tdi 81kw padá do nouzáku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tdi 81kw padá do nouzáku
Chlapci řeším problém na octavii 81kw asv-pří 4 do kopce na plný plyn při3000-3500ot to padá do nozáku .Na ostatní rychlosti to neudělá a na 5 to v klidu roztáhnu na 180km/h a v poho.Za zmínku stojí říct že jsem todle řešil před 4 měs. to ale padalo do nouzáku docela dost až mi jednoho dne se při 3 do kopce rozlítlo turbo,a mám obavy at mi to neudělá znova.Turbo mám vyměněne hned jsem si zaslepyl egr, N 75 vyměněny a hadičky jsou ok.Vag -reg.mez překročena.tak nevím
Naposledy upravil(a) fialamala dne 26 úno 2009, 22:20, celkem upraveno 1 x.
vyndat turbo a vyčistit VTG a naučit se používat ikonu hledat k tomuto tématu jsou tu cca 2-3 dotazy denně 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jestli je všechno zdravý tzn. i ovládací dóza a její nastavení tak musí auto chodit normálně jiná možnost nejni...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
i za to může zasviněný VTG nebo nízký podtlak ale když máš vše ok jak říkáš tak to nejni možný.... 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ako píše miša, treba nalogovať a prehrabať sa na tomto fóre, je tu toho také množstvo, že si z toho aj tak nevyberieš, mne to tiež padalo do núdzového stavu, vyčistil som turbo, nové hadičky, nový ventil N75, aj som skúšal, či by nepomohlo zaslepenie ERG ventilu, všeličo som skúsil a aj tak to stalo za h...o, nakoniec to skončilo tak, že pri tom ako si dával meniť rozvody, povedal som o tomto problému môjmu mechanikovi a ten keď mi vrátil auto aj z vymenenými rozvodmi, povedal, že mi napravil aj turbo,......upravil softvérovo plniaci tlak turba cez počítače a odvtedy to ide ako šľak.....už vyše roka nemám problém......a nebojím sa predbiehať ...aj do kopca....
Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
chlapci je to čím dál tím horší při řazení kolem 2000ot.je tam nepřijemný zvuk a kolikrát se stane že na 2 st.to rozjedu na 3000ot ozve se zasvištění zní to jako by se rozlítlo turbo a někdy motor zhasne a nejde nastartovat.Na několikáty pokus ho nahodím ale zní jako na 3 válce nechám ho asi 10-20s a samo se to srovná a je vše ok.Dnes jsem ho s kolegou nalogoval a píše snímač tlaku v sacím potrubí skrat na + ,regulační mez překročena.Při logu za jízdy se nestačil divit kolik tlačí turbo 2.5 po odečtebí atm.tlaku prý 1.5 na asv hooodně moc.Údajně je špatná i váha vzduchu takže v kombinaci to dělá hodně marasu.Takže zháním tyto díly.