felicia 1.9D prestavba na bosch- vyriesene

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

felicia 1.9D prestavba na bosch- vyriesene

Příspěvek od wojto33 »

no tak felicia cuka ako svina a chcel by som s tym nieco spravit ... tak ak ma niekto o tom poznatky ze co mi treba ... z coho cerpadlo ... resp co vsetko musim vymenit
Naposledy upravil(a) wojto33 dne 01 čer 2009, 16:21, celkem upraveno 1 x.
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

čepadlo z 16.D nebo 19.D!z vw audi seat ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Dalej budes potrebovat (okrem cerpadla samozrejme) bud cely drziak cerpadla na BOSCHa (novy typ) alebo si vysustruzit vymedzovaci kruzok na cerpadlo. Zadny drziak cerpadla na BOSCHa, alebo si upravit ten z Lucasa. Pokial si zozenies drzik cerpadla Bosch tak aj kryty na rozvod (nie vzdy su ine, iba stary typ je iny).
A nazaver to najdolezitejsie TRUBKY k vstrekom z BOSCH cerpadla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ak das Lucas trubky na bosch tak ti to bude striekat naftu do dziva a motor bude ist na dva valce. Proste su posunute vyvody k vstrekom do jednotlivych valcov na hlave cerpadla u Lucasa nestandartne.
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

a vstrekovace mozu byt aj povodne z lukasa??
no a potom ked vymenim je problem nastavit rozvod?? ci sa to zaaretuje tak ako lukas a pojde to??
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

vstřiky tam nech! k čerpadlu potřebuješ i trubky na vstřiky!lukas je ma jiny!
milda64
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 25 pro 2007, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od milda64 »

dej čerpadlo z 1.9(já mám z GIII i s trukama a držákem a ozubeným kolem jinak vše původní) z 1.6 bude mít hluboko do žlabu a pojede míň
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34087
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

raděj vyřeš problém proč ti cuká třeba vypadává signál zátěže,

stím bošem to taky nemusíš vyhrát miloš
DRJan
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 28 říj 2008, 07:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Příspěvek od DRJan »

slovacek.milos píše:raděj vyřeš problém proč ti cuká třeba vypadává signál zátěže,

stím bošem to taky nemusíš vyhrát miloš
Miloš ako to dokazem zistit ci vypadava signal zataze???? mne to cuka obcas dakedy menej dakedy viac najviac je to pri 70*C ked sa zohreje na prevazdkovu teplotu tak to ide skoro bez cuknutia. Da sa to zistit v domacich podmienkach bez specialnych pristrojov??? V garazi sa mi vala cerpadlo bosch ale spokojny by som bol keby tam ostal lucas ako je tam od vyroby len keby sa dalo vyladit aby to neckukalo.Pri sviznej jazde to necuka len ked mam nohu na plyne v stalej polohe vtedy to podskakuje ked dam plny tak ziadne vynehavanie.Pozeral som tiez ci nejdu bublinky v nafte tak malicko sa objavia ale myslim ze tym by to nemalo byt. Dakedy mi tam slo viac bublin a auto slo bez cuknutia. Tak len chcem vediet ako by som zistil ci ten potenciometer nesaskuje. Dakujem
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

slovacek.milos píše:raděj vyřeš problém proč ti cuká třeba vypadává signál zátěže,

stím bošem to taky nemusíš vyhrát miloš
tak porad daco milos ...s tou zatazou to moze byt nieco lebo ked zhodim klinovy remen tak prestane kolisat aj studeny volnobeh .. ked ho nahodim tak hupu otacky ako keby ho chcelo zadusit... potom to cukanie skurvene ako pise tiez kolega..
a inak su na tom cerpadle dve elmag cievky tie vyzeraju ze idu (cvakaju)
a ten posraty potenciometer(vyskusal by som druhy ale nemam)
a zospodku je nejaka elektronika(daky immo alebo co to je )

vycistil som cely palivovy system .. skusal som aj naftu rovno z flasky .... furt to iste
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Nevsimol som si odkial si berie felda 1.9D otacky motora ale ak si ich snima z alternatora tak by som sa urcite mrkol na EGR. Pisez ze ked je remen dole tak je vsetko OK. Pokial si berie otacky z altiku a zhodis dole remen tak RJ EGR nevie ze motor bezi a vakych otackach tak EGR neaktivuje. Akonahle nahodis remen tak RJ vie ze motor bezi a otvori EGR a zadusi ti motor. Ale je to len moja uvaha a ak si otacky z altika neberie tak to povazuj za bezpredmetne.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14471
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jj otáčky si bere z altíku, ze svorky W.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tak sa urcite pozri na EGR ventil, problem by som hladal tam. Skus ho zaslepit a urcite bude vsetko OK.
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

mal som ho aj otvoreny ten egr a vyzeral cisty a ked osm z neho dal dole tu podtlakovu hadicku tak pekne cvakal...
ale skusim ho este zaslepit
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mozno ze RJ ho nezmyselne otvara ked otvoreny byt nema a udusi ti motor.
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

tak som ho odpojil a felicia ide ako nova
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“