Mam problém s kontrolkou na olej občas se rozsvítí tak na 3-4 sekundy a dělá to pořád čASTěji.Občas to i píská,ale jenom někdy.Což mě taky nejde do hlavy.Proč někdy jen svítí a někdy ještě píská.Nejspíš to bude ještě horší okolnost, když to píská.Záleží i na způsobu jízdy.Když jedu třeba okolo 1600-2000 otáček tak to někdy začne svitít a někdy zas ne.Stačí přidat plyn a za chvilku to zhasne.A nebo když to ženu ve vyšších otáčkách a pak jedu hned na malé otačky rozvití se.Někdy můžu jet na 5 stupeň 70km/h a dobrý a někdy se to rozvítí i při 80km/h pokud uberu z vetší rychlosti.Už jsi fakt nevim rady.Oleje mam dost,čidlo je nové.Nemůže to být třeba ucpaný sítko na sání a nebo jsem někdě četl i špatné ložisko klikové hřídele.Díky za rady
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
projeď dráty a když budou ok hledej chybu v čerpadle oleje...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Od té doby co mam auto motor nebyl uvařenej.Vodič k čidlu je dobrý.To už jsem zkoušel.Budu muset sehnat manometr a našroubovat ho místo čidla a uvidim kolik to dává.Jakej tlak by tam měl zhruba být?Nad 1,6 barů?
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
Čidlo reaguje na menší tlak než 1,6 baru ne?Aspoň je to na něm napsané.Ještě jsem se chtěl zeptat jakej olej by jste tam dali.Já tam mam 5W40 prej může být.Co dávate Vy?
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
A o kterym čilde se bavíte? To co je na hlavě nebo to co je u filtru. Každý funguje jinak a reaguje na jinej tlak. To u filtru (šedivý) rozpíná při dosažení +- 1bar a to na hlavě (modrý) spíná při +- 0,3 baru. Ale to nic nemení na tom že na volnoběh u opravdu ohřátýho oleje (nestačí pár minut volnoběhu) musí bejt na hlavě tlak min 1 bar (možná 0,8 teď nevím jistě). Pokud tak nebude může bejt ucpanej koš nebo vyběhaný čerpadlo nebo přicpaný kanálky v motoru...
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw )
Bavime se o čidle u olejového filtru kde by se měl taky měřit tlak manometrem.Na hlavě ani o žádnym čidle nevim.Nevíte teda někdo jakej olej bych tam měl mit?Němel by tam být spíš 10W40?
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
Asi by měl ale v tom bych problé neviděl protože viskozita při 100°C je stejná a je tm taková tolerance že to musí fungovat i v tom největším vedru a zatížení ,spodní hodnota je jen o tom jak rychle se studený olej dostatne tam kam má.Viděl bych to opravdu nejdříve změřit tlak při zahřátém motoru a pak teprve postupovat dál,může to delat čidlo ale také regulace tlaku ve filtru a nakonec i čerpadlo.