Výkon passat B5 pomooc.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lex85
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 17 pro 2008, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

Výkon passat B5 pomooc.

Příspěvek od Lex85 »

Chci se zepatat jestli má vliv na výkon, zrychleni, spatne olejove čerpadlo? Auto má slabou akceleraci a pri zarazeni na vyssi rychl. stupeň parkrát škubne:-( určitě se s tím už někdo setkal...co je špatně?
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

proč tě napadlo zrovna čerpadlo? :) Proč nezkusit vyčtení závad + nalogování váhy vzduchu a tlaku míchačky?
***VAG,PSA,Renault***
Lex85
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 17 pro 2008, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

re

Příspěvek od Lex85 »

ano dobrej dotaz:-) protoze to ted v tom mrazu na studenej motor hrozne trepe po startu, uz jsem menil vsechny zhavicky, filtry, olej, na diagnostika nic neukazala, dokonce mam uz i jine turbo...a nekdo uz tady rikal to bude sekly redukcak olejoveho cerpadla...
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Tlak oleje můžeš změřit. Teplý to už na volnoběh netřese?
***VAG,PSA,Renault***
Lex85
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 17 pro 2008, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

re

Příspěvek od Lex85 »

Ne jak se to trochu zahreje je to ok...akorat potom ty zaskuby jak zaradim vyssi rychlost...
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

co se týče výkonu,zkusil bych jinou váhu vzduchu.
***VAG,PSA,Renault***
Lex85
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 17 pro 2008, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

re

Příspěvek od Lex85 »

Ale vaha vzduchu dle VAGu dobrá, i turbo tlačí dobře, už z toho auta šedivím pomalu, pokud je tady někdo od Ostravy a kouknul by mi to byl bych moc vděčnej...
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

co naft. ventil? zkoušel jsi ho čistit? Může to mít málo nafty, pokud dle vagu vše ok.
***VAG,PSA,Renault***
Lex85
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 17 pro 2008, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

re

Příspěvek od Lex85 »

nezkousel..no a byla by tam i teoreticka možnost ze by to bylo tim olej. cerpadlem? dneska jsem jel po dalnici a jak to mělo zaběr tak ted nic...jakoby to nekde neco netěsnilo, mrknu ještě pořadně na hadičky...
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

jako teoreticky jo, vyloučit to je pár minut času, ale osobně tipuju něco jinýho
***VAG,PSA,Renault***
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

váhu a turbo jsete zkoušeli v zátěži. Kolega má pravdu teoreticky by to být mohlo...ale podle mě by to dělalo mnohem větší brikule, kdyby to bylo olej. čerpadlo....zkus nalogovat a dát sem, to cukání co popisuješ právě vypadá na váhu...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

:) navíc konstrukčně je víc pravděpodobný, že přetlakovej ventil zustane viset otevřený a bude prosvěcovat mazání, než že se vůbec neotevře...asi bych tohle rovnou vyloučil.
***VAG,PSA,Renault***
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

ale co já vím, tak spíš lidi řešej tlak vysokej, než malej, tím, že je ventil špatnej:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Lex85
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 17 pro 2008, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

RE

Příspěvek od Lex85 »

Jo váhu i turbo jsmezkoušeli jizdou do kopce...ani ten kolega nevi co s tim...me osobne se zda jakoby to nekde prisavalo i podle zvuku...a nevim odkud...-(
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

misa.89 píše:ale co já vím, tak spíš lidi řešej tlak vysokej, než malej, tím, že je ventil špatnej:-)
:) to ale až když se jim začnou vyvěšovat ventily, jinak nikdo vysokej tlak neřeší :-) A funkci EGR jste zkoušeli? Nemůžeš to mít pořád otevřený?
***VAG,PSA,Renault***
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“