OCT.81KW AHF neustále padá do nouzáku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Haniz
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2009, 20:05
Odpovědi: 0

OCT.81KW AHF neustále padá do nouzáku

Příspěvek od Haniz »

Zdravím všechny,
Oktava 81KW AHF neustále padá do nouzáku zhruba při 4000 ot/min na 4 rychlostní stupeň.Vyměněn N75, hadičky,G71,turbo chodí, baňka taky.Na nižší stupně jede až do omezovače.Už si nevím rady.Na VAGu neustále stejná závada "překročena mez plnícího tlaku".Napadá mě ještě výměna N18, nebo N239, ale to je asi blbost?Nedokázal by někdo poradit?Díky za každý postřeh.
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Naloguj 03,10,11
3 st. stoupání a plnej plyn od cca 1500-3500 ot
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Haniz
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2009, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Haniz »

OK zítra se pokusím to zvládnout, ale když testuju, na 3 st. jede do omezovače, kopec cca 12%.Dělá to jen 4-5st. cca 145-150km/h.
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Haniz píše:OK zítra se pokusím to zvládnout, ale když testuju, na 3 st. jede do omezovače, kopec cca 12%.Dělá to jen 4-5st. cca 145-150km/h.
Tak to naloguj i na 4 a 5 ať je vidět kdy to padlo do nouzáku
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Haniz
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2009, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Haniz »

Zdravím všechny, níže je log.

Monday,16,March,2009,17:27:28
038 906 012 G ,,0000SG 3314,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF Sensor,Atmos. Pressure,Manifold Pressure,Throttle,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v.
,TIME,870-950 rpm,230-370 mg/H,230-370 mg/H,40-75%,TIME,230-370 mg/H,Sensor-f96-,MAP sensor-G71-,%Throttle,TIME,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95%
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.85,1953,850.0,1085.0,4.8,0.00,1040.0,959,1979,99.2,0.43,1848,1989,2346,74.9
,2.08,2310,850.0,1015.0,4.8,1.26,1100.0,959,2224,100.0,1.66,2205,1989,2224,75.7
,3.28,2604,850.0,1035.0,4.8,2.48,1015.0,959,2152,100.0,2.88,2499,1989,2193,82.1
,4.48,2898,850.0,1005.0,4.8,3.68,1035.0,959,2275,98.8,4.08,2772,1989,2264,93.2
,5.68,3108,850.0,1030.0,4.8,4.88,1030.0,959,2315,100.0,5.28,3024,1989,2356,94.4
,6.88,3360,850.0,1010.0,4.8,6.08,1025.0,959,2387,100.0,6.48,3297,1989,2407,94.4
,8.08,3591,850.0,975.0,4.8,7.28,1005.0,959,2407,100.0,7.68,3549,1989,2428,94.4
,9.28,3843,850.0,930.0,4.8,8.48,965.0,959,2407,100.0,8.88,3738,1989,2397,94.4
,10.48,4032,850.0,905.0,4.8,9.68,925.0,959,2377,100.0,10.08,3969,1989,2366,94.4
,11.68,4116,850.0,580.0,4.8,10.88,895.0,959,2366,100.0,11.28,4095,1989,2111,92.4
Haniz
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2009, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Haniz »

Ještě bych dodal, že včera jsem byl na výměnu hadiček a dneska už mi to padlo i na 3 st. do nouzáku.
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

Haniz píše:Ještě bych dodal, že včera jsem byl na výměnu hadiček a dneska už mi to padlo i na 3 st. do nouzáku.
a na turbu se ti regulace hýbe?
Haniz
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2009, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Haniz »

Ano regilace turba se hýbe, baňka byla dole a chodí obojí.
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

čidlo na trubce od IC měněno??
VW T5 GP 103 KW long
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Tak teď mi přišel email od Hanize s logem a jedna zásadní informace kterou do popisu auta zapoměl uvést.To auto je chipnutý.Proto asi ten vyššší tlak turba i když jde regulace volně a tam bude možná někde chyba.Asi bude nejlepší kontaktovat na foru někoho kdo se v mapách vyzná aby se podíval na kvalitu úpravy.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Haniz
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2009, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Haniz »

A nemohl by mi někdo poradit koho přesně kontaktovat? Díky
Haniz
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2009, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Haniz »

Ještě bych chtěl dodat, že vozidlo je chiplé neznámo kým , ale tři roky jezdilo vše ok, Do nouzáku to začalo padat až teď.
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Haniz píše:A nemohl by mi někdo poradit koho přesně kontaktovat? Díky
Napíš odkiaľ si , on sa už "niekto " nájde.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Haniz
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2009, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Haniz »

Jsem od Vsetína, Zlínský kraj.
Haniz
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2009, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Haniz »

Zdravím všechny,závada konečně odstraněna.Pomohla až výměna turba včetně regulace.Děkuji všem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“