Golf III 1.9 TDi nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf III 1.9 TDi nestartuje
Ahoj, mám problém s VW golf 3 1.9TDi motor AHU nestartuje a to tak, že studené a odstáté auto chytne vždy. Jakmile jedu a auto se ohřeje ( někdy při couračkách ani ne) tak pak nenastartuju - někdy. Odemknu auto otočím klíčkem a nic - startér ani neotočí a ani necvakne. El. normálně funguje - světla svítí ( při otočení klíčku zhasnou ) palubka svítí ,okna se dají stahovat, rádio hraje. Někdy třeba po 5min chytne, někdy i po 5hod.
Nechal jsem udělat repasi startéru, baterka je ok. "Ořech" pod spínačkou taky OK.
V autě je autoalarm Jablotron CA-320, myslíte že to může dělat ten alarm?? Je tam nouzové tlačítko ( když ztratíte ovladač) a při zmáčknutí by se měl alarm vypnout. Ale i když ho zmáčknu tak to stejně nestartuje. Ještě se budou dívat na kontakty jestli není oxidace.
Nesetkal jste se někdo s touto závadou. Předem všem děkuji za rady.
Nechal jsem udělat repasi startéru, baterka je ok. "Ořech" pod spínačkou taky OK.
V autě je autoalarm Jablotron CA-320, myslíte že to může dělat ten alarm?? Je tam nouzové tlačítko ( když ztratíte ovladač) a při zmáčknutí by se měl alarm vypnout. Ale i když ho zmáčknu tak to stejně nestartuje. Ještě se budou dívat na kontakty jestli není oxidace.
Nesetkal jste se někdo s touto závadou. Předem všem děkuji za rady.
Re: Golf III 1.9 TDi nestartuje
problikne ti žhavení? když startuješ? viděl bych to na nějaké relátko...Karloos píše:Ahoj, mám problém s VW golf 3 1.9TDi motor AHU nestartuje a to tak, že studené a odstáté auto chytne vždy. Jakmile jedu a auto se ohřeje ( někdy při couračkách ani ne) tak pak nenastartuju - někdy. Odemknu auto otočím klíčkem a nic - startér ani neotočí a ani necvakne. El. normálně funguje - světla svítí ( při otočení klíčku zhasnou ) palubka svítí ,okna se dají stahovat, rádio hraje. Někdy třeba po 5min chytne, někdy i po 5hod.
Nechal jsem udělat repasi startéru, baterka je ok. "Ořech" pod spínačkou taky OK.
V autě je autoalarm Jablotron CA-320, myslíte že to může dělat ten alarm?? Je tam nouzové tlačítko ( když ztratíte ovladač) a při zmáčknutí by se měl alarm vypnout. Ale i když ho zmáčknu tak to stejně nestartuje. Ještě se budou dívat na kontakty jestli není oxidace.
Nesetkal jste se někdo s touto závadou. Předem všem děkuji za rady.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
tipnem si ze mas v aute tiez alarm ktory ma uz par rockov
vyhladat, odpojit, vyskusat...
Pokial ti preblikne kontrolka, malo by byt vsetko ok, skontroluj pritomnost 12V na cievke startera
asi tam nebude stava....99% alarm, 1% ani neviem co ine to este moze byt.
//nechcem ohovoarat znacku jablotron ale 80% alarmov ktore som z aut vytiahol s tym ze auta nestartovali, zdochynali a podobne tvorila uz spominana znacka! Aj z feldy som ho musel vysmarit...ked ma to 2x nechalo v meste.Pritom bolo vidiet ze montaz bola urobena maximalne precizne. Odisla krabicka.

Pokial ti preblikne kontrolka, malo by byt vsetko ok, skontroluj pritomnost 12V na cievke startera

//nechcem ohovoarat znacku jablotron ale 80% alarmov ktore som z aut vytiahol s tym ze auta nestartovali, zdochynali a podobne tvorila uz spominana znacka! Aj z feldy som ho musel vysmarit...ked ma to 2x nechalo v meste.Pritom bolo vidiet ze montaz bola urobena maximalne precizne. Odisla krabicka.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Kontrolka alarmu značí, že je deaktivovanej? Jinak to fakt proměř na 50ce na starteru. Jak to nejde, vyhod to ven. Jestli to má takhle fungovat, to je lepší to tam nemít. Včera jsem jeden takovej vyndaval (ne jablotron)
Ještě pokud by byl alarm aktivní a zmáčkneš nouzové tlačítko pro deaktivaci, musíš v něm slyšet cvaknout relé. Malé konektory od tlačítka a od varovné diody často vypadávají z jednotky alarmu.
Ještě pokud by byl alarm aktivní a zmáčkneš nouzové tlačítko pro deaktivaci, musíš v něm slyšet cvaknout relé. Malé konektory od tlačítka a od varovné diody často vypadávají z jednotky alarmu.
***VAG,PSA,Renault***
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
najdi nudzove tlacitko..bude umiestnene niekde pod palubkou na pristupnom mieste. pripadne chod po kabloch..najdes take ktore budu rozpajat obvod, je tam vela kablov niektore na smerovky, svetla a tak...ale tie sa len napajaju...tazko povedat...chcelo by to fotku, no ak to chces spravit poriadne tak sa k tej krabicke musis dostat uplne
cize plasty dole.
////nic podla farby radsej nespajaj..rozober to a odfot, pripadne posli typ a ja ti k tomu skusim vyhrabat schemu.

////nic podla farby radsej nespajaj..rozober to a odfot, pripadne posli typ a ja ti k tomu skusim vyhrabat schemu.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
já tam měl 4 konektory...Dioda,tlačítko,ovládání centrálu a blinkrů,a spínací obvod 4piny. Oddekloval jsem to u spínačky,tam přecvaklá 50 tak jsem to sletoval a dráty ucvak. Další dva vedly za pojistkovou skříň a rozpojovaly napájení zapalovací cívky. Ty jsem propojil mimo, páč tam nebyl absolutně přístup. Pak už to frčelo. Když najdeš co ti to přerušuje tak už to pak pomocí měřáku najdeš, který dráty spojit...
***VAG,PSA,Renault***
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
presne 320? ziadne P ani nic podobne? mas tam jeden velky svorkovnik...a je jeden mensi, (asi biely) v mensom mas 6 kablov podla navodu su cierne.. no moja skusenost vravi ze nie vzdy je to pravda. teda mensej svorkovnici mas 6 kablov su to 3 páry, a teda 3 okruhy páry idu od kraja, teda prve 2 su jeden par, dalsie 2 su druhy par a posledne 2 su posledni 3ti pár...teda chod po tych kabloch kam dojdes. Teoreticky by stacilo spojit jednotlive páry a tym obist alarm, mozno budes mat vystikane niektore..kedze nemusia byt pouzite vsetky 3...daj vediet ako to tam mas.
///demontoval som par kuskov starsich modelov...a tam zvykly byt hrubsie hnede kable z boku
tie prezmenu ani v scheme neboli zakreslene...cize
///demontoval som par kuskov starsich modelov...a tam zvykly byt hrubsie hnede kable z boku

Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth