Brzdy - dlouhý chod pedálu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To s tím prošlápnutím a ztvrdnutím pedálu je normální...Jenda_TDI píše:Ahoj
mam octu 1.9TDI 81kw ESP a dela me to take - brzdi, ale pedal se pomalu propada az k podlaze(navic bych od auta s kotoucema vzadu cekal lepsi vykon - subjektivne), ale co by me zajimalo - jakmile seslapnu pedal rychle 2x zasebou (jako bych chtel ,,napumpovat,, u zavzdusneneho auta) tak okamzite ztvrdne. Dela vam to u tohoto problemu take? Ci to vypada na zavzdusneni? Dik
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
To propadání pedálu brzdy sme řešili s kámošem u Octavie TDI 110PS. Začalo to po výměně předních destiček. Pedál se po stlačení propadal až dolu za asi 15s. Odvzdušnění brzd ani odvzdušnění ABS VAGem nepomohlo. Kuriozně se to vyřešilo samo, když se kámoš nasr...., že zacáluje za brzdovej válec nasoukal do auta, natočil a vztekle(hodně) dupnul na pedál a hle bylo po závadě. 
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
V servisni DP je na zatlaceni pistku dokonce uvedeny pripravek, nevim jak jinak by se to delalo. Ze by se povoloval odvzdusnovak jsem zatim neslysel.Matrix píše:Z vody nevaříš, přesně tohle mi říkali už dva servisáci... Ale nevím jaké by to mohlo mít následky... prý snad i poškození ABS jednotky...
RUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....Vážení příátele, chlapci a děvčata, tak to dopadlo u mě úplně stejně jako u výše citovaného. Dal jsem to do servisu znovu, kde mi prořistili brzdové vedení, komplet odvzdušnili brzdový systém včetně, oznámili že hl. br. válec je OK a v něm závada nebude a za 800,- mi předali auto. Auto brzdilo relativně stejně, ale pedál zabíral zase dole a stejně klesal. Po najetí asi 1.000 km sem najednou začal pociťovat že pedál začal zabírat zase hezky nahoře a brzdy mají mnohem ostřejší nástup, tak jsem sem jen tak z legrace udělal test sešlápnutí a hle, pedál tvrdej jako kámen a k podlaze neklesal !!!!!!! Co se uvnitř systému stalo nevím, je mi to záhadou, ale každopádně teď ty brzy brzděj jako vzteklý, pedál zabírá nahoře a k podlaze se již nepropadá, takže jsem nadmíru spokojenej... ATE Poweridsk zpětně hodnotím jako dobré kotouče, jen s možností, že to bude ze začátku (asi 1.500 km) možná blbnout (můj případ, ale nemusí to být pravidlem), jinak super.Radar píše:To propadání pedálu brzdy sme řešili s kámošem u Octavie TDI 110PS. Začalo to po výměně předních destiček. Pedál se po stlačení propadal až dolu za asi 15s. Odvzdušnění brzd ani odvzdušnění ABS VAGem nepomohlo. Kuriozně se to vyřešilo samo, když se kámoš nasr...., že zacáluje za brzdovej válec nasoukal do auta, natočil a vztekle(hodně) dupnul na pedál a hle bylo po závadě.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Dlouhý chod
Ahoj chtěl jsem se podělit o mou zkušenost. Po výměně zadních brzd. destiček na Octavii I combi 1.9 TDI 81 kW L&K začal být brzdový pedál hrozný, dlouhý chod a tak. Ovzdušňoval jsem, dělal vše, ale nic nepomáhalo. Pak mi jeden mehanik poradil.
-Otevřít nádržku brzd. kapaliny a dbát po celou dobu aby byla plná, ale ono moc kapaliny nevyteče.
-zvednout auto , sundat zadní kolo a připojit hadičku na ovzduš. šroub
-bez jakého koliv šlapání na brzdu
-povolit ovzdušňovací šroub a lehce poklepávat na brzdič, kapalina je vidět v hadičce ale není jí moc, vše jde samovolně, pokud nevyleze žádná bublina, tak odmontovat brzdič a natočit jej tak aby byl ovzduš. šroub na vrcholu brzdiče a pořád lehce poklepávat.
- to poklepávání je důležité, ty otřesy bubliny uvolní a ony jdou ven.
Sám sem koukal jako blázen kolik bublin z toho vyjelo. Udělal jsem to na obouch stranách a byl klid.
Taj snad Vám to pomůže.
-Otevřít nádržku brzd. kapaliny a dbát po celou dobu aby byla plná, ale ono moc kapaliny nevyteče.
-zvednout auto , sundat zadní kolo a připojit hadičku na ovzduš. šroub
-bez jakého koliv šlapání na brzdu
-povolit ovzdušňovací šroub a lehce poklepávat na brzdič, kapalina je vidět v hadičce ale není jí moc, vše jde samovolně, pokud nevyleze žádná bublina, tak odmontovat brzdič a natočit jej tak aby byl ovzduš. šroub na vrcholu brzdiče a pořád lehce poklepávat.
- to poklepávání je důležité, ty otřesy bubliny uvolní a ony jdou ven.
Sám sem koukal jako blázen kolik bublin z toho vyjelo. Udělal jsem to na obouch stranách a byl klid.
Taj snad Vám to pomůže.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... a+se+brzda
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... a#p1763772
Chce to řádně pobrzdit na sněhu nebo na šotolině, aby spínalo ABS. Pak je to daleko lepší, ale propadává se mi pomalinku stejně. Při vypnutym zapalování se nepropadá, tak to neřeším
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... a#p1763772
Chce to řádně pobrzdit na sněhu nebo na šotolině, aby spínalo ABS. Pak je to daleko lepší, ale propadává se mi pomalinku stejně. Při vypnutym zapalování se nepropadá, tak to neřeším
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Auto má nejlepší krok, když jsou brzdy" zarezlé", jakmile se dělá oprava brzd najednou , vše se vyčistí, uvoln, stává se tohle. Dobrý pomocník je jak tady už bylo taky psáno, dát brzdám pořádný kouř, aby se nerovnosti destička -kotouč eliminovaly, vše si sedlo a vůle zmizely..Chce to také při zatlačování válečků stáhnout hadici a povoli todvzdušňovák, aby sračky šly ven a ABS nebylo nijak BUZENO /a i brzdový válec nebyl prošlápnut víc, než je třeba/, jinak se zblázní...Poté otevřít odvzdušnovák a nechat kapalinu samovolně vytéci než se bude odvzdušnovat..A to vžy pouze po jednom kole..Já už mám strach a dělám buď jen zadní brzdy nebo jen přední, nikdy najednou.. Ale je zajímavé, že tímhle trpí hlavně koncern... 
nepropadat panice...
Ano možná to za pomocí intenzivního brždění také pomáhá, ale proč si trápit auto, ničit gumy a tak. Tohle fakt pomohlo. Dát ozdušňovák na vrchol, povolit a nechat samovolně vytékat kapalinu (ono ji moc nevyteče, skoro nic v hadičce byla na 4 cm její délky) a poklepávat na brzdič a ejhle to je bublin co z toho leze. 15 minut a vše začlo brzdit.
Já to sem dal protože jsem se to nikde nedočetl a třeba tím někomu pomůžu. Má to být přitom postup dle Škodovky, hlavně pomáhá a jednoduše. Protože při výměně zadních destiček se při zatočení válečku do okruhu dostane vzduch.

Já to sem dal protože jsem se to nikde nedočetl a třeba tím někomu pomůžu. Má to být přitom postup dle Škodovky, hlavně pomáhá a jednoduše. Protože při výměně zadních destiček se při zatočení válečku do okruhu dostane vzduch.
