čistě teoreticky-jde nějak udělat z vgt turba normální???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čistě teoreticky-jde nějak udělat z vgt turba normální???
oct 81kw...ptám se jen proto,mám dva měsíce po vyčištění turba a už jde regulace lopatek zase ztuha ,jezdím jen 30km denně a nemužu tomu po okrskách pořád nakládat,tak pomalinku,ale jistě zatuhává.Hlavně mě neukamenujte,je to jen dotaz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
neries to, je to blbost. Ked tak strasne chces, dalo by sa to. Lopatky zaistit v spodnej polohe (aby turbo najviac tlacilo) a dorobit obtok vyfukovych plynov
Ale ako som povedal, je to riadna blbost a VGT turba maju ovela viac vyhod ako obtokove. Maju iba jedinu nevyhodu, ze tuhnu tie lopatky.
Uz to neries, domylime ostatnych

Uz to neries, domylime ostatnych

Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Re: octavia
Dělal jsem to s borcem,co dělá ve škodovce,dělal to fuškou u mě na dílně,zatím to do nouzáku nechodí,ale to je jen otázkou času.Nebudu to přece pořád vyndávat a čistit... Ptal jsem se kluku na škodaforu a také se jim to po času zatuhává,také asi po 2měsících,ale jen v zimě,když to na krátké trasy pořádně nezahřejí.V létě to jedou na dovolené apod,pořád po dálnicích atak,tak regulace jde zlehka,ale jak začne mrznout,tak je to v háji,kvuli tomu jsem to čistil v prosinci,najeto 85tis,ted najeto 93 a už to fakt jde rukou ztuha....řešili jsme to s tdi funem,co je pan odborník,tak se mu ještě nestalo,aby se mu turbo vrátilo zatuhlé,ale jak říkám,nejsem sám...Turbo bylo komplet rozebrané,né jen čištění z venku..Poku nastane zase ten problém,asi oslovím mistra humla,zda muj ahf nějak muže poladit,at to už nezatuhává.Jinak žádnej čip apod,jsem 1maj ,koupenoé u nás,jen do 30tis km s tím jezdili našipepan191 píše:já jezdím taky kolem 30 KM po okreskách a nemám s tím problém musíš mít něco v nepořádku jinak to není možný!jedině že by jsi jezdil do 2000 ot:a vyčistili jste ho pořádně?
to nemusíš řešit se mnou, stačí to rozdělat a podložit ten kus s lopatkama, nejlepší je to tak o 0,1mm, nechal jsem si udělat podložky, ale jde to i např. ze spárových měrek, některý turba na to prostě trpí víc, takže i po vyčištění za čas začne jít zase blbě a to si myslím, že to čistím poctivě, když už jsem nějaký turbo musel dělat po druhé, tak po vypodložení je zatím pokoj, tento problém se tu už řešil, je to sice dýl, ale řeší to tak víc lidí
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Tk ted ti napíši,jak ji dávám na prdel...jestli je to normální...tak v 7h ráno vyjedu,po 10km mám provozní teplotu,do té doby jedu do 100km.h,pak na křižovatce naložím,plná 3 do 4tis ot,pak 4 to už jen lehce,už jedu 130,pak pět,udržuji 140 6km,než dojedu do práce..samo,když není sníh,není to po dálnici...jednou za týden to vezmu na dálnici 150km.h,20km do olmika,pak zpět po nákupech,dva dny jde regulace jak víno a pak zase zatuhává.To zatuhávaní myslím tím když chci zahýbat rukou za uplně studeném motoru,tak jak to chci zmáčknout levou rukou,tak musím vynaložit velkou sílu na zmáčknutí od vrchu,jak to zmáčknu,už to jde pak krásně,ale ten první odpor od vrchu než překonám,atk to je síla.Tohle přece není normální a jak říkám,není to jen moje auto,ale i známejch co to dělá.Kdybych jezdil pořád po dálnicích,tak nic neřeším,ale takhle...kde soudruzi s naklápěním u AHF asi uděli chybu.....turbo kamna power píše:nejjednodušší bude se jet jednou za tejden v neděli projet, a pořádně jí dát na prdel, ať se vymetou pavouci![]()
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
To nevím,namazat to asi nejde...,že..,,že to dělá ale jen po určité době,co jezdím pomaleji,Ještě před vyčištěním,jsem to jednou zkusil odpojit to táhlo z plechovky a moc lehko to nešlo,ale pak jsem to tam málem nedal,tu segerovku,ruce dokřiveny a odřené..Jinak si to trošku rozeberem...než nastartuji,tyčka je nahoře,po startu jde dolu a jak pak jde moc nahoru při zátěži? uplně?při plné náloži?jen si pamatuji,že po vyčištění,to šlo jak po másličku s tím hýbat,ted to říci nemohu,ale zase uplně ztuha také ne.Nouzák jsem měl jen jednou,po vyčištění,ale to mě stím týden jezdila mladá,80km.h......od té doby ani jednouHuml píše:hele podle toho jak to popisuješ, tak to spíš vypadá, že se ti seká tyčka v baňce, to dělá taky dost často, ta tyčka orezne a jak se to vypne a pružina vytlačí tyčku nahoru tak v tom futýrku se to kousne, nemůže to být tvůj problém?