Scháním mechanika na turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

rozhýbat lopatky bez rozpůlení turba nelze.. to je nesmysl.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

go.vojta píše:rozhýbat lopatky bez rozpůlení turba nelze.. to je nesmysl.
Tak to jsem potom asi první komu se to povedlo.Regulace na turbu mi šla dolu lehce ale nahoru se v půlce zadrhla.Prostříkal jsem hřídelku regulace WDčkem a přes hodinu jsem s regulací jezdil nahoru a dolu dokud nešla úplně volně.Myslím že na logu je vidět že to asi jde.Někdy je i zdánlivě nemožný možný :D
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí

Příspěvek od Borysta »

Tak to sem bohužel nezkusil (wallbash) .dvě hodiny sem ležel pod autem než se to podařilo ja tam teda brutální přístup.
Nemám rád brzdy provozu!
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Borysta píše:Tak to sem bohužel nezkusil (wallbash) .dvě hodiny sem ležel pod autem než se to podařilo ja tam teda brutální přístup.
Dělal jsem to všechno shora jen jsem si dával pozor když jsem odpojoval baňku od turba aby mi nespadla závlačka abych nemusel sundavat kryt :D
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

Potřebuju někoho šikovného kdo by vyčistil turbo mému kamarádovi. Kolín, Kutná Hora, Nymburk...asi i Praha napiště prosím SZ. Díky
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

ROBIG píše:
go.vojta píše:rozhýbat lopatky bez rozpůlení turba nelze.. to je nesmysl.
Tak to jsem potom asi první komu se to povedlo.Regulace na turbu mi šla dolu lehce ale nahoru se v půlce zadrhla.Prostříkal jsem hřídelku regulace WDčkem a přes hodinu jsem s regulací jezdil nahoru a dolu dokud nešla úplně volně.Myslím že na logu je vidět že to asi jde.Někdy je i zdánlivě nemožný možný :D
neboj vím o čem mluvím a kdo už někdy čistil turbo tak potvrdí že to rozhýbat bez rozpůlení nejde.. v tvém případě jsi to tím rozhýbaním na chvilklu zozhýbal, ale věř že to bude rychle zpátky. protože to WD se nemá šanci dostat tam kam musí a i kdyby tak to stejně nepomůže. to není o mazaní, ale o čistotě a o volnosti pohybu jednotlivých částí těch lopatek.. ten karbon odsud nedostaneš WD přes osku ovládání co jde z turba ven. prostě to nejde..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

go.vojta píše:
ROBIG píše:
go.vojta píše:rozhýbat lopatky bez rozpůlení turba nelze.. to je nesmysl.
Tak to jsem potom asi první komu se to povedlo.Regulace na turbu mi šla dolu lehce ale nahoru se v půlce zadrhla.Prostříkal jsem hřídelku regulace WDčkem a přes hodinu jsem s regulací jezdil nahoru a dolu dokud nešla úplně volně.Myslím že na logu je vidět že to asi jde.Někdy je i zdánlivě nemožný možný :D
neboj vím o čem mluvím a kdo už někdy čistil turbo tak potvrdí že to rozhýbat bez rozpůlení nejde.. v tvém případě jsi to tím rozhýbaním na chvilklu zozhýbal, ale věř že to bude rychle zpátky. protože to WD se nemá šanci dostat tam kam musí a i kdyby tak to stejně nepomůže. to není o mazaní, ale o čistotě a o volnosti pohybu jednotlivých částí těch lopatek.. ten karbon odsud nedostaneš WD přes osku ovládání co jde z turba ven. prostě to nejde..
Uvidím.Určitě máš hodně zkušeností a víš co říkáš.Ja jen vím že mu to pomohlo a na jak dlouho ukáže čas.Možná ani nebylo zanesemý uvnitř protože když jsem chtěl rozhýbat regulaci tak to nechtělo jít do doby než jsem hřídelku postříkal WDčkem.Možná byla zatuhlá jenom ta hřídelka.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
riderboy
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 14 led 2009, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od riderboy »

ROBIG píše:
go.vojta píše:
ROBIG píše: Tak to jsem potom asi první komu se to povedlo.Regulace na turbu mi šla dolu lehce ale nahoru se v půlce zadrhla.Prostříkal jsem hřídelku regulace WDčkem a přes hodinu jsem s regulací jezdil nahoru a dolu dokud nešla úplně volně.Myslím že na logu je vidět že to asi jde.Někdy je i zdánlivě nemožný možný :D
neboj vím o čem mluvím a kdo už někdy čistil turbo tak potvrdí že to rozhýbat bez rozpůlení nejde.. v tvém případě jsi to tím rozhýbaním na chvilklu zozhýbal, ale věř že to bude rychle zpátky. protože to WD se nemá šanci dostat tam kam musí a i kdyby tak to stejně nepomůže. to není o mazaní, ale o čistotě a o volnosti pohybu jednotlivých částí těch lopatek.. ten karbon odsud nedostaneš WD přes osku ovládání co jde z turba ven. prostě to nejde..
Uvidím.Určitě máš hodně zkušeností a víš co říkáš.Ja jen vím že mu to pomohlo a na jak dlouho ukáže čas.Možná ani nebylo zanesemý uvnitř protože když jsem chtěl rozhýbat regulaci tak to nechtělo jít do doby než jsem hřídelku postříkal WDčkem.Možná byla zatuhlá jenom ta hřídelka.
Taky jsem slysel ze jde turbo vycistit aniz by se muselo sundavat a rozkopavat vejpul..prej na to existuje nejakej sprej..Karbon cleaner se tomu myslim rika..
octa 81 kw WRC bodykit..
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

stejne to nepujde tak jak jsem ti řikal :)
VW T5 GP 103 KW long
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

riderboy píše:
ROBIG píše:
go.vojta píše: neboj vím o čem mluvím a kdo už někdy čistil turbo tak potvrdí že to rozhýbat bez rozpůlení nejde.. v tvém případě jsi to tím rozhýbaním na chvilklu zozhýbal, ale věř že to bude rychle zpátky. protože to WD se nemá šanci dostat tam kam musí a i kdyby tak to stejně nepomůže. to není o mazaní, ale o čistotě a o volnosti pohybu jednotlivých částí těch lopatek.. ten karbon odsud nedostaneš WD přes osku ovládání co jde z turba ven. prostě to nejde..
Uvidím.Určitě máš hodně zkušeností a víš co říkáš.Ja jen vím že mu to pomohlo a na jak dlouho ukáže čas.Možná ani nebylo zanesemý uvnitř protože když jsem chtěl rozhýbat regulaci tak to nechtělo jít do doby než jsem hřídelku postříkal WDčkem.Možná byla zatuhlá jenom ta hřídelka.
Taky jsem slysel ze jde turbo vycistit aniz by se muselo sundavat a rozkopavat vejpul..prej na to existuje nejakej sprej..Karbon cleaner se tomu myslim rika..
zkus to a pověz nám.... (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

já bych řekl že varbon cleaner bude asi výrobek od Horsta :D a nebo něco na podobné bázy jako jsou pilulky do nádrže co ti zvedne výkon.... bud tomu človek věří a nebo :D:D:D:D:D
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

go.vojta píše:
ROBIG píše:
go.vojta píše:rozhýbat lopatky bez rozpůlení turba nelze.. to je nesmysl.
Tak to jsem potom asi první komu se to povedlo.Regulace na turbu mi šla dolu lehce ale nahoru se v půlce zadrhla.Prostříkal jsem hřídelku regulace WDčkem a přes hodinu jsem s regulací jezdil nahoru a dolu dokud nešla úplně volně.Myslím že na logu je vidět že to asi jde.Někdy je i zdánlivě nemožný možný :D
neboj vím o čem mluvím a kdo už někdy čistil turbo tak potvrdí že to rozhýbat bez rozpůlení nejde.. v tvém případě jsi to tím rozhýbaním na chvilklu zozhýbal, ale věř že to bude rychle zpátky. protože to WD se nemá šanci dostat tam kam musí a i kdyby tak to stejně nepomůže. to není o mazaní, ale o čistotě a o volnosti pohybu jednotlivých částí těch lopatek.. ten karbon odsud nedostaneš WD přes osku ovládání co jde z turba ven. prostě to nejde..
Tak tak. Rozhýbat to jde ale nemá to nic společného s vyčištěním regulace. Jen se to na chvilku uvolní a za čas začne znovu regulace zadrhávat.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

go.vojta píše:
ROBIG píše:
go.vojta píše:rozhýbat lopatky bez rozpůlení turba nelze.. to je nesmysl.
Tak to jsem potom asi první komu se to povedlo.Regulace na turbu mi šla dolu lehce ale nahoru se v půlce zadrhla.Prostříkal jsem hřídelku regulace WDčkem a přes hodinu jsem s regulací jezdil nahoru a dolu dokud nešla úplně volně.Myslím že na logu je vidět že to asi jde.Někdy je i zdánlivě nemožný možný :D
neboj vím o čem mluvím a kdo už někdy čistil turbo tak potvrdí že to rozhýbat bez rozpůlení nejde.. v tvém případě jsi to tím rozhýbaním na chvilklu zozhýbal, ale věř že to bude rychle zpátky. protože to WD se nemá šanci dostat tam kam musí a i kdyby tak to stejně nepomůže. to není o mazaní, ale o čistotě a o volnosti pohybu jednotlivých částí těch lopatek.. ten karbon odsud nedostaneš WD přes osku ovládání co jde z turba ven. prostě to nejde..
Nejen, že je to většinou jen dočasné řešení, ale hrozí poškození toho přepákování, nebo lopatek. A když se zrovna "trefíš", mužeš si zničit rotor a tím i celé turbo. To není sci-fi, ale realita.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“