aditíva a turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
tak tak...u VIF je prokazatelné zlepšení mazivosti, zvýšení cetanového čísla a u zimní verze zlepšení filtrovatelnosti nafty při nízkých teplotách...to jsou měřitelné parametry, jejichž vliv na životnost částí motoru je neoddiskutovatelný...když nepřidáváš, taky se nic neděje, ale když přidáš, uděláš v určitejch ohledech motoru líp. Když můj podřízenej natankoval do Pajera plnou naturalu místo nafty a zjistil to, až když mu to zheblo, nalil jsem tam asi 100x větší dávku aditiv než normálně...natočili jsme to a na dvojku se doplazili do 5km vzdálenýmu servisu Mitsubishi. Po vyčištění soustavy jelo auto vesele dál, čerpadlo nebylo zasaženo...právě díky velký dávce aditiv, který mazaly, i když tam byl benzín....není to můj výmysl, ale sdělení techniků servisu...auto jezdí do teď, najeto přes 280.000 km....
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
jezdím, najeto 300 tis, vživotě jsem tam nenalil žádný aditivum, jen nejlevnější bionafty a naftu od ONA a od jezedáků, nikdy jsem nezamrznul a nikdy se nic se vstřikováním nestalo. Vyhozený peníze, podle mě. Jedině, pokud tankujete u Shellu, tak pak to asi má smysl tam něco přidat. 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
to si piš že má co mrznout...stačí mráz kolem 20 pod nulou a větší vítr na kterým auto stojí a můžeš mít docela starosti...a stačí na to jedna noc...
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Neni to o značce, ale o výtoči a velikosti nádrží. U nás je několik benzínek a v podstatě všechny berou stejnej benzín a naftu, ale jedna jí má na h..vno, protože má malou výtoč a malý nádrže a když mu tam přijede půlka cisterny tak je víc než jasný že mu tam nestočí nic jinýho než vykondenzovanou vodu a to je pak znát když tam natankuješ. Ani fichtl to moc žrát nechce, divim se že ještě funguje (ta malá pumpa).Pája 19 píše:Kolega natankoval u ONA a druhej den byla nafta zamrzlá(-15 stupňů). Od tý doby kupuje naftu jen u značkovejch pump, leje aditivum a každý ráno startuje bez problémů.