Renault Megane 1,6 r.v.1998 tepli motor zhasina

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Renault Megane 1,6 r.v.1998 tepli motor zhasina

Příspěvek od automacher »

Caute. Mám tu Renault 1,6. Pri studenom motore ide normalne ale ked sa zohreje tak klesnu otačky pod 500 a občas aj zhasne.
Z DTT2000 sa mi nedá pripojiť, inu diagnostiku zatial nemám.
Co tam najčastejšie odchádza.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

podtlakovy hadicky, hlavne ta od map senzoru...
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No ale prečo to roby iba ked je teplé ? :roll: :roll:
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

automacher píše:No ale prečo to roby iba ked je teplé ? :roll: :roll:
Inak hadičky su v poriadku.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

podivej se poradne
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Takže pri zohriati neide impulz na 1 a 4 valec. Takže cievka v háji. Zaujmave bolo to že to robilo iba ked sa motor zohrial. Urobil som jeden pokus. Cievku som vyšroboval z vika ventilov a dal som ju vedla RJ. Teraz ide auto normalne aj zohriate. Takže záver je asi taky že ked sa cievka zohreje od motora tak prestane isť. Som zvedavy ako dlho to vydrží.

Obrázek
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

no jo chlape, ale tos nenapsal, ze to jde na dva nez to chcipne... (LOL)
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No ale to som nevedel (wallbash) (wallbash) (wallbash) To auto mi prišlo dnes doobeda. Ked mi tu závadu majitel popisoval tak som myslel že to bude mať suvis bud s čidlom teploty alebo lambda sondou alebo snimačom otáčok.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

nám takáto 1,6-ka zhasínala za tepla kvôli MAP senzoru.... proste pokiaľ išiel na sytič, bol v pohode.... potom začal klesať až zdochol....
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

indukcne cievky od sagemu su svojou spolahlivostou fakt povestné (noteeth) (noteeth)
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

automacher píše:Takže pri zohriati neide impulz na 1 a 4 valec. Takže cievka v háji. Zaujmave bolo to že to robilo iba ked sa motor zohrial. Urobil som jeden pokus. Cievku som vyšroboval z vika ventilov a dal som ju vedla RJ. Teraz ide auto normalne aj zohriate. Takže záver je asi taky že ked sa cievka zohreje od motora tak prestane isť. Som zvedavy ako dlho to vydrží.

Obrázek
Ešte stále jazdi (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
STRUNA
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 11 pro 2007, 22:36
Odpovědi: 0

francúz

Příspěvek od STRUNA »

stefi píše:indukcne cievky od sagemu su svojou spolahlivostou fakt povestné (noteeth) (noteeth)
No dobre,že ich nenamontovali na výfukové potrubie aby ich lepšie chladilo
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“