OCT.81KW AHF neustále padá do nouzáku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCT.81KW AHF neustále padá do nouzáku
Zdravím všechny,
Oktava 81KW AHF neustále padá do nouzáku zhruba při 4000 ot/min na 4 rychlostní stupeň.Vyměněn N75, hadičky,G71,turbo chodí, baňka taky.Na nižší stupně jede až do omezovače.Už si nevím rady.Na VAGu neustále stejná závada "překročena mez plnícího tlaku".Napadá mě ještě výměna N18, nebo N239, ale to je asi blbost?Nedokázal by někdo poradit?Díky za každý postřeh.
Oktava 81KW AHF neustále padá do nouzáku zhruba při 4000 ot/min na 4 rychlostní stupeň.Vyměněn N75, hadičky,G71,turbo chodí, baňka taky.Na nižší stupně jede až do omezovače.Už si nevím rady.Na VAGu neustále stejná závada "překročena mez plnícího tlaku".Napadá mě ještě výměna N18, nebo N239, ale to je asi blbost?Nedokázal by někdo poradit?Díky za každý postřeh.
Tak to naloguj i na 4 a 5 ať je vidět kdy to padlo do nouzákuHaniz píše:OK zítra se pokusím to zvládnout, ale když testuju, na 3 st. jede do omezovače, kopec cca 12%.Dělá to jen 4-5st. cca 145-150km/h.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Zdravím všechny, níže je log.
Monday,16,March,2009,17:27:28
038 906 012 G ,,0000SG 3314,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF Sensor,Atmos. Pressure,Manifold Pressure,Throttle,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v.
,TIME,870-950 rpm,230-370 mg/H,230-370 mg/H,40-75%,TIME,230-370 mg/H,Sensor-f96-,MAP sensor-G71-,%Throttle,TIME,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95%
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.85,1953,850.0,1085.0,4.8,0.00,1040.0,959,1979,99.2,0.43,1848,1989,2346,74.9
,2.08,2310,850.0,1015.0,4.8,1.26,1100.0,959,2224,100.0,1.66,2205,1989,2224,75.7
,3.28,2604,850.0,1035.0,4.8,2.48,1015.0,959,2152,100.0,2.88,2499,1989,2193,82.1
,4.48,2898,850.0,1005.0,4.8,3.68,1035.0,959,2275,98.8,4.08,2772,1989,2264,93.2
,5.68,3108,850.0,1030.0,4.8,4.88,1030.0,959,2315,100.0,5.28,3024,1989,2356,94.4
,6.88,3360,850.0,1010.0,4.8,6.08,1025.0,959,2387,100.0,6.48,3297,1989,2407,94.4
,8.08,3591,850.0,975.0,4.8,7.28,1005.0,959,2407,100.0,7.68,3549,1989,2428,94.4
,9.28,3843,850.0,930.0,4.8,8.48,965.0,959,2407,100.0,8.88,3738,1989,2397,94.4
,10.48,4032,850.0,905.0,4.8,9.68,925.0,959,2377,100.0,10.08,3969,1989,2366,94.4
,11.68,4116,850.0,580.0,4.8,10.88,895.0,959,2366,100.0,11.28,4095,1989,2111,92.4
Monday,16,March,2009,17:27:28
038 906 012 G ,,0000SG 3314,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF Sensor,Atmos. Pressure,Manifold Pressure,Throttle,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v.
,TIME,870-950 rpm,230-370 mg/H,230-370 mg/H,40-75%,TIME,230-370 mg/H,Sensor-f96-,MAP sensor-G71-,%Throttle,TIME,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95%
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.85,1953,850.0,1085.0,4.8,0.00,1040.0,959,1979,99.2,0.43,1848,1989,2346,74.9
,2.08,2310,850.0,1015.0,4.8,1.26,1100.0,959,2224,100.0,1.66,2205,1989,2224,75.7
,3.28,2604,850.0,1035.0,4.8,2.48,1015.0,959,2152,100.0,2.88,2499,1989,2193,82.1
,4.48,2898,850.0,1005.0,4.8,3.68,1035.0,959,2275,98.8,4.08,2772,1989,2264,93.2
,5.68,3108,850.0,1030.0,4.8,4.88,1030.0,959,2315,100.0,5.28,3024,1989,2356,94.4
,6.88,3360,850.0,1010.0,4.8,6.08,1025.0,959,2387,100.0,6.48,3297,1989,2407,94.4
,8.08,3591,850.0,975.0,4.8,7.28,1005.0,959,2407,100.0,7.68,3549,1989,2428,94.4
,9.28,3843,850.0,930.0,4.8,8.48,965.0,959,2407,100.0,8.88,3738,1989,2397,94.4
,10.48,4032,850.0,905.0,4.8,9.68,925.0,959,2377,100.0,10.08,3969,1989,2366,94.4
,11.68,4116,850.0,580.0,4.8,10.88,895.0,959,2366,100.0,11.28,4095,1989,2111,92.4
Tak teď mi přišel email od Hanize s logem a jedna zásadní informace kterou do popisu auta zapoměl uvést.To auto je chipnutý.Proto asi ten vyššší tlak turba i když jde regulace volně a tam bude možná někde chyba.Asi bude nejlepší kontaktovat na foru někoho kdo se v mapách vyzná aby se podíval na kvalitu úpravy.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro