Brzdy - dlouhý chod pedálu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Jsou,snáší větší teploty.Řeknu to asi takhle:při 12 hodinovce jsme dávali 2-3 krát přední desky ,zadní jednou.Když jsme použili Ferrodo performans DS ,tak nám ještě zbyly asi 3-4mm v předu,zadek vic jak 50% a hlavně to brzdilo pořád stejně.
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Jenda_TDI píše:Ahoj
mam octu 1.9TDI 81kw ESP a dela me to take - brzdi, ale pedal se pomalu propada az k podlaze(navic bych od auta s kotoucema vzadu cekal lepsi vykon - subjektivne), ale co by me zajimalo - jakmile seslapnu pedal rychle 2x zasebou (jako bych chtel ,,napumpovat,, u zavzdusneneho auta) tak okamzite ztvrdne. Dela vam to u tohoto problemu take? Ci to vypada na zavzdusneni? Dik
To s tím prošlápnutím a ztvrdnutím pedálu je normální...
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Radar
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radar »

To propadání pedálu brzdy sme řešili s kámošem u Octavie TDI 110PS. Začalo to po výměně předních destiček. Pedál se po stlačení propadal až dolu za asi 15s. Odvzdušnění brzd ani odvzdušnění ABS VAGem nepomohlo. Kuriozně se to vyřešilo samo, když se kámoš nasr...., že zacáluje za brzdovej válec nasoukal do auta, natočil a vztekle(hodně) dupnul na pedál a hle bylo po závadě. :P
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Tak to bude nějaká záhadná závada, která není zatím asi zdokumentovaná... Zkusím taky hl.br. válci pohrozit, že bude vyměněnej, třeba se to taky samo opraví (LOL)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14471
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Budu vařit z vody, ale nestane se něco špatného když u auta s ABS zatlačíte pístky? Zpětný tok kapaliny nebo tak...
Jestli pak není lepší povolit odvzdušňovák a přebytečnou kapalinu nechat odfouknout.
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Z vody nevaříš, přesně tohle mi říkali už dva servisáci... Ale nevím jaké by to mohlo mít následky... prý snad i poškození ABS jednotky...
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Matrix píše:Z vody nevaříš, přesně tohle mi říkali už dva servisáci... Ale nevím jaké by to mohlo mít následky... prý snad i poškození ABS jednotky...
V servisni DP je na zatlaceni pistku dokonce uvedeny pripravek, nevim jak jinak by se to delalo. Ze by se povoloval odvzdusnovak jsem zatim neslysel.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14471
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já zatím takém ne, je to spíše nápad :)
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od DavidVoda »

nevíte jestli ten postup s ABS jde i na VW polo?mam rv 2001 a nak me to taky brzdi az u podlahy ale driv nez to bylo na servisu VW tak to brzdilo uplne nadherne,podle me to tam nastavili blbe ja si to chci udelat sam ale nevim jak mohu pouzit navod co je v tomhle topicu?
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Radar píše:To propadání pedálu brzdy sme řešili s kámošem u Octavie TDI 110PS. Začalo to po výměně předních destiček. Pedál se po stlačení propadal až dolu za asi 15s. Odvzdušnění brzd ani odvzdušnění ABS VAGem nepomohlo. Kuriozně se to vyřešilo samo, když se kámoš nasr...., že zacáluje za brzdovej válec nasoukal do auta, natočil a vztekle(hodně) dupnul na pedál a hle bylo po závadě. :P
Vážení příátele, chlapci a děvčata, tak to dopadlo u mě úplně stejně jako u výše citovaného. Dal jsem to do servisu znovu, kde mi prořistili brzdové vedení, komplet odvzdušnili brzdový systém včetně, oznámili že hl. br. válec je OK a v něm závada nebude a za 800,- mi předali auto. Auto brzdilo relativně stejně, ale pedál zabíral zase dole a stejně klesal. Po najetí asi 1.000 km sem najednou začal pociťovat že pedál začal zabírat zase hezky nahoře a brzdy mají mnohem ostřejší nástup, tak jsem sem jen tak z legrace udělal test sešlápnutí a hle, pedál tvrdej jako kámen a k podlaze neklesal !!!!!!! Co se uvnitř systému stalo nevím, je mi to záhadou, ale každopádně teď ty brzy brzděj jako vzteklý, pedál zabírá nahoře a k podlaze se již nepropadá, takže jsem nadmíru spokojenej... ATE Poweridsk zpětně hodnotím jako dobré kotouče, jen s možností, že to bude ze začátku (asi 1.500 km) možná blbnout (můj případ, ale nemusí to být pravidlem), jinak super.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Unc
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 17 srp 2006, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Unc »

Vlastnim A4 rok 97 a mam ten samej problém.Když stojim na pedálu tak mě pomalu klesá.Kapalina se nestrácí.Asi to tak má bejt jinak to nevidim.Brzdí to suprově bez problému.Nechápu proč pomalu klesá a docela by mě to zajmalo
s.i.k.i.
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 pro 2009, 23:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Dlouhý chod

Příspěvek od s.i.k.i. »

Ahoj chtěl jsem se podělit o mou zkušenost. Po výměně zadních brzd. destiček na Octavii I combi 1.9 TDI 81 kW L&K začal být brzdový pedál hrozný, dlouhý chod a tak. Ovzdušňoval jsem, dělal vše, ale nic nepomáhalo. Pak mi jeden mehanik poradil.
-Otevřít nádržku brzd. kapaliny a dbát po celou dobu aby byla plná, ale ono moc kapaliny nevyteče.
-zvednout auto , sundat zadní kolo a připojit hadičku na ovzduš. šroub
-bez jakého koliv šlapání na brzdu
-povolit ovzdušňovací šroub a lehce poklepávat na brzdič, kapalina je vidět v hadičce ale není jí moc, vše jde samovolně, pokud nevyleze žádná bublina, tak odmontovat brzdič a natočit jej tak aby byl ovzduš. šroub na vrcholu brzdiče a pořád lehce poklepávat.
- to poklepávání je důležité, ty otřesy bubliny uvolní a ony jdou ven.

Sám sem koukal jako blázen kolik bublin z toho vyjelo. Udělal jsem to na obouch stranách a byl klid.

Taj snad Vám to pomůže.
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... a+se+brzda

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... a#p1763772

Chce to řádně pobrzdit na sněhu nebo na šotolině, aby spínalo ABS. Pak je to daleko lepší, ale propadává se mi pomalinku stejně. Při vypnutym zapalování se nepropadá, tak to neřeším ;)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Auto má nejlepší krok, když jsou brzdy" zarezlé", jakmile se dělá oprava brzd najednou , vše se vyčistí, uvoln, stává se tohle. Dobrý pomocník je jak tady už bylo taky psáno, dát brzdám pořádný kouř, aby se nerovnosti destička -kotouč eliminovaly, vše si sedlo a vůle zmizely..Chce to také při zatlačování válečků stáhnout hadici a povoli todvzdušňovák, aby sračky šly ven a ABS nebylo nijak BUZENO /a i brzdový válec nebyl prošlápnut víc, než je třeba/, jinak se zblázní...Poté otevřít odvzdušnovák a nechat kapalinu samovolně vytéci než se bude odvzdušnovat..A to vžy pouze po jednom kole..Já už mám strach a dělám buď jen zadní brzdy nebo jen přední, nikdy najednou.. Ale je zajímavé, že tímhle trpí hlavně koncern... :)
nepropadat panice...
s.i.k.i.
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 pro 2009, 23:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od s.i.k.i. »

Ano možná to za pomocí intenzivního brždění také pomáhá, ale proč si trápit auto, ničit gumy a tak. Tohle fakt pomohlo. Dát ozdušňovák na vrchol, povolit a nechat samovolně vytékat kapalinu (ono ji moc nevyteče, skoro nic v hadičce byla na 4 cm její délky) a poklepávat na brzdič a ejhle to je bublin co z toho leze. 15 minut a vše začlo brzdit.

Já to sem dal protože jsem se to nikde nedočetl a třeba tím někomu pomůžu. Má to být přitom postup dle Škodovky, hlavně pomáhá a jednoduše. Protože při výměně zadních destiček se při zatočení válečku do okruhu dostane vzduch.

:-D :-D :-D :-D :-D :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“