buď tak nebo to zkus tady zítra,třeba se najde někdo kdo ti poradí než budeš utracet love v servisucautions píše:asi to len tak doma neskontrolujem co????robi sa to tusim so stroboskopom......asi by to xcelo dat niekomu do servisu nech sa na to pozrie.....Malas píše:to je taky možný,hodně pravděpodobnýcautions píše:este ma napadlo ...nemoze to byt zlym nastavenym predvstrekom nafty???
felda 1,9D skube
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33880
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
cautions píše:midnight_man píše:co tak cerpadlo? Mam dojem ze tie cerpadla rani hnevaju. Pockaj kym sa ti vyjadri MilosOn je klasa na Felicie
tak cakam co na to MILOS..........dufam ze sa coskoro ozve
snímač zátěže je ten problém ten bazmek nahoře na čerpadle na dvou šroubkách tři drátky
poznač si polohu a mirně uber nebo přidej,
pak může jiskřit ten potenciometr co je v něm voltmetr to ale nepozná jede v rozmezí 0.4-4.7V vypadek a jiskření se dá poznat jen osciloskopem


ako budem vediet ze kolko mam ubrat alebo pridat???metoda pokus -omyl??dik moc chalani za kazdu radu.....idem to hned vyskusat.....pre istotu precistim aj sanie......dam vediet ako to dopadloslovacek.milos píše:cautions píše:midnight_man píše:co tak cerpadlo? Mam dojem ze tie cerpadla rani hnevaju. Pockaj kym sa ti vyjadri MilosOn je klasa na Felicie
tak cakam co na to MILOS..........dufam ze sa coskoro ozve
snímač zátěže je ten problém ten bazmek nahoře na čerpadle na dvou šroubkách tři drátky
poznač si polohu a mirně uber nebo přidej,
pak může jiskřit ten potenciometr co je v něm voltmetr to ale nepozná jede v rozmezí 0.4-4.7V vypadek a jiskření se dá poznat jen osciloskopem
pokud nezabare nastavení zabere diava na nábytek vyšroubuj bazmek zalej diavou našroubuj a seřid ušetříš 50 éček
miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33880
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak som sa konecne dnes k tomu dostal...........skusal som to ako si radil, troska to pomohlo az tak to necuka.......ked sa zohreje motor tak skoro vobec uz necuka.......ale ked stoji a vytocim ho do max. otacok tak po chvilke cca 2-3s zacne vypadavat opat jeden valec a zacne to hulit.....co sa s tym da este urobit???slovacek.milos píše:po chloupkách stím toč doprava a zkoušej jezdit pak napiš vrátit to na původní místo můžeš kdykoliv si označ miloš
- Ruská ruleta
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 27 srp 2008, 13:29
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33880
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Ruská ruleta"]
Koukni pro inspiraci http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#230262[/quote
taky to není všelék ten ERG, ale doporučuji ho taky odpojit jak píšeš a pokud to pomůže měřil bych ten bazmek co hlásí, ten prostřední drát je mínus, na těch krajních je stálé napětí a měnícíse o.3-4.7V miloš

Koukni pro inspiraci http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#230262[/quote
taky to není všelék ten ERG, ale doporučuji ho taky odpojit jak píšeš a pokud to pomůže měřil bych ten bazmek co hlásí, ten prostřední drát je mínus, na těch krajních je stálé napětí a měnícíse o.3-4.7V miloš
slovacek.milos píše:Ruská ruleta píše:![]()
Koukni pro inspiraci http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#230262[/quote
taky to není všelék ten ERG, ale doporučuji ho taky odpojit jak píšeš a pokud to pomůže měřil bych ten bazmek co hlásí, ten prostřední drát je mínus, na těch krajních je stálé napětí a měnícíse o.3-4.7V miloš
teraz ma este napadlo.....nemoze to cukanie sposobovat aj to ze mi fuci cez pruznu spojku vyfuku hned pri motore???? dam kamosovi prevarit tu spojku a uvidime......inac na zaciatku som pisal ze EGR som hned zaslepil.......spominal si nieco z diavou na nabytok.......mam podliat ten bazmek na cerpadle???mozno ma zly kontakt a troska ho precisti......inac zistoval som.....novy stoji 145eur......to je palka jak hrom za take nic s 3 kablikmi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33880
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
otacky zobrazuje.........slovacek.milos píše:a co ti radí origoš tak se podívej i do bloku měřených hodnot zda se ti zobrazují otáčky motoru milošcautions píše:vag nehlasi ziadnu chybuorigoš píše:Podívej se Vagem zda není uložena chyba "signál ze svorky W ". V takovém případě jednotka nepracuje s údajem o otáčkách.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33880
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
cautions píše:jedině vymontovat a do diavy ponořit¨, ho změř jaké údaje z něj lezou, pokud jiskří vypadává signál a možný projev je to cuknutí,a co počátek vstřiku máš správnýslovacek.milos píše:Ruská ruleta píše:![]()
Koukni pro inspiraci http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#230262[/quote
taky to není všelék ten ERG, ale doporučuji ho taky odpojit jak píšeš a pokud to pomůže měřil bych ten bazmek co hlásí, ten prostřední drát je mínus, na těch krajních je stálé napětí a měnícíse o.3-4.7V miloš
teraz ma este napadlo.....nemoze to cukanie sposobovat aj to ze mi fuci cez pruznu spojku vyfuku hned pri motore???? dam kamosovi prevarit tu spojku a uvidime......inac na zaciatku som pisal ze EGR som hned zaslepil.......spominal si nieco z diavou na nabytok.......mam podliat ten bazmek na cerpadle???mozno ma zly kontakt a troska ho precisti......inac zistoval som.....novy stoji 145eur......to je palka jak hrom za take nic s 3 kablikmi![]()
se mi zdá že se dá pěkně poplést je tam na setrváku výřez zobáček a zas výřez
musíš v okénku na převodovce nastavit zobáček a na čerpadle povolit kolo a zasunout šestku vrták pak je počátek 6 stupnů miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33880
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
před rokem jsem řešil cukání l.6 feldy, na vag jen první vstřik KO, přehodil jsem postupně všechno z druhé funkční,
jednalo se o občasně cukání při sešlápnutí plynu mezi 90 až 12O jak kdy,
výměna jakéhokoliv dílu jakože pomohla necukalo
ale cukání zas začlo
,
nakonec jsem nadřel potenciometr klapky diavou a světe div se skoro rok žádný problém a ani vstřik č.l KO se v paměti neukládá
miloš
jednalo se o občasně cukání při sešlápnutí plynu mezi 90 až 12O jak kdy,
výměna jakéhokoliv dílu jakože pomohla necukalo




nakonec jsem nadřel potenciometr klapky diavou a světe div se skoro rok žádný problém a ani vstřik č.l KO se v paměti neukládá

Jak už psal slovacek.milos, částečně tohle jde řešit upravenímnastavení potenciometru snímače zátěže. Jde ale jen o jemné nastavení, takže to nepomůže vždy, ale spíše jen v případě slabého cukání. Když to cuká více, nebo se to neodstraní zcela pohnutím potenciometrem, definitivně to opraví přenastavení rozvodů. Už se takhle dělala spousta feld s tímto problémem a vždy úspěšně. Tedy pokud se bavíme o případu o kterém se tady píše, tedy diagnostika ok, jinak by to pak mohla být i jiná příčina (to napoví právě diagnostika, nejčastěji jde o W svorku, nebo poťák).
Jinak ta netěsnost svodů je taky docela problém na tomhle motoru, který je lepší odstranit.
Jinak ta netěsnost svodů je taky docela problém na tomhle motoru, který je lepší odstranit.