Zahadny problem s pristrojovkou.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 pro 2007, 09:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od okob »

A jaka je pojistka na budiky???
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Myslim že pozice 11
okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 pro 2007, 09:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od okob »

Ano je to 11 a ta vede na pristrojovy stit,modra patice a je to 15.Tam mi proud jde, na pozici 9 modra padice je 31. Nevim jak jinak to nastarovat.pak je tam 30tky ale ted nevim z hlavy na jakem konektoru,timto modrim konektorem je to napajene a v zelenem je CAN.Takze nejspis je problem v modre patici kde je to napajeni protoze si myslim ze bez toho zeleneho by ta pristrojovka normalne svitila a sli hodiny.Jeste je tan pozice S kontakt ale to nevim co to je.Nevite jake kabely v te modre tam museji byti aby to slo.jetam 32pinu.dik
maški
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13 dub 2007, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od maški »

Zdravim všechny, aby záhad nebylo málo: palubka OCT I 2000 AHF TDI - motor v zimě chytne, ale v zápětí zhasne. Pokud panel přinesu z domova ohřátý, motor chytne a běží (i v min 10°C napoprvé). Dle vyjádření servisu nejde povolení od imobilizeru k ŘJ motoru při startování. Bohužel nevím, který kontakt od konektoru až kam zkontrolovat. Pokud to umí někdo zmáknout z okolí Mostu, díky za nabídku.
Octavia TDI 81kW, rv2000
muttm151
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 22 bře 2008, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od muttm151 »

Tak že napájení přístrojů je jen přes modrou svorkovnici a to:
pin 1 sv.15
pin 9 sv.31
pin 23 sv.30
pin 24 sv.31
pin 30 s-kontakt
okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 pro 2007, 09:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od okob »

Ano problem je vyresen.Pujcil jsem si jiny stit a ten sel.Takze jsem si vysusil stit,ohral dal do auta a auto jede.Vyjadreni skoliciho technika ktery skoli lidi ve skodovce a cirou nahodou je v LBC tak mi rekl ze jsem se ho mel hned zeptet nez jsem rozdelal auto.Jeste ze jsou ti znami.Diky vsem
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Sem asi natvrdlej, ale v čem byl teda problém?
Oct asv 2000, DieselPower
okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 pro 2007, 09:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od okob »

Vsechno napajeni bylo OK.takze pak me napadlo pro jistotu sehnat jinej stit.Ten muj jsem vzal domu,rozebral a dal na topeni.Vyzkousel sem ten novej a ten sel.Takze jsem si rekl ze je to stitem a pro jistotu jsem sel domu zlozil ten stit kterej byl krasne ohratej a on sel takze pry je broblem kdyz prijedes domu, v mrazu nechas auto ona pristrojovka vevnitr orosi.A rano nenastartujes pac nejde stit.Takze zadna zavada jen vlhko ve stitu.
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

holy píše:nevim jak je to u O I, ale kdysi měl táta dost podobnej problém u BMW...po rozebrání jsem zjistil, že je vevnitř akumulátor, zřejmě na zálohu dat...byl upe v hájku, tak jsem ho vyměnil a bylo opraveno...
OI ...oktavia 1 pro pochopa a k závadě udělalo to takto podobně známého Toledo.závada druhý klíč neměl načítač,má oba klíče na stejném hřebíčku a zkrátka po 8 letech vzal ten nepravej než senato přišlo dílenská práce 1500 kč šel bych po imodebiliséru
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“