tdi 81kw padá do nouzáku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

tdi 81kw padá do nouzáku

Příspěvek od fialamala »

Chlapci řeším problém na octavii 81kw asv-pří 4 do kopce na plný plyn při3000-3500ot to padá do nozáku .Na ostatní rychlosti to neudělá a na 5 to v klidu roztáhnu na 180km/h a v poho.Za zmínku stojí říct že jsem todle řešil před 4 měs. to ale padalo do nouzáku docela dost až mi jednoho dne se při 3 do kopce rozlítlo turbo,a mám obavy at mi to neudělá znova.Turbo mám vyměněne hned jsem si zaslepyl egr, N 75 vyměněny a hadičky jsou ok.Vag -reg.mez překročena.tak nevím
Naposledy upravil(a) fialamala dne 26 úno 2009, 22:20, celkem upraveno 1 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vyndat turbo a vyčistit VTG a naučit se používat ikonu hledat k tomuto tématu jsou tu cca 2-3 dotazy denně (wallbash)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

za 4 měsíce znova zasraný turbo? :o
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

přesně k vůly tomu to tu píšu .turbo ,N75 i hadičky jsou ok Na tom turbu je najeto 3000km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestli je všechno zdravý tzn. i ovládací dóza a její nastavení tak musí auto chodit normálně jiná možnost nejni...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

zkusím to za jízdy ještě nalogovat.A další věc když jsem měl toledo asv 81 a bylo tam zasviněné turbo tak mi to padalo při 5 kolem 130km/h a u tohodle vůbec.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nemusí se tolik zadírat a proto jede i dál ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

jo a dneska jsem slyšel hlášku že v mém případě by mohlo být nedostatek vzduchu (tlaku).
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

i za to může zasviněný VTG nebo nízký podtlak ale když máš vše ok jak říkáš tak to nejni možný.... ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

naloguj
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
stofane
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 úno 2009, 23:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza, SR

Příspěvek od stofane »

Ako píše miša, treba nalogovať a prehrabať sa na tomto fóre, je tu toho také množstvo, že si z toho aj tak nevyberieš, mne to tiež padalo do núdzového stavu, vyčistil som turbo, nové hadičky, nový ventil N75, aj som skúšal, či by nepomohlo zaslepenie ERG ventilu, všeličo som skúsil a aj tak to stalo za h...o, nakoniec to skončilo tak, že pri tom ako si dával meniť rozvody, povedal som o tomto problému môjmu mechanikovi a ten keď mi vrátil auto aj z vymenenými rozvodmi, povedal, že mi napravil aj turbo,......upravil softvérovo plniaci tlak turba cez počítače a odvtedy to ide ako šľak.....už vyše roka nemám problém......a nebojím sa predbiehať ...aj do kopca....
Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

No vidíš zase něco novýho.Beru na vědomí.Dik za radu.
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

chlapci je to čím dál tím horší při řazení kolem 2000ot.je tam nepřijemný zvuk a kolikrát se stane že na 2 st.to rozjedu na 3000ot ozve se zasvištění zní to jako by se rozlítlo turbo a někdy motor zhasne a nejde nastartovat.Na několikáty pokus ho nahodím ale zní jako na 3 válce nechám ho asi 10-20s a samo se to srovná a je vše ok.Dnes jsem ho s kolegou nalogoval a píše snímač tlaku v sacím potrubí skrat na + ,regulační mez překročena.Při logu za jízdy se nestačil divit kolik tlačí turbo 2.5 po odečtebí atm.tlaku prý 1.5 na asv hooodně moc.Údajně je špatná i váha vzduchu takže v kombinaci to dělá hodně marasu.Takže zháním tyto díly.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“