audi hádka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Hele FMtuningu,tak sem schválně zejtra hoď ty grafy a přidej k tomu i screenshoty z VAGu kolik to ukazovalo Nm,aspoň uvidíme jak moc to kecá nebo nekecá. 8)
Obrázek
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 led 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

Dukes píše:Hele FMtuningu,tak sem schválně zejtra hoď ty grafy a přidej k tomu i screenshoty z VAGu kolik to ukazovalo Nm,aspoň uvidíme jak moc to kecá nebo nekecá. 8)
čau , tak byl jsem na tom brždění , byla tam brzda pro dvoukolky od firmy JAROŠ, bylo to na jedne středni škole ve Vítkově u Ostravy. mělo nas jet puvodně vic , nakonec jsme tam dojeli pouze s fabii 1,4mpi :roll: a druhy na řadu měl přijit golf4 4x4 1.9tdi 110kW upraveny přibližně na 140kW ale to nikdo nevi.
při prvnim měřeni s fabii proběhlo všechno v klidu , ale když přišel na řadu golf začaly se dit zajimave věci, odpojili jsme haldex na patici. hned prvni co mi bylo divne je, že auto vubec nepřikurtovali za zadek a přitahli to jen za předek. Po oznámení myšlenky že se golf v rychlosti 120km/h vysmekne z válců a najede přimo do zdi , ochotně vytahli další lano a chytli to i za zadek :o ...
při prvnim měřeni na třeti rychlostni stupeň kola prokluzovaly na valcich, motor v omezovači, všude dym z pneumatik... skusili jsme čtyřku , na čtyřku to same... tak jsem řikal těm učňum ať naskakaji do auta a ať se ostatni postavi ještě na prahy, aby jsme to zatižili. rubl jsem tam pětku, změřili poměr otaček , dal jsem tomu plny knedel, motor vylitl do 2200ot a do garfu se začalo zapisovat na pole 1500ot. to už mi bylo pět nějake divne .. no nic , nechal jsem to tak a meřil dal, při měření na 2800ot. se roztavila odsavaci hadice vyfuku, začaly se valit mraky dymu, přibehl majster z vedlejši dilny či tam co nehoři jestli ma zavolat hasiče , nebylo videt na metr , sotva jsem viděl v dáli zelene světlo znazorňující spuštěne měření. po chvili jsem opět začal cítit pálicí se gumu pneumatik, v prostoru uložení dinama brzdy stoupal menší kouř.. . při dosažení hodnoty 4100ot. jsme golfa uvařili... :( . z vička střikal gejzir vody, stěny v mistnosti černé a v dáli se chytal za dech dusící se učeň. pln očekávání se vrhnu ke kompu abych zjistil aspoň nějaky vysledek a graf naměřených hod znazornil jakesi klikyhaky kde hodnoty kW se mezi jednotlivymi body meření lišily o 30kW , krouťak měl tvar hada no katastrofa. po schladnuti golfa jsme čekali to nejhorší, ale naštěstí se mu nic nestalo 8) došli jsme k zavěru že ta jejich brzda je dobrá tak na stodvacky maximalně pak motory škoda s onačením MPI do výkonu 50kW.
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 led 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

hodili jsme 4 stovky na stůl a jeli pryč... borci to tam musí uklízet ještě ted :-)
Uživatelský avatar
Tupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: skoro v asii :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tupino »

úpřímně řečeno, už jsem doufal že uvidím i nějaký pořádný graf :(

škoda, škoda

ale pěkná historka 8)
V6 TDI 4M
TomB
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 led 2006, 14:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomB »

BOSCHFMTuning píše:hodili jsme 4 stovky na stůl a jeli pryč... borci to tam musí uklízet ještě ted :-)
No, já byl nedávno na Jarově, zimní gumy fakt nejsou ideální na odbrždění ale když to technik zná, tak není problém. Prostě se gumy musely prvně trochu ohřát a vysušit na válcích a pak nebyl nejmenší problém. Největší "problém" je dostat tam do 50 km/h předposlední kvalt.
Nějak mi uniká, co jste na tý brzdě vyváděli. Připadá mi to spíš trochu přikrášlený. A jestli ti někde něco stříká a z výfuku se valí oblaka dýmu, že není vidět na krok, tak ten zásah ladiče asi není nic extra....
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

No ja nevim, Wetterauer uvadi pro 110kW TDI po chipu 132kW... Na muj vkus se tady tema kW pri chiptuningu haze nejak moc.

BTW> Nekam nam zmizel Maxtuning nebo jak si rikal. Hybridni turba stovky koni navrch... a nic.

Co vidim v realu (a obcas na videich ze sprintu) jsou utrapene 81kW, kterym nekdo pridal naftu tak, ze za ten dym se nemusi stydet ani horici ropna rafinerie.
U CDI to same. Bud nekouri vubec nebo nechava caru na asfaltu.
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 led 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

lt.kubosh píše:No ja nevim, Wetterauer uvadi pro 110kW TDI po chipu 132kW... Na muj vkus se tady tema kW pri chiptuningu haze nejak moc.

BTW> Nekam nam zmizel Maxtuning nebo jak si rikal. Hybridni turba stovky koni navrch... a nic.

Co vidim v realu (a obcas na videich ze sprintu) jsou utrapene 81kW, kterym nekdo pridal naftu tak, ze za ten dym se nemusi stydet ani horici ropna rafinerie.
U CDI to same. Bud nekouri vubec nebo nechava caru na asfaltu.
o maxtuningu nic nevim ... nechci s nima mit nitc spolecneho ani s zadnou jinou firnou.
co vidim v realu ja , tak je 30procent navyšeni oproti originalu ! což by ze 110kW na 140kW mohlo byt. klidne ti odkyvnu myslenku ze motor ma vykon 130kW proc ne ? zmerene to neni !!!

hele , asi si neuvedomuješ tu zatěž motoru když je v otáčkách 2500 pod plným plynem a auto nezrychlí. a k tomu všemu při nulové rychlosti ! když tomu šplaneš na volnoběh plny knedel tak ti garantuju že z vyfuku vyleti jen oblaček šedeho dymu protože se vubec nedostaneš do takove zatěže ! pokud jedeš po dalnici na šestku a daš mu podlahu tak se ti to v te rychlosti strati a v zrcatku nevidiš skoro nic ale vem si tu samou žatěž (jeste vetši protože auto na brzde nezrychli) když auto stoji ! hele ani s žadnyma sprintama to nema nic polečneho ! to auto za bežbeho provozu pod plnym plynem nijak extra nekouři ! to je si třeba uvědomit.

nevim co maš za karu či to maš upravene ale zajed si na brzdu , sundej hadici z odsavani a uvidiš o čem je řeč ...
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 led 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

jinač to fakt nema cenu nic psat! když každy slovičkaři ... jestli si je někdo jisty svym odhadem vykonu tak ať přijede rad to s nim prokonzultuju ! NIKDE jsem nepsal že golf ma 140kW ! to me fakt rozčiluje! psal jsem pouze muj odhad !
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 led 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

hodim sem zitra obrazky
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

ja psal co vidim na ulici...

Mam petivalcovou 2,5ku a furt resim, ze to moc kouri (reesha by mohl vypravet :) ). Jestli je to chiple nevim a dokud nevyndam ECU, tak to nezjistim. Ale neni to zadny zavodak, takze ocekavam jestli ano - tak tam bude nejaky chip z ebay :( .

Zatez motoru si uvedomuju a co vic si uvedomuju coud dokud neni roztocene turbo. (Muj pripad s TDI neumim jezdit, jsem zvyklej vyhazovat do ovzdusi neviditelne NOx a COx ze 18l N98/100km a ne cerne saze)

Co se tyce 130 nebo 140 kW nehodlam nikomu ubirat zasluhy, ale oboje cisla mi prijdou proste na "devatenactku ropu" brutalni. Zvlast kdyz do 110 uz dalsi turbina z vykonnejsiho modelu neni... (nebo se mylim)
audinolog
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 24 led 2006, 17:31
Odpovědi: 0
Bydliště: otročiněves

Příspěvek od audinolog »

ja mam Audi A6 C4 2.5 TDi R5 chipnuto cca na 200 koninku a 400 nm, a ta i v automatu lita jako krava.stovku pod 7s. což na ten automat je slusna hodnota mam to na 16 rafkach z A6 C5 a maximalka je nekde okolo 256 km/h a mam ten samej problem ze kdyz neni roztoceny turbo tak truchu zahuly ale zadnej extrem je to tak 3vteriny sedyho koure. a pak v pohode ale neak to neresim je chiply u ABT defakto od vyrobce jo a je to quattra. podle mne je zbytecny myt vykon vic nez 300 koni protoze to stejne nepreneses na asfalt ASR ti priskrti palivo (na rozjezdu) a je to jak 150 koni,jako ma to smysl ale zbytecne si kurvis motor
Naposledy upravil(a) audinolog dne 09 úno 2006, 18:45, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

BOSCHFMTuning píše:hodim sem zitra obrazky
Zítra byla neděle a už je čtvrtek???? :o
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Luke288
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 23 led 2006, 14:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luke288 »

audinolog píše:ja mam Audi A6 C4 2.5 TDi R5 chipnuto cca na 200 koninku a 400 nm, a ta i v automatu lita jako krava.stovku pod 7s. což na ten automat je slusna hodnota mam to na 16 rafkach z A6 C5 a maximalka je nekde okolo 256 km/h a mam ten samej problem ze kdyz neni roztoceny turbo tak truchu zahuly ale zadnej extrem je to tak 3vteriny sedyho koure. a pak v pohode ale neak to neresim je chiply u MTM defakto od vyrobce jo a je to quattra. podle mne je zbytecny myt vykon vic nez 300 koni protoze to stejne nepreneses na asfalt ASR ti priskrti palivo (na rozjezdu) a je to jak 150 koni,jako ma to smysl ale zbytecne si kurvis motor
A6, 400 Nm a stovka pod 7s? se mi nejak nechce verit, kdyz kamosovo tatik si ted koupil novyho medveda c320CDI, to krouti snad 500Nm(nevim ale presne), 7G tronic a to dela stovku za 6.9 papirove. a Cecko je asi trosku lehci nez A6...
Luke
OII 1.9 TDI
audinolog
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 24 led 2006, 17:31
Odpovědi: 0
Bydliště: otročiněves

Příspěvek od audinolog »

automat 7G tronic se mi neak nezda jel sem v tom a je to takovy liny pripada mi ze se ten motor malo vytaci kdyz dam v A6 kotel tak tak si radi na 2ku ze to ani necejtim a otacky dou pres 4200. je to jak v multitroniku protoze tyhle ty to nedelaly mam tu druhou a ta takhle nelita ale jezdi se mi sni lip.jestli chces tak se muzem nekde sejit a parovnat to.a nezapomen ze to je quattro.jo a nezapomen ze tech 6.9 je papirovej udaj ta moje ma papirovejch 11.2 bez chipu nez sem to nechal delat tak ji udelala taky asi za 8.5 jako fakt ti nekecam proc bych to delal
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

lt.kubosh: 1.9 PD 110kW sa dá dostať aj na viac. Tých 140-142 kW sa dá urobiť ešte relatívne kultúrne, bez extrémneho dymu (overené, odskúšané, odladené, odmerané). Samozrejme záleží od toho, ako je SW urobený. + na to mám navrch programovateľný powerbox. Chcel som za každú cenu dosiahnuť 150 kW, tak som priamo na brzde pridával, kým so to dosiahol - ale musím priznať že je to nepoužiteľné - ruská lokomotíva je ECO v porovnaní s týmto. Neskôr sa ešte úpravami softu v ECU mierne zvýšil výkon, ale už som to nemeral - bude to niekde do 145kW. Auto pri mrazoch ako sú teraz NEDYMÍ VOBEC za žiadnych okolností. Nikdy. V lete však v nižších otáčkach mierne dymí (kvôli mne- chcel som dole veľa Nm) ale hore od 3000 do 5000 ani mráčik. Počuť však, že turbo pracuje nad svojimi max otáčkami, to zavýjanie je strašidelné :) - som presvedčený, že záťaž pár minút na max výkon a je KO. Tlak neviem aký tlačí, musím zmerať. Všetko je doložené meraniami, už v sérii a po úpravách- takže vidno rozdiely - sú to desiatky grafov. Viac sa z tohoto konkrétneho auta bez mechanických úprav asi nedá dostať.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“