Golf III 1.9 TDi nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Karloos
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 12 zář 2008, 18:01
Odpovědi: 0

Golf III 1.9 TDi nestartuje

Příspěvek od Karloos »

Ahoj, mám problém s VW golf 3 1.9TDi motor AHU nestartuje a to tak, že studené a odstáté auto chytne vždy. Jakmile jedu a auto se ohřeje ( někdy při couračkách ani ne) tak pak nenastartuju - někdy. Odemknu auto otočím klíčkem a nic - startér ani neotočí a ani necvakne. El. normálně funguje - světla svítí ( při otočení klíčku zhasnou ) palubka svítí ,okna se dají stahovat, rádio hraje. Někdy třeba po 5min chytne, někdy i po 5hod.

Nechal jsem udělat repasi startéru, baterka je ok. "Ořech" pod spínačkou taky OK.

V autě je autoalarm Jablotron CA-320, myslíte že to může dělat ten alarm?? Je tam nouzové tlačítko ( když ztratíte ovladač) a při zmáčknutí by se měl alarm vypnout. Ale i když ho zmáčknu tak to stejně nestartuje. Ještě se budou dívat na kontakty jestli není oxidace.

Nesetkal jste se někdo s touto závadou. Předem všem děkuji za rady.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Re: Golf III 1.9 TDi nestartuje

Příspěvek od misa.89 »

Karloos píše:Ahoj, mám problém s VW golf 3 1.9TDi motor AHU nestartuje a to tak, že studené a odstáté auto chytne vždy. Jakmile jedu a auto se ohřeje ( někdy při couračkách ani ne) tak pak nenastartuju - někdy. Odemknu auto otočím klíčkem a nic - startér ani neotočí a ani necvakne. El. normálně funguje - světla svítí ( při otočení klíčku zhasnou ) palubka svítí ,okna se dají stahovat, rádio hraje. Někdy třeba po 5min chytne, někdy i po 5hod.

Nechal jsem udělat repasi startéru, baterka je ok. "Ořech" pod spínačkou taky OK.

V autě je autoalarm Jablotron CA-320, myslíte že to může dělat ten alarm?? Je tam nouzové tlačítko ( když ztratíte ovladač) a při zmáčknutí by se měl alarm vypnout. Ale i když ho zmáčknu tak to stejně nestartuje. Ještě se budou dívat na kontakty jestli není oxidace.

Nesetkal jste se někdo s touto závadou. Předem všem děkuji za rady.
problikne ti žhavení? když startuješ? viděl bych to na nějaké relátko...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Karloos
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 12 zář 2008, 18:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Karloos »

Jj, žhavení normálně funguje.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Karloos píše:Jj, žhavení normálně funguje.
Skontroluj kostru mezi baterkou a prevodovkou,pokud vse ok tak starter opravit.
Karloos
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 12 zář 2008, 18:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Karloos »

Ahoj, tak bohužel stále stejný problém. Očištěné všechny kostry a kontakty u startéru a nic. Dnes mě to zas vypeklo. Nevíte prosím vás někdo co s tím??
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

tipnem si ze mas v aute tiez alarm ktory ma uz par rockov :) vyhladat, odpojit, vyskusat...

Pokial ti preblikne kontrolka, malo by byt vsetko ok, skontroluj pritomnost 12V na cievke startera :) asi tam nebude stava....99% alarm, 1% ani neviem co ine to este moze byt.

//nechcem ohovoarat znacku jablotron ale 80% alarmov ktore som z aut vytiahol s tym ze auta nestartovali, zdochynali a podobne tvorila uz spominana znacka! Aj z feldy som ho musel vysmarit...ked ma to 2x nechalo v meste.Pritom bolo vidiet ze montaz bola urobena maximalne precizne. Odisla krabicka.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Posaď někoho do auta ať startuje odpoj konektor a proměř ho.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Kontrolka alarmu značí, že je deaktivovanej? Jinak to fakt proměř na 50ce na starteru. Jak to nejde, vyhod to ven. Jestli to má takhle fungovat, to je lepší to tam nemít. Včera jsem jeden takovej vyndaval (ne jablotron)

Ještě pokud by byl alarm aktivní a zmáčkneš nouzové tlačítko pro deaktivaci, musíš v něm slyšet cvaknout relé. Malé konektory od tlačítka a od varovné diody často vypadávají z jednotky alarmu.
***VAG,PSA,Renault***
Karloos
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 12 zář 2008, 18:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Karloos »

Děkuji zarady, alarm tam je asi dva roky. Kde to vůbec najdu? Když to odpojím, jak to mám dát pak dohromady? Stačí to jen nějak propojit? Moc se v tom nevyznám. Mám teda hledat nějakou černou krabičku jo?
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

mívá to dva tři spínací okruhy...u tebe to může být 50 na startér a Naft. ventil na čerpadle. Když pujdeš po dvoulince od nouzového tlačítka, dojdeš až k jednotce.
***VAG,PSA,Renault***
Karloos
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 12 zář 2008, 18:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Karloos »

Našel jsem tam velkou černou krabičku, ale nemužu se k ni dostat. Co pak s těma drátama, stačí to vypojit a pok podle barvy drátů spojit dohromady?
Nebo je to nějak složitější?
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

najdi nudzove tlacitko..bude umiestnene niekde pod palubkou na pristupnom mieste. pripadne chod po kabloch..najdes take ktore budu rozpajat obvod, je tam vela kablov niektore na smerovky, svetla a tak...ale tie sa len napajaju...tazko povedat...chcelo by to fotku, no ak to chces spravit poriadne tak sa k tej krabicke musis dostat uplne :) cize plasty dole.

////nic podla farby radsej nespajaj..rozober to a odfot, pripadne posli typ a ja ti k tomu skusim vyhrabat schemu.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Karloos
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 12 zář 2008, 18:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Karloos »

To asi bude na mě moc složitý. Budu to muset dát někam do servisu. Dal jsem dolu plasty a je tam ještě nějaký plech a pod ním je ta krabička. Zítra se na to ještě pořádně kouknu.Zatím všem moc děkuji za rady.

Jinak je to Jablotron CA 320
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

já tam měl 4 konektory...Dioda,tlačítko,ovládání centrálu a blinkrů,a spínací obvod 4piny. Oddekloval jsem to u spínačky,tam přecvaklá 50 tak jsem to sletoval a dráty ucvak. Další dva vedly za pojistkovou skříň a rozpojovaly napájení zapalovací cívky. Ty jsem propojil mimo, páč tam nebyl absolutně přístup. Pak už to frčelo. Když najdeš co ti to přerušuje tak už to pak pomocí měřáku najdeš, který dráty spojit...
***VAG,PSA,Renault***
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

presne 320? ziadne P ani nic podobne? mas tam jeden velky svorkovnik...a je jeden mensi, (asi biely) v mensom mas 6 kablov podla navodu su cierne.. no moja skusenost vravi ze nie vzdy je to pravda. teda mensej svorkovnici mas 6 kablov su to 3 páry, a teda 3 okruhy páry idu od kraja, teda prve 2 su jeden par, dalsie 2 su druhy par a posledne 2 su posledni 3ti pár...teda chod po tych kabloch kam dojdes. Teoreticky by stacilo spojit jednotlive páry a tym obist alarm, mozno budes mat vystikane niektore..kedze nemusia byt pouzite vsetky 3...daj vediet ako to tam mas.

///demontoval som par kuskov starsich modelov...a tam zvykly byt hrubsie hnede kable z boku :D tie prezmenu ani v scheme neboli zakreslene...cize
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“