passat16td59kw turbo netlaci skoro vubec

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
luky1139
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 bře 2009, 19:14
Odpovědi: 0

passat16td59kw turbo netlaci skoro vubec

Příspěvek od luky1139 »

prosim o radu koupil jsem turbo do vw passat 16td intercoler a po namonto vani a nastartovani nic naopak kdyz jsem pridal plyn hadice se lehce nafoukla a pak se tlak zcela stratil.no nevim co stim turbo nema ani trozku vule na hridely ani znej nestrika olej :o :o
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Re: passat16td59kw turbo netlaci skoro vubec

Příspěvek od KARLIN80 »

luky1139 píše:prosim o radu koupil jsem turbo do vw passat 16td intercoler a po namonto vani a nastartovani nic naopak kdyz jsem pridal plyn hadice se lehce nafoukla a pak se tlak zcela stratil.no nevim co stim turbo nema ani trozku vule na hridely ani znej nestrika olej :o :o
namontuj si budík a zmeraj to v zábere za jazdy na mieste to turbo tlačí tak max 0,2 ale v zátaži až 0.8 bar
luky1139
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 bře 2009, 19:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky1139 »

ok
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jj, bez zátěže nemusí dat ani 0.1b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
luky1139
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 bře 2009, 19:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky1139 »

no ale kcemu mi je budik kdyz to auto proste nejede je to jak holej diesel to je jasnz ze tam nejde tlak ale co stim znami mi řikal neco a pretlakovem ventylu ze by mohl byt sekly a turbo potom vsechen tlak odfukuje do vyfuku
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jo to je možné. prvně bych stejně napojil.
origo 1.6td v passatu zas nečekej zázraky. měl sem G2 1.6td a taky se mě zdálo spabota, ale tlačil 0.6 (má mít 0.8b)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
luky1139
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 bře 2009, 19:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky1139 »

tak jsem zkusil budik a ukazoval 0.1 na mistě a v tahu 0.2 no ale zapojeny na vyvod co de k cerpadlu uz nevim co stim asi to hodim do srotu mynulý tyden jsem tam menil komplet brzdy to je fakt smula.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

wastegate nebo pojistnej ventil, nebo prasklá hadica k IC.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Smoke píše:wastegate nebo pojistnej ventil, nebo prasklá hadica k IC.
Mas zarezlej ten obtok na turbu,sundej vejfuk hned za turbem a uvidis tam takovou klapku,co upostí spaliny,když je tlak moc vysokej, ovlada ji pretlakový ventil,takova ta plechovka co je na turbu a je spojena tahlem stou klapkou. A funguje to tak , když je tlak malý je uzavrená a spaliny sou vsechny vedeny na turbinu,ta se roztocí a turbo zacne plnit. Když už to plní moc,tak se to tahlo co je dole na turbu zacne posunovat a otevirat tu zaklopku na vyfukový straně,ten obtok. Cast spalin se upustí a proudení plynu na turbínu se sníží, a otacky turba poklesnou a tlak plnění se sníží. Ta plechovka je spojena hadickou,takovou kratkou s turba hned na plechovku. Takže skontroluj tu klapku co upoustí ty spaliny na hladký chod,v tom bude tvuj problem. ;)
luky1139
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 bře 2009, 19:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky1139 »

dal jsem naradu ZDENKA M a uz to mam skoro rozebrany jen mě tam zloby jaden šroub tak jsem mu dal brzdovku a uvidim .někdo mi to kdzsi poradil zakapnout brzdovou kapalynou tak jsem to ted udelal a nestacim se divit vlezla my az do poloviny števtu no parada!!kam se na to hrabou ty novodoby spreje .jdu pokracovat doufam ze to dopadne doře :?
luky1139
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 bře 2009, 19:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky1139 »

tak jsem to konečne rozebral a když sem se tam podival myslel jsem ze to se mnou prašti :-) turbo je v polovině praskly ale ne až do kraje tak mně napadlo jestly by to slo zavarit nevite nekdo ??je to z lytiny. ja už jsem z toho hotovej. jo abych nezapomněl moc dik zarady všem aspon uz vim včem je problem.
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

turbo kúpiš za 1000 k. je ich na ponuku myslím dost na forach tak nejaké prasknuté by som neopravoval škoda času a penazí ;)
luky1139
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 bře 2009, 19:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky1139 »

jo za tisic!tak to mi teda porad kde?kdy za novy chtěj vsude okolo 11tis a za repasi 6-7tis.
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=40074
http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=40422
skús napr. toto je to už nejaký piatok ked som ja zhanal turbo.skús aj iné fora pasuje aj z golfa ;)
luky1139
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 bře 2009, 19:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky1139 »

hmm tak dik zkusim ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“