Bylo to stejny. Jen nevim jestli uz nebyla taky v haji, protoze to auto bylo chipnuty a mela tam podezrele uplne suprovy hodnoty.
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Tak jsem o hodne pokrocil, jede to o dost vic. Ale ta pila na tom ventilu je porad. Co na to reknete ted?
Co jsem udelal: Vybouchal jsem kat - dost to pomohlo
Jedna hadicka mezi turbem a ventilem N75 vymenena ?
Vyprana vaha cisticem - dost to pomohlo
Ventil N75 z jineho auta - nepatrne zlepseni

http://uloz.to/936810/posledni.csv




Jo a nemel by jste nekdo nejaky vzorovy LOG 1Z bez uprav, jak by to melo vypadat? Diky
Sharan.jo
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14 led 2009, 15:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Sharan.jo »

Taky bych chtěl poprosit o shlédnutí a vyhodnocení těchto logů. Co je špatně ?

http://uloz.to/1194342/vaha%20passat.csv

http://uloz.to/1194343/turbo%20passat.csv

Auto jsme měřili, protože na dálnici několikrát padlo do nouzového režimu, po vypnutí motoru už to neudělalo, třeba až za 14 dnů a zase na dálnici. Dnes to ale neudělalo vůbec. VAG vyčetl klasicky překročenou mez plnícího tlaku, sporadicky.
Akční členy motoru přes VAG fungují. Před logováním jsme chyby vymazali.
Motor je to VW Passat 74kW 1.9 TDi PD rv 2001
Díky moc, Jirka
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“