Kontrola logu *vyriešené*

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Kontrola logu *vyriešené*

Příspěvek od STRÝCO »

Zdravím,
prosím skúsenejších o kontrolu logu
http://uloz.to/1196014/LOG-01-010-011-007-vaha.csv

Je to GIV AHF 81kW, pri záťahu to dymí čiernym dymom, hlavne do kopca
ale aj pri predbiehaní na rovine. Mne neodborníkovi s príručkou v ruke sa
hodnoty zdajú byť celkom ok, ale asi tam niečo nevidím.
Ďakujem
Naposledy upravil(a) STRÝCO dne 06 bře 2009, 21:29, celkem upraveno 2 x.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3718
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

No tak mu kluci někdo poraďte...
Já tomu taky prt rozumím. Co těch 1275 na váze, není to moc?
Oct asv 2000, DieselPower
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Vypadá to na problém s turbem.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

jj, 1275 je moc, melo by to bejt cca do 1100 - turbo tlaci rekl bych dobre, takze ta vaha asi bude ten duvod ... kluci od fochu urcite budou znat nejaky jednoduchy reseni (nevim, jestli omezit davku paliva nebo radeji "postelovat" tu vahu - nejsem si jistej, ale mam pocit, ze pri prekroceni urcity hranice, od ktery tech 1275 nebude daleko, by to melo hodit nouzak, tak mozna radeji dat do kupy tu vahu) ... zacal bych asi nalogovanim skupiny 8 - omezeni vstrik.mnozstvi, prip. 4 -pocatek vstriku ;)
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

conti píše:Vypadá to na problém s turbem.
??? Podle ceho soudis? Vzdyt to ma bejt nejakejch 1850-2250 a to je v toleranci, i kdyz uz asi dlouho nebude :)
presne si to nepamatuju(a logy mam doma), ale me turbo u AFN rekl bych taky stezi dosahne ty dva bary a cerne mi to necoudi (resp.ne moc, ale to kazdej diesel, kdyz tomu jdes po krku)
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

A ta regulace se ti zdá taky dobrá?
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

conti píše:A ta regulace se ti zdá taky dobrá?
jj, mas pravdu, ta je zatuhla, pres 60 se dostala jen jednou a to vypada skoro jako ze omylem ... chce to priste lip koukat (wallbash) ;)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3718
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Předpokládám, že se bavíte o n75, ale můžete mi prozradit proč by měl regulovat i nad 60%, když tlak je ok? Rád bych se v tom trošku rozkoukal...
Oct asv 2000, DieselPower
STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od STRÝCO »

Namerané hodnoty porovnávam podla :

Dílenská příručka OCTAVIA
Motor 1,9l/81kW (TDI)
vstřikovací a žhavicí zařízení,

kde je hodnota pre váhu vzduchu 800 - 1100 mg/H je O.K., moja hodnota z logu je 1275. Lenže príručka uvádza množstvo v jednotkách mg/H (miligram/hodina?) a Vag má jednotku mg/str.(miligram/zdvih?) a tu som trochu vedľa.
Pripadá mi logické, že ak sú to porovnateľné jednotky, potom váha dáva RJ signál o väčšom množstve nasávaného vzduchu než je skutočne do valcov nasaté teda RJ dá viac paliva, a preto potom čierny dym.

Ak jednotky mg/str a mg/H nie sú rovnaké, potom je váha možno aj dobrá a chybu treba hľadať inde. Ako ale potom prerátať hodnotu z mg/str na hodnotu mg/H ako je uvedená v príručke.

A ešte jedna poznámka - mám aj inú váhu, ktorá je síce KO, ak ju namontujem auto nemá výkon ale z výfuku vtedy nevýjde žiadny čierny dym. To všetko ma privádza k podozreniu že mi blbne váha, ale istotu nemám, a preto si veľmi rád vypočujem názory skúsenejších.

P.S. Vďaka za každý názor
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Re: Kontrola logu

Příspěvek od misa.89 »

STRÝCO píše:Zdravím,
prosím skúsenejších o kontrolu logu
http://uloz.to/1196014/LOG-01-010-011-007-vaha.csv

Je to GIV AHF 81kW, pri záťahu to dymí čiernym dymom, hlavne do kopca
ale aj pri predbiehaní na rovine. Mne neodborníkovi s príručkou v ruke sa
hodnoty zdajú byť celkom ok, ale asi tam niečo nevidím.
Ďakujem
používejte pls leteckou poštu, ulozto uz taky zavedli placený stahovní:-(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jediný, co je z toho logu pořádně poznat, že takhle se LOG nedělá...jinak to turbo se reguluje celkem dobře si myslím...chce to pořádnej log...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od STRÝCO »

misa.89 píše:jediný, co je z toho logu pořádně poznat, že takhle se LOG nedělá...jinak to turbo se reguluje celkem dobře si myslím...chce to pořádnej log...
Ako ho teda urobím správne ? Čo je na ňom zlé?
Prípadne dajte niekde nejaké ukážkové .


-------------------------------------------------------
dal som ho aj tu : http://leteckaposta.sk/945884419968
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

STRÝCO píše:
Ak jednotky mg/str a mg/H nie sú rovnaké, potom je váha možno aj dobrá a chybu treba hľadať inde. Ako ale potom prerátať hodnotu z mg/str na hodnotu mg/H ako je uvedená v príručke.
to by mělo bejt oboje mg/zdvih( jestli nekecam :) )
u ty vahy bych si zjistil tu horni mez a pokud nehrozi ten nouzak, nevsimal bych si toho dokud se nerozhejbe ta regulace na turbu, jak me opravil conti ...
Pája 19: tlak je v norme, ale zjevne ta ridici jednotka ocekava vyssi(otazka je, jestli na tohle ma vliv napr.vymaz adaptacnich hodnot nebo je to jen v navaznosti na tu vahu) ... je tam videt, ze pri funkcni regulaci by tlacilo o par stovek mbar vic ... jinak ta sedesatka neni nejaka hranice, tu jsem zvolil vzhledem k ostatnim cislum - je tam taky nejakej rozsah - tusim, ze 45-95% a v tom by se to melo pohybovat dle zateze a otacek (k horni hranici by se mel priblizit asi az pri vyssich ot., nez jsou testovaci)
... kdyztak me nekdo zas opravte, jsem jenom takovej fanda (noteeth)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

STRÝCO píše:
misa.89 píše:jediný, co je z toho logu pořádně poznat, že takhle se LOG nedělá...jinak to turbo se reguluje celkem dobře si myslím...chce to pořádnej log...
Ako ho teda urobím správne ? Čo je na ňom zlé?
Prípadne dajte niekde nejaké ukážkové .


-------------------------------------------------------
dal som ho aj tu : http://leteckaposta.sk/945884419968
najdi nějakje kopec a na trojku při ohřátým motoru drž motor od 1200ot do 4,5 v plnejch a loguj při tom kanál 3, 10, 11
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od STRÝCO »

misa.89 píše:
STRÝCO píše:
misa.89 píše:jediný, co je z toho logu pořádně poznat, že takhle se LOG nedělá...jinak to turbo se reguluje celkem dobře si myslím...chce to pořádnej log...
Ako ho teda urobím správne ? Čo je na ňom zlé?
Prípadne dajte niekde nejaké ukážkové .


-------------------------------------------------------
dal som ho aj tu : http://leteckaposta.sk/945884419968
najdi nějakje kopec a na trojku při ohřátým motoru drž motor od 1200ot do 4,5 v plnejch a loguj při tom kanál 3, 10, 11
OK, urobím to takto, zajtra ho tu dám. Sám som zvedavý čo ukáže, pôvodný log bol môj prvý aký som kedy urobil
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“