Scháním mechanika na turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak to jsem potom asi první komu se to povedlo.Regulace na turbu mi šla dolu lehce ale nahoru se v půlce zadrhla.Prostříkal jsem hřídelku regulace WDčkem a přes hodinu jsem s regulací jezdil nahoru a dolu dokud nešla úplně volně.Myslím že na logu je vidět že to asi jde.Někdy je i zdánlivě nemožný možnýgo.vojta píše:rozhýbat lopatky bez rozpůlení turba nelze.. to je nesmysl.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Dělal jsem to všechno shora jen jsem si dával pozor když jsem odpojoval baňku od turba aby mi nespadla závlačka abych nemusel sundavat krytBorysta píše:Tak to sem bohužel nezkusil.dvě hodiny sem ležel pod autem než se to podařilo ja tam teda brutální přístup.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Potřebuju někoho šikovného kdo by vyčistil turbo mému kamarádovi. Kolín, Kutná Hora, Nymburk...asi i Praha napiště prosím SZ. Díky
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
neboj vím o čem mluvím a kdo už někdy čistil turbo tak potvrdí že to rozhýbat bez rozpůlení nejde.. v tvém případě jsi to tím rozhýbaním na chvilklu zozhýbal, ale věř že to bude rychle zpátky. protože to WD se nemá šanci dostat tam kam musí a i kdyby tak to stejně nepomůže. to není o mazaní, ale o čistotě a o volnosti pohybu jednotlivých částí těch lopatek.. ten karbon odsud nedostaneš WD přes osku ovládání co jde z turba ven. prostě to nejde..ROBIG píše:Tak to jsem potom asi první komu se to povedlo.Regulace na turbu mi šla dolu lehce ale nahoru se v půlce zadrhla.Prostříkal jsem hřídelku regulace WDčkem a přes hodinu jsem s regulací jezdil nahoru a dolu dokud nešla úplně volně.Myslím že na logu je vidět že to asi jde.Někdy je i zdánlivě nemožný možnýgo.vojta píše:rozhýbat lopatky bez rozpůlení turba nelze.. to je nesmysl.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Uvidím.Určitě máš hodně zkušeností a víš co říkáš.Ja jen vím že mu to pomohlo a na jak dlouho ukáže čas.Možná ani nebylo zanesemý uvnitř protože když jsem chtěl rozhýbat regulaci tak to nechtělo jít do doby než jsem hřídelku postříkal WDčkem.Možná byla zatuhlá jenom ta hřídelka.go.vojta píše:neboj vím o čem mluvím a kdo už někdy čistil turbo tak potvrdí že to rozhýbat bez rozpůlení nejde.. v tvém případě jsi to tím rozhýbaním na chvilklu zozhýbal, ale věř že to bude rychle zpátky. protože to WD se nemá šanci dostat tam kam musí a i kdyby tak to stejně nepomůže. to není o mazaní, ale o čistotě a o volnosti pohybu jednotlivých částí těch lopatek.. ten karbon odsud nedostaneš WD přes osku ovládání co jde z turba ven. prostě to nejde..ROBIG píše:Tak to jsem potom asi první komu se to povedlo.Regulace na turbu mi šla dolu lehce ale nahoru se v půlce zadrhla.Prostříkal jsem hřídelku regulace WDčkem a přes hodinu jsem s regulací jezdil nahoru a dolu dokud nešla úplně volně.Myslím že na logu je vidět že to asi jde.Někdy je i zdánlivě nemožný možnýgo.vojta píše:rozhýbat lopatky bez rozpůlení turba nelze.. to je nesmysl.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Taky jsem slysel ze jde turbo vycistit aniz by se muselo sundavat a rozkopavat vejpul..prej na to existuje nejakej sprej..Karbon cleaner se tomu myslim rika..ROBIG píše:Uvidím.Určitě máš hodně zkušeností a víš co říkáš.Ja jen vím že mu to pomohlo a na jak dlouho ukáže čas.Možná ani nebylo zanesemý uvnitř protože když jsem chtěl rozhýbat regulaci tak to nechtělo jít do doby než jsem hřídelku postříkal WDčkem.Možná byla zatuhlá jenom ta hřídelka.go.vojta píše:neboj vím o čem mluvím a kdo už někdy čistil turbo tak potvrdí že to rozhýbat bez rozpůlení nejde.. v tvém případě jsi to tím rozhýbaním na chvilklu zozhýbal, ale věř že to bude rychle zpátky. protože to WD se nemá šanci dostat tam kam musí a i kdyby tak to stejně nepomůže. to není o mazaní, ale o čistotě a o volnosti pohybu jednotlivých částí těch lopatek.. ten karbon odsud nedostaneš WD přes osku ovládání co jde z turba ven. prostě to nejde..ROBIG píše: Tak to jsem potom asi první komu se to povedlo.Regulace na turbu mi šla dolu lehce ale nahoru se v půlce zadrhla.Prostříkal jsem hřídelku regulace WDčkem a přes hodinu jsem s regulací jezdil nahoru a dolu dokud nešla úplně volně.Myslím že na logu je vidět že to asi jde.Někdy je i zdánlivě nemožný možný
octa 81 kw WRC bodykit..
zkus to a pověz nám....riderboy píše:Taky jsem slysel ze jde turbo vycistit aniz by se muselo sundavat a rozkopavat vejpul..prej na to existuje nejakej sprej..Karbon cleaner se tomu myslim rika..ROBIG píše:Uvidím.Určitě máš hodně zkušeností a víš co říkáš.Ja jen vím že mu to pomohlo a na jak dlouho ukáže čas.Možná ani nebylo zanesemý uvnitř protože když jsem chtěl rozhýbat regulaci tak to nechtělo jít do doby než jsem hřídelku postříkal WDčkem.Možná byla zatuhlá jenom ta hřídelka.go.vojta píše: neboj vím o čem mluvím a kdo už někdy čistil turbo tak potvrdí že to rozhýbat bez rozpůlení nejde.. v tvém případě jsi to tím rozhýbaním na chvilklu zozhýbal, ale věř že to bude rychle zpátky. protože to WD se nemá šanci dostat tam kam musí a i kdyby tak to stejně nepomůže. to není o mazaní, ale o čistotě a o volnosti pohybu jednotlivých částí těch lopatek.. ten karbon odsud nedostaneš WD přes osku ovládání co jde z turba ven. prostě to nejde..

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Tak tak. Rozhýbat to jde ale nemá to nic společného s vyčištěním regulace. Jen se to na chvilku uvolní a za čas začne znovu regulace zadrhávat.go.vojta píše:neboj vím o čem mluvím a kdo už někdy čistil turbo tak potvrdí že to rozhýbat bez rozpůlení nejde.. v tvém případě jsi to tím rozhýbaním na chvilklu zozhýbal, ale věř že to bude rychle zpátky. protože to WD se nemá šanci dostat tam kam musí a i kdyby tak to stejně nepomůže. to není o mazaní, ale o čistotě a o volnosti pohybu jednotlivých částí těch lopatek.. ten karbon odsud nedostaneš WD přes osku ovládání co jde z turba ven. prostě to nejde..ROBIG píše:Tak to jsem potom asi první komu se to povedlo.Regulace na turbu mi šla dolu lehce ale nahoru se v půlce zadrhla.Prostříkal jsem hřídelku regulace WDčkem a přes hodinu jsem s regulací jezdil nahoru a dolu dokud nešla úplně volně.Myslím že na logu je vidět že to asi jde.Někdy je i zdánlivě nemožný možnýgo.vojta píše:rozhýbat lopatky bez rozpůlení turba nelze.. to je nesmysl.
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Nejen, že je to většinou jen dočasné řešení, ale hrozí poškození toho přepákování, nebo lopatek. A když se zrovna "trefíš", mužeš si zničit rotor a tím i celé turbo. To není sci-fi, ale realita.go.vojta píše:neboj vím o čem mluvím a kdo už někdy čistil turbo tak potvrdí že to rozhýbat bez rozpůlení nejde.. v tvém případě jsi to tím rozhýbaním na chvilklu zozhýbal, ale věř že to bude rychle zpátky. protože to WD se nemá šanci dostat tam kam musí a i kdyby tak to stejně nepomůže. to není o mazaní, ale o čistotě a o volnosti pohybu jednotlivých částí těch lopatek.. ten karbon odsud nedostaneš WD přes osku ovládání co jde z turba ven. prostě to nejde..ROBIG píše:Tak to jsem potom asi první komu se to povedlo.Regulace na turbu mi šla dolu lehce ale nahoru se v půlce zadrhla.Prostříkal jsem hřídelku regulace WDčkem a přes hodinu jsem s regulací jezdil nahoru a dolu dokud nešla úplně volně.Myslím že na logu je vidět že to asi jde.Někdy je i zdánlivě nemožný možnýgo.vojta píše:rozhýbat lopatky bez rozpůlení turba nelze.. to je nesmysl.