čistě teoreticky-jde nějak udělat z vgt turba normální???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

čistě teoreticky-jde nějak udělat z vgt turba normální???

Příspěvek od octavie81 »

oct 81kw...ptám se jen proto,mám dva měsíce po vyčištění turba a už jde regulace lopatek zase ztuha ,jezdím jen 30km denně a nemužu tomu po okrskách pořád nakládat,tak pomalinku,ale jistě zatuhává.Hlavně mě neukamenujte,je to jen dotaz
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

da prehodis cele turbo za obtok, ale naco by si isiel z kaluze do blata :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

misoVW píše:da prehodis cele turbo za obtok, ale naco by si isiel z kaluze do blata :)
To je mi jasné,ale to by bylo moc uprav-vyfuk atd.Jde to nějak udělat ve stávajícím turbu?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

neries to, je to blbost. Ked tak strasne chces, dalo by sa to. Lopatky zaistit v spodnej polohe (aby turbo najviac tlacilo) a dorobit obtok vyfukovych plynov :) Ale ako som povedal, je to riadna blbost a VGT turba maju ovela viac vyhod ako obtokove. Maju iba jedinu nevyhodu, ze tuhnu tie lopatky.
Uz to neries, domylime ostatnych :-D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

2měs. to je divné. máš tam chip? kdo ti to čistil?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dá se to zkusit ještě podložit, některý turba mají z výroby menší prostor pro lopatky, už jsem to řešil několikrát, po vypodložení ok
pepan191
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 11 úno 2008, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: cheb

octavia

Příspěvek od pepan191 »

já jezdím taky kolem 30 KM po okreskách a nemám s tím problém musíš mít něco v nepořádku jinak to není možný!jedině že by jsi jezdil do 2000 ot:a vyčistili jste ho pořádně?
golf iv 66kw higline
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Re: octavia

Příspěvek od octavie81 »

pepan191 píše:já jezdím taky kolem 30 KM po okreskách a nemám s tím problém musíš mít něco v nepořádku jinak to není možný!jedině že by jsi jezdil do 2000 ot:a vyčistili jste ho pořádně?
Dělal jsem to s borcem,co dělá ve škodovce,dělal to fuškou u mě na dílně,zatím to do nouzáku nechodí,ale to je jen otázkou času.Nebudu to přece pořád vyndávat a čistit... Ptal jsem se kluku na škodaforu a také se jim to po času zatuhává,také asi po 2měsících,ale jen v zimě,když to na krátké trasy pořádně nezahřejí.V létě to jedou na dovolené apod,pořád po dálnicích atak,tak regulace jde zlehka,ale jak začne mrznout,tak je to v háji,kvuli tomu jsem to čistil v prosinci,najeto 85tis,ted najeto 93 a už to fakt jde rukou ztuha....řešili jsme to s tdi funem,co je pan odborník,tak se mu ještě nestalo,aby se mu turbo vrátilo zatuhlé,ale jak říkám,nejsem sám...Turbo bylo komplet rozebrané,né jen čištění z venku..Poku nastane zase ten problém,asi oslovím mistra humla,zda muj ahf nějak muže poladit,at to už nezatuhává.Jinak žádnej čip apod,jsem 1maj ,koupenoé u nás,jen do 30tis km s tím jezdili naši
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to nemusíš řešit se mnou, stačí to rozdělat a podložit ten kus s lopatkama, nejlepší je to tak o 0,1mm, nechal jsem si udělat podložky, ale jde to i např. ze spárových měrek, některý turba na to prostě trpí víc, takže i po vyčištění za čas začne jít zase blbě a to si myslím, že to čistím poctivě, když už jsem nějaký turbo musel dělat po druhé, tak po vypodložení je zatím pokoj, tento problém se tu už řešil, je to sice dýl, ale řeší to tak víc lidí
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nejjednodušší bude se jet jednou za tejden v neděli projet, a pořádně jí dát na prdel, ať se vymetou pavouci :D :P
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, urobit si nedelnu chvilku poezie :-D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

turbo kamna power píše:nejjednodušší bude se jet jednou za tejden v neděli projet, a pořádně jí dát na prdel, ať se vymetou pavouci :D :P
Tk ted ti napíši,jak ji dávám na prdel...jestli je to normální...tak v 7h ráno vyjedu,po 10km mám provozní teplotu,do té doby jedu do 100km.h,pak na křižovatce naložím,plná 3 do 4tis ot,pak 4 to už jen lehce,už jedu 130,pak pět,udržuji 140 6km,než dojedu do práce..samo,když není sníh,není to po dálnici...jednou za týden to vezmu na dálnici 150km.h,20km do olmika,pak zpět po nákupech,dva dny jde regulace jak víno a pak zase zatuhává.To zatuhávaní myslím tím když chci zahýbat rukou za uplně studeném motoru,tak jak to chci zmáčknout levou rukou,tak musím vynaložit velkou sílu na zmáčknutí od vrchu,jak to zmáčknu,už to jde pak krásně,ale ten první odpor od vrchu než překonám,atk to je síla.Tohle přece není normální a jak říkám,není to jen moje auto,ale i známejch co to dělá.Kdybych jezdil pořád po dálnicích,tak nic neřeším,ale takhle...kde soudruzi s naklápěním u AHF asi uděli chybu.....
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak to je fakt nějaký zapeklitý, doma máme AFN a regulace jde po 200tis. jak po másle :?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

hele podle toho jak to popisuješ, tak to spíš vypadá, že se ti seká tyčka v baňce, to dělá taky dost často, ta tyčka orezne a jak se to vypne a pružina vytlačí tyčku nahoru tak v tom futýrku se to kousne, nemůže to být tvůj problém?
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

Huml píše:hele podle toho jak to popisuješ, tak to spíš vypadá, že se ti seká tyčka v baňce, to dělá taky dost často, ta tyčka orezne a jak se to vypne a pružina vytlačí tyčku nahoru tak v tom futýrku se to kousne, nemůže to být tvůj problém?
To nevím,namazat to asi nejde...,že..,,že to dělá ale jen po určité době,co jezdím pomaleji,Ještě před vyčištěním,jsem to jednou zkusil odpojit to táhlo z plechovky a moc lehko to nešlo,ale pak jsem to tam málem nedal,tu segerovku,ruce dokřiveny a odřené..Jinak si to trošku rozeberem...než nastartuji,tyčka je nahoře,po startu jde dolu a jak pak jde moc nahoru při zátěži? uplně?při plné náloži?jen si pamatuji,že po vyčištění,to šlo jak po másličku s tím hýbat,ted to říci nemohu,ale zase uplně ztuha také ne.Nouzák jsem měl jen jednou,po vyčištění,ale to mě stím týden jezdila mladá,80km.h......od té doby ani jednou
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“