mazání problém 1,9TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Unc
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 17 srp 2006, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

mazání problém 1,9TDi

Příspěvek od Unc »

Mam problém s kontrolkou na olej občas se rozsvítí tak na 3-4 sekundy a dělá to pořád čASTěji.Občas to i píská,ale jenom někdy.Což mě taky nejde do hlavy.Proč někdy jen svítí a někdy ještě píská.Nejspíš to bude ještě horší okolnost, když to píská.Záleží i na způsobu jízdy.Když jedu třeba okolo 1600-2000 otáček tak to někdy začne svitít a někdy zas ne.Stačí přidat plyn a za chvilku to zhasne.A nebo když to ženu ve vyšších otáčkách a pak jedu hned na malé otačky rozvití se.Někdy můžu jet na 5 stupeň 70km/h a dobrý a někdy se to rozvítí i při 80km/h pokud uberu z vetší rychlosti.Už jsi fakt nevim rady.Oleje mam dost,čidlo je nové.Nemůže to být třeba ucpaný sítko na sání a nebo jsem někdě četl i špatné ložisko klikové hřídele.Díky za rady
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

motor AFN?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Unc
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 17 srp 2006, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Unc »

Jo AFN
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

vylágrovanej motor? Nebyl někdy uvařenej?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

napřed bych pořádně zatahal za drát co jde k olej. čidlu. Pak to ohřál, čidlo vytočil a natočil tam budík. Potom budeš chytřejší ;)
***VAG,PSA,Renault***
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

projeď dráty a když budou ok hledej chybu v čerpadle oleje...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Unc
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 17 srp 2006, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Unc »

Od té doby co mam auto motor nebyl uvařenej.Vodič k čidlu je dobrý.To už jsem zkoušel.Budu muset sehnat manometr a našroubovat ho místo čidla a uvidim kolik to dává.Jakej tlak by tam měl zhruba být?Nad 1,6 barů?
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

na volnoběh asi 1,2 a vyšší a při 2000 asi tak 2,5
A4 8K5
Unc
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 17 srp 2006, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Unc »

Čidlo reaguje na menší tlak než 1,6 baru ne?Aspoň je to na něm napsané.Ještě jsem se chtěl zeptat jakej olej by jste tam dali.Já tam mam 5W40 prej může být.Co dávate Vy?
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
Unc
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 17 srp 2006, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Unc »

Pokud teda budu mit malej tlak.Bude chyba v olejovém čerpadle nebo kde?
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

A o kterym čilde se bavíte? To co je na hlavě nebo to co je u filtru. Každý funguje jinak a reaguje na jinej tlak. To u filtru (šedivý) rozpíná při dosažení +- 1bar a to na hlavě (modrý) spíná při +- 0,3 baru. Ale to nic nemení na tom že na volnoběh u opravdu ohřátýho oleje (nestačí pár minut volnoběhu) musí bejt na hlavě tlak min 1 bar (možná 0,8 teď nevím jistě). Pokud tak nebude může bejt ucpanej koš nebo vyběhaný čerpadlo nebo přicpaný kanálky v motoru...
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Unc
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 17 srp 2006, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Unc »

Bavime se o čidle u olejového filtru kde by se měl taky měřit tlak manometrem.Na hlavě ani o žádnym čidle nevim.Nevíte teda někdo jakej olej bych tam měl mit?Němel by tam být spíš 10W40?
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Asi by měl ale v tom bych problé neviděl protože viskozita při 100°C je stejná a je tm taková tolerance že to musí fungovat i v tom největším vedru a zatížení ,spodní hodnota je jen o tom jak rychle se studený olej dostatne tam kam má.Viděl bych to opravdu nejdříve změřit tlak při zahřátém motoru a pak teprve postupovat dál,může to delat čidlo ale také regulace tlaku ve filtru a nakonec i čerpadlo.
A4 8K5
Unc
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 17 srp 2006, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Unc »

Dobrá.Nejdřív zkusim změřit tlak a pak uvidim co stim dál.Snad to nebude nic vážného,ale ta kontrolka mě štve,když se občas rozsvítí
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“