aditíva a turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

tak tak...u VIF je prokazatelné zlepšení mazivosti, zvýšení cetanového čísla a u zimní verze zlepšení filtrovatelnosti nafty při nízkých teplotách...to jsou měřitelné parametry, jejichž vliv na životnost částí motoru je neoddiskutovatelný...když nepřidáváš, taky se nic neděje, ale když přidáš, uděláš v určitejch ohledech motoru líp. Když můj podřízenej natankoval do Pajera plnou naturalu místo nafty a zjistil to, až když mu to zheblo, nalil jsem tam asi 100x větší dávku aditiv než normálně...natočili jsme to a na dvojku se doplazili do 5km vzdálenýmu servisu Mitsubishi. Po vyčištění soustavy jelo auto vesele dál, čerpadlo nebylo zasaženo...právě díky velký dávce aditiv, který mazaly, i když tam byl benzín....není to můj výmysl, ale sdělení techniků servisu...auto jezdí do teď, najeto přes 280.000 km....
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Tiez pouzivam VIF. Ale nosim ho v kufri v aute. Dost ma nedavno prekvapilo, ze pr i tankovani (bolo asi -15) som ho isiel pred tankovanim naliat do nadrze a bol uplne husty ako med a zacinal kristalizovat.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jezdím, najeto 300 tis, vživotě jsem tam nenalil žádný aditivum, jen nejlevnější bionafty a naftu od ONA a od jezedáků, nikdy jsem nezamrznul a nikdy se nic se vstřikováním nestalo. Vyhozený peníze, podle mě. Jedině, pokud tankujete u Shellu, tak pak to asi má smysl tam něco přidat. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jsem na to stejně jako MirekX ale rozmlouvat vám to nebudu ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Já to dávám jen proto, že nevím kde a čím ty sudy plnili... :-D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

hodtě nejake vlakno na ten VIF ,něco bych si o tom počet ...že bych to jako koupil do služebního tranzita ,a lil do svojeho ... ;)
Z Prava dobrý:-)))
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

hmm,ja myslim že to bude mit cosi do sebe ....až to uvidim ,tak si to cvične koupim ....
Z Prava dobrý:-)))
stofane
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 úno 2009, 23:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza, SR

Příspěvek od stofane »

mám za to, že ak niekto jazdí každý deň, nemá kedy nafta zamrznúť a taktiež tam nemá ani čo zhrdzavieť, pokiaľ sa nedostane do systému voda.........., ale taktiež som si pre istotu kúpil VIF.......nakoľko octa v sobotu a v nedeľu oddychuje.......
Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

to si piš že má co mrznout...stačí mráz kolem 20 pod nulou a větší vítr na kterým auto stojí a můžeš mít docela starosti...a stačí na to jedna noc...
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Ladas píše:jsem na to stejně jako MirekX ale rozmlouvat vám to nebudu ;)
K tomuhle se taky přidávám mam najeto 430tis s PD jen na naftu a převážně kanystrovku pochybnýho původu a no problém kromě těsnění pod hlavou a spojky, ale to by mi ani sebelepší aditivum nezachránilo. (noteeth)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3718
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kolega natankoval u ONA a druhej den byla nafta zamrzlá(-15 stupňů). Od tý doby kupuje naftu jen u značkovejch pump, leje aditivum a každý ráno startuje bez problémů.
Oct asv 2000, DieselPower
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

souhlas s Ladasem.Kdysi jsem dělal na vývoji a výzkumu naftových motoru v Tatře a tohle se tam testovalo-né pro novináře a pro tahání lidí z peněz ale pro vojenské účely a výsledek??Jak tady někdo psal-placebo efekty a tahání peněz z lidí
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Pája 19 píše:Kolega natankoval u ONA a druhej den byla nafta zamrzlá(-15 stupňů). Od tý doby kupuje naftu jen u značkovejch pump, leje aditivum a každý ráno startuje bez problémů.
Neni to o značce, ale o výtoči a velikosti nádrží. U nás je několik benzínek a v podstatě všechny berou stejnej benzín a naftu, ale jedna jí má na h..vno, protože má malou výtoč a malý nádrže a když mu tam přijede půlka cisterny tak je víc než jasný že mu tam nestočí nic jinýho než vykondenzovanou vodu a to je pak znát když tam natankuješ. Ani fichtl to moc žrát nechce, divim se že ještě funguje (ta malá pumpa).
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“