Výměna čerpadla-prosím o radu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

plyn šel na prd, když sem dobržďoval přes rychlost a sundal sem nohu z plynu, tak přestal reagovat, musel sem vyšlápnout spojku, necat spadnout otáčky na volnoběh a pak šel zase přidat, pak to začalo i chcípat jak sem už tady psal, ale teď jde o to čím to je, každopádně až po čerpadle, když sem na to koukal jak to tam vypadá, celkem paráda to vyndat (wallbash)
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Hlavně že to stačí na zkoušku toho čerpadla
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

Toť :) se pak kdyžtak domluvíme, páč na diagu to psalo že je to v čudu. Zatím můžeš promejšlet cenu, až jak se ukáže........co Mirabarkas dokáže :scooter:
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Tady to nějak umřelo :(
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

Tak to zase rozjedem :scooter:
Všechny opět zdravím, asi čekáte na výsledek, ale se smutkem na tváři oznamuji že zázrak se nekonal, měli ste pravdu, ale aspoň sem to zkusil. Nicméně další variantou byla demontáž a montáž hlavy čerpadla, nechal sem tam oktávkovej spodek a hlavu s potenciomentrem z toho mýho starýho, jenže zase nic, auto sme odvzdušnili, začalo slibovat, chytlo na malý otáčky, pomylu to vyběhlo tak na 1000 a chcíp ať s plynem nebo bez, vždycky to stejný. Nebudou nakonec ještě i ty hlavy nekompatibilní? Protože když odklopím víčko, zapnu klíček tak se to nastaví na startovací polohu ale co se děje potom pod zavřeným víčkem, ví bůh a........... :?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tak prerob RJ a zilu na nove cerpadlo a hotovo. Ked som tak spekuloval tak si zozen RJ z AGR radsej novsi rocnik aby uz bola flashovacia. Tu jednotku z AGR preto aby si nemusel prearabat aj regulaciu na VNT.
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

Zdravím, kluci ještě dotaz, nevítě zda bude aspoň poteciometr na pedál stejnej, páč ho mám v hajzlu a teď po výměně tý hlavy to dělá bordel z otáčkama a nemá cenu to ladit bez toho plynu, třeba to ani pak pořádně nepůjde, naseru se a vrátím tam zpátky to původní čerpadlo a budu jezdit dokud to poseče - když už sme u toho nemáte někdo držák čerpadla na 1Z, páč v tom mým už je jaksi větší díra (wallbash)
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

čaj chalapni, sem tu zas s posledním dodatkem. Prolezl sem to tady a nemůžu sehnat číslo na někoho kdo dobře a levně přestaví čerpadlo na mTDi páč už toho mám dost a radši si natáhnu lanko, odstříhám všechno přebytečný a budu mít svatej pokoj :D :) (noteeth) :P
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“