felda 1,9D skube

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Malas
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 bře 2009, 18:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Malas »

cautions píše:
Malas píše:
cautions píše:este ma napadlo ...nemoze to byt zlym nastavenym predvstrekom nafty???
to je taky možný,hodně pravděpodobný
asi to len tak doma neskontrolujem co????robi sa to tusim so stroboskopom......asi by to xcelo dat niekomu do servisu nech sa na to pozrie.....
buď tak nebo to zkus tady zítra,třeba se najde někdo kdo ti poradí než budeš utracet love v servisu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33880
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

cautions píše:
midnight_man píše:co tak cerpadlo? Mam dojem ze tie cerpadla rani hnevaju. Pockaj kym sa ti vyjadri Milos :) On je klasa na Felicie

tak cakam co na to MILOS..........dufam ze sa coskoro ozve

snímač zátěže je ten problém ten bazmek nahoře na čerpadle na dvou šroubkách tři drátky

poznač si polohu a mirně uber nebo přidej,

pak může jiskřit ten potenciometr co je v něm voltmetr to ale nepozná jede v rozmezí 0.4-4.7V vypadek a jiskření se dá poznat jen osciloskopem

(hm) pokud nezabare nastavení zabere diava na nábytek vyšroubuj bazmek zalej diavou našroubuj a seřid ušetříš 50 éček :-D miloš
cautions
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 lis 2007, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od cautions »

slovacek.milos píše:
cautions píše:
midnight_man píše:co tak cerpadlo? Mam dojem ze tie cerpadla rani hnevaju. Pockaj kym sa ti vyjadri Milos :) On je klasa na Felicie

tak cakam co na to MILOS..........dufam ze sa coskoro ozve

snímač zátěže je ten problém ten bazmek nahoře na čerpadle na dvou šroubkách tři drátky

poznač si polohu a mirně uber nebo přidej,

pak může jiskřit ten potenciometr co je v něm voltmetr to ale nepozná jede v rozmezí 0.4-4.7V vypadek a jiskření se dá poznat jen osciloskopem

(hm) pokud nezabare nastavení zabere diava na nábytek vyšroubuj bazmek zalej diavou našroubuj a seřid ušetříš 50 éček :-D miloš
ako budem vediet ze kolko mam ubrat alebo pridat???metoda pokus -omyl??dik moc chalani za kazdu radu.....idem to hned vyskusat.....pre istotu precistim aj sanie......dam vediet ako to dopadlo
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33880
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

po chloupkách stím toč doprava a zkoušej jezdit pak napiš vrátit to na původní místo můžeš kdykoliv si označ miloš
cautions
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 lis 2007, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od cautions »

slovacek.milos píše:po chloupkách stím toč doprava a zkoušej jezdit pak napiš vrátit to na původní místo můžeš kdykoliv si označ miloš
tak som sa konecne dnes k tomu dostal...........skusal som to ako si radil, troska to pomohlo az tak to necuka.......ked sa zohreje motor tak skoro vobec uz necuka.......ale ked stoji a vytocim ho do max. otacok tak po chvilke cca 2-3s zacne vypadavat opat jeden valec a zacne to hulit.....co sa s tym da este urobit???
Uživatelský avatar
Ruská ruleta
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 27 srp 2008, 13:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruská ruleta »

¨Proč koukat na silnici na medvěda, když potřebuju jezdit.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33880
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Ruská ruleta"]:bang:
Koukni pro inspiraci http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#230262[/quote

taky to není všelék ten ERG, ale doporučuji ho taky odpojit jak píšeš a pokud to pomůže měřil bych ten bazmek co hlásí, ten prostřední drát je mínus, na těch krajních je stálé napětí a měnícíse o.3-4.7V miloš
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Podívej se Vagem zda není uložena chyba "signál ze svorky W ". V takovém případě jednotka nepracuje s údajem o otáčkách.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
cautions
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 lis 2007, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od cautions »

origoš píše:Podívej se Vagem zda není uložena chyba "signál ze svorky W ". V takovém případě jednotka nepracuje s údajem o otáčkách.
vag nehlasi ziadnu chybu
cautions
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 lis 2007, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od cautions »

slovacek.milos píše:
Ruská ruleta píše::bang:
Koukni pro inspiraci http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#230262[/quote

taky to není všelék ten ERG, ale doporučuji ho taky odpojit jak píšeš a pokud to pomůže měřil bych ten bazmek co hlásí, ten prostřední drát je mínus, na těch krajních je stálé napětí a měnícíse o.3-4.7V miloš

teraz ma este napadlo.....nemoze to cukanie sposobovat aj to ze mi fuci cez pruznu spojku vyfuku hned pri motore???? dam kamosovi prevarit tu spojku a uvidime......inac na zaciatku som pisal ze EGR som hned zaslepil.......spominal si nieco z diavou na nabytok.......mam podliat ten bazmek na cerpadle???mozno ma zly kontakt a troska ho precisti......inac zistoval som.....novy stoji 145eur......to je palka jak hrom za take nic s 3 kablikmi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33880
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

cautions píše:
origoš píše:Podívej se Vagem zda není uložena chyba "signál ze svorky W ". V takovém případě jednotka nepracuje s údajem o otáčkách.
vag nehlasi ziadnu chybu
a co ti radí origoš tak se podívej i do bloku měřených hodnot zda se ti zobrazují otáčky motoru miloš
cautions
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 lis 2007, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od cautions »

slovacek.milos píše:
cautions píše:
origoš píše:Podívej se Vagem zda není uložena chyba "signál ze svorky W ". V takovém případě jednotka nepracuje s údajem o otáčkách.
vag nehlasi ziadnu chybu
a co ti radí origoš tak se podívej i do bloku měřených hodnot zda se ti zobrazují otáčky motoru miloš
otacky zobrazuje.........
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33880
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

cautions píše:
slovacek.milos píše:
Ruská ruleta píše::bang:
Koukni pro inspiraci http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#230262[/quote

taky to není všelék ten ERG, ale doporučuji ho taky odpojit jak píšeš a pokud to pomůže měřil bych ten bazmek co hlásí, ten prostřední drát je mínus, na těch krajních je stálé napětí a měnícíse o.3-4.7V miloš

teraz ma este napadlo.....nemoze to cukanie sposobovat aj to ze mi fuci cez pruznu spojku vyfuku hned pri motore???? dam kamosovi prevarit tu spojku a uvidime......inac na zaciatku som pisal ze EGR som hned zaslepil.......spominal si nieco z diavou na nabytok.......mam podliat ten bazmek na cerpadle???mozno ma zly kontakt a troska ho precisti......inac zistoval som.....novy stoji 145eur......to je palka jak hrom za take nic s 3 kablikmi
jedině vymontovat a do diavy ponořit¨, ho změř jaké údaje z něj lezou, pokud jiskří vypadává signál a možný projev je to cuknutí,a co počátek vstřiku máš správný :?
se mi zdá že se dá pěkně poplést je tam na setrváku výřez zobáček a zas výřez

musíš v okénku na převodovce nastavit zobáček a na čerpadle povolit kolo a zasunout šestku vrták pak je počátek 6 stupnů miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33880
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

před rokem jsem řešil cukání l.6 feldy, na vag jen první vstřik KO, přehodil jsem postupně všechno z druhé funkční,

jednalo se o občasně cukání při sešlápnutí plynu mezi 90 až 12O jak kdy,

výměna jakéhokoliv dílu jakože pomohla necukalo :) ale cukání zas začlo (LOL) (wallbash) :o ,

nakonec jsem nadřel potenciometr klapky diavou a světe div se skoro rok žádný problém a ani vstřik č.l KO se v paměti neukládá :-D miloš
Zbyšek
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 dub 2008, 11:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zbyšek »

Jak už psal slovacek.milos, částečně tohle jde řešit upravenímnastavení potenciometru snímače zátěže. Jde ale jen o jemné nastavení, takže to nepomůže vždy, ale spíše jen v případě slabého cukání. Když to cuká více, nebo se to neodstraní zcela pohnutím potenciometrem, definitivně to opraví přenastavení rozvodů. Už se takhle dělala spousta feld s tímto problémem a vždy úspěšně. Tedy pokud se bavíme o případu o kterém se tady píše, tedy diagnostika ok, jinak by to pak mohla být i jiná příčina (to napoví právě diagnostika, nejčastěji jde o W svorku, nebo poťák).
Jinak ta netěsnost svodů je taky docela problém na tomhle motoru, který je lepší odstranit.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“