auto na vodu
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Z 1 litru vody vyrobis za idealnich podminek 1240 dm3 vodiku.
Vyhrevnost vodiku je pro 1,24 m3 cca. 10,59 MJ/m3
Co se tyka rozkladu vody, staci pak znat proud jakym budes vodu rozkladat a cas rozkladu 1 litru vody,
1 W= J.s^-1 ...
nicmene, tady si muzes cist cely tyden jedno vlakno, hodne stesti
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... sc&start=0
Vyhrevnost vodiku je pro 1,24 m3 cca. 10,59 MJ/m3
Co se tyka rozkladu vody, staci pak znat proud jakym budes vodu rozkladat a cas rozkladu 1 litru vody,
1 W= J.s^-1 ...
nicmene, tady si muzes cist cely tyden jedno vlakno, hodne stesti
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... sc&start=0
Takže opět místo odpovědi na otázku č. 1 odkaz. Jako je tu zvykem. K určení potřebné energie k rozkladu vody Tě proud nestačí, potřebuješ znát veličiny jako proud a napětí a pak ješte čas potřebný k rozložení jednoho litru vody , když se litr pojme jako vztažná jednotka. Bohužel neumím převést enrgii z MWh na MJ/m3.
Tento odkaz jsem nedávno studoval a právě o energii potřebné k rozložení vody jsem se tam pořád nemohl dočíst, kvůli tomu se tady všech ptám. Evidentně o elektrice se a elektrolýze se toho tu moc neví.
Tento odkaz jsem nedávno studoval a právě o energii potřebné k rozložení vody jsem se tam pořád nemohl dočíst, kvůli tomu se tady všech ptám. Evidentně o elektrice se a elektrolýze se toho tu moc neví.
nie je ti to jasme, lebo to nechces chapat.Ked ti vdaka malemu mnozstu vodika, na ktoreho vyrobu spotrebujes trocha nafty prestane dymyt stara liazka a bude pekne spalovat, usetris vela litrov nafty, uz ti je jasna ta uspora?Zlepsenim spalovania prestanes mrhat naftou, benzinom.Ak to este stale nie je jasne, tak neviem, snazil som sa to napisat co najjednoduchsie.Preco maju moderne tahace mensiu spotrebu ako stare rarohy?Zeby tu neplatil zakon o zachovani energie?Nie, maju lepsie vstrekovacie systemy,lepsie vyuzivaju palivo a nemrhaju nim.Stale sa tu ohanas zakonom zachovania energie a pod.Mas pravdu, ale len scasti.Kto povedal, ze uz pozname vsetky druhy energie?Pavel píše:Co jsem nepochopil?
Nepochopil jsem jednu jednoduchou věc:
Kolik energie spotřebuji na výrobu vodíku?
Kolik energie získám spálením vodíku?
To že se přidá do válců vodík a je pak vyšší výkon tím pádem menší spotřeba kapalného paliva, je jasné a nikdo to tu nezpochybňuje!
Stále mi nejsou jasné ty dvě položené otázky, vám všem asi zřejmě ano.
AGR 66kW seria
Už nevím jak se mám jednoduji zeptat, mě je zceal jasné že když do motoru nacpu vodík tak pojede líp a ušetří naftu, olej apod! V tom problém nevidím a nikde jsem o tom taky nepsal!
Že existuje spousta druhů nepoznané energie s tím tak ysouhlasím a nikde jsem nepsal že tomu tak není.
Jen se tu pořád dokola ptám kolik energie (v těchle případech elektrické) spotřebuji na výrobu vodíku elektrolýzou z vody....
A všichni to pořád překrucujou že tu snad tvrdím že vodík ve spalovacím motoru na výkonu nepřidá, opakuji toto netvrdím! Jen se pořád snažím pochopit rovnováhu mezi energií na výrobu vodíku spotřebovanou a energií vodíkem získanou. Nic víc.
Že existuje spousta druhů nepoznané energie s tím tak ysouhlasím a nikde jsem nepsal že tomu tak není.
Jen se tu pořád dokola ptám kolik energie (v těchle případech elektrické) spotřebuji na výrobu vodíku elektrolýzou z vody....
A všichni to pořád překrucujou že tu snad tvrdím že vodík ve spalovacím motoru na výkonu nepřidá, opakuji toto netvrdím! Jen se pořád snažím pochopit rovnováhu mezi energií na výrobu vodíku spotřebovanou a energií vodíkem získanou. Nic víc.
Pavle problém je to že ony další neprozkoumané energie se v systémech efektivní výroby vodíku vyskztují v mnohem větší míře než normálně. Vzniká pak stav,že neznáme všechny proměné do rovnice a tudíž se to pořád nedá spočítat. Přitom při pokusech je vidět, že to funguje. Vem si že pokud budeš rozkládat vodík ss proudem bude nějaký vývin plynu při nějakém proudu. Pak si udělej z 555 astabilní multivibrátor na výstup dej FET tranzistory a zapalovací cívku z auta. Připrav 2 nerez desky 200x200mm z nerez plechu a pusť do nich 12V z autobaterie. Z JINÉ(nevím proč)baterie napoj multivibrátor a výstup z autocívky dej na hliníkový plech. Sestav to tak aby byl hliník uprostřed , pusť tam proud a uvidíš. Při stejném odběru úplně jiný vývin.
RADA: neřeš divný a nepochopitelný věci, snaž se jich využít.
To Truck: jaký druh "spořiče" používáš?. Je už tu plno systémů. Mám taky MAN ale malý TGL
To Jan Diesel: Neříkám že to S vynalezl, ale ten v televizi to předvedl dost neopatrně. Akorát si policajti řeknou, tohle jsem viděl v TV , to dělá vodík ten bouchá, to je nebezpečný -> seberu Vám techničák. Nebo se pletu?
RADA: neřeš divný a nepochopitelný věci, snaž se jich využít.
To Truck: jaký druh "spořiče" používáš?. Je už tu plno systémů. Mám taky MAN ale malý TGL
To Jan Diesel: Neříkám že to S vynalezl, ale ten v televizi to předvedl dost neopatrně. Akorát si policajti řeknou, tohle jsem viděl v TV , to dělá vodík ten bouchá, to je nebezpečný -> seberu Vám techničák. Nebo se pletu?
Pavle problém je to že ony další neprozkoumané energie se v systémech efektivní výroby vodíku vyskztují v mnohem větší míře než normálně. Vzniká pak stav,že neznáme všechny proměné do rovnice a tudíž se to pořád nedá spočítat. Přitom při pokusech je vidět, že to funguje. Vem si že pokud budeš rozkládat vodík ss proudem bude nějaký vývin plynu při nějakém proudu. Pak si udělej z 555 astabilní multivibrátor na výstup dej FET tranzistory a zapalovací cívku z auta. Připrav 2 nerez desky 200x200mm z nerez plechu a pusť do nich 12V z autobaterie. Z JINÉ(nevím proč)baterie napoj multivibrátor a výstup z autocívky dej na hliníkový plech. Sestav to tak aby byl hliník uprostřed , pusť tam proud a uvidíš. Při stejném odběru úplně jiný vývin.
RADA: neřeš divný a nepochopitelný věci, snaž se jich využít.
To Truck: jaký druh "spořiče" používáš?. Je už tu plno systémů. Mám taky MAN ale malý TGL
To Jan Diesel: Neříkám že to S vynalezl, ale ten v televizi to předvedl dost neopatrně. Akorát si policajti řeknou, tohle jsem viděl v TV , to dělá vodík ten bouchá, to je nebezpečný -> seberu Vám techničák. Nebo se pletu?
RADA: neřeš divný a nepochopitelný věci, snaž se jich využít.
To Truck: jaký druh "spořiče" používáš?. Je už tu plno systémů. Mám taky MAN ale malý TGL
To Jan Diesel: Neříkám že to S vynalezl, ale ten v televizi to předvedl dost neopatrně. Akorát si policajti řeknou, tohle jsem viděl v TV , to dělá vodík ten bouchá, to je nebezpečný -> seberu Vám techničák. Nebo se pletu?
To truck: v minulém vláknu auto na vodu? jsi psal: hlavně aby neuhodily mrazy. Zamrzá ti voda v tom nebo ne? Případně při mínus kolik. Je to známá anomálie. Přiznám se že jsem nepochopil jak je to možné.
Máte někdo zkušenosti s GEET reaktorem? Mám ho sestaven podle Slezy. Link je v některém minulém příspěvku. Stavím rám pro motor Š105. Až bude stabilák hotov,naroubuju na něj reaktor. 20 až 40 procent paliva, zbytek voda je lákavé.
Máte někdo zkušenosti s GEET reaktorem? Mám ho sestaven podle Slezy. Link je v některém minulém příspěvku. Stavím rám pro motor Š105. Až bude stabilák hotov,naroubuju na něj reaktor. 20 až 40 procent paliva, zbytek voda je lákavé.
http://www.gewo.cz/ hledej pantone reaktor
http://www.love-is-freedom.com/freie_en ... cessor.htm
http://www.love-is-freedom.com/freie_en ... diesel.htm
http://www.love-is-freedom.com/freie_en ... pernow.htm
http://www.love-is-freedom.com/freie_en ... Plan01.htm
http://jlnlabs.online.fr/bingofuel/
Je toho plný net.
http://www.love-is-freedom.com/freie_en ... cessor.htm
http://www.love-is-freedom.com/freie_en ... diesel.htm
http://www.love-is-freedom.com/freie_en ... pernow.htm
http://www.love-is-freedom.com/freie_en ... Plan01.htm
http://jlnlabs.online.fr/bingofuel/
Je toho plný net.
Rejpavá otázka: Dělali by to tolikrát, kdyby to nešlo?
http://pagesperso-orange.fr/quanthommes ... antone.htm
http://pagesperso-orange.fr/quanthommes ... antone.htm
k tématu:
http://www.gewo.cz/ hledej pantone reaktor
tak tady už bych věřil že může být energetický zisk, neb k rozkladu vody je použito odpadové teplo a tím zvyšuji učinnost stroje a tím i výkon
ale předně mocnerozumím pár věcem
předně jak se mohlo změřit opotřebení po 160 km? Pokud to tedy není tisková chyba tak jak veliké by pak bylo při dejme tomu 1600 km či 16000 km? jeli už při 160 km měřitelné???
Pak mi není jasné proč se vrací spaliny přes bojler zpět do sání? Účelem výfukových plynů v bojleru je přeci jen vytvořit páru směsi vody a uhlovodíku. Nebo jsem něco přehlédl?
Zajímalo by mě jak to řešit u dieselu či dokonce u turba.
Jeli popisovaný jev (termochemický rozpad, molekulární rozpad apod.) pravdivý pak je je to určitě zajímavé a stojí to za prozkoumání.
Jen mi není jasný proč tomusí být při záběhu ve směru sever-jih???
http://www.gewo.cz/ hledej pantone reaktor
tak tady už bych věřil že může být energetický zisk, neb k rozkladu vody je použito odpadové teplo a tím zvyšuji učinnost stroje a tím i výkon
ale předně mocnerozumím pár věcem
předně jak se mohlo změřit opotřebení po 160 km? Pokud to tedy není tisková chyba tak jak veliké by pak bylo při dejme tomu 1600 km či 16000 km? jeli už při 160 km měřitelné???
Pak mi není jasné proč se vrací spaliny přes bojler zpět do sání? Účelem výfukových plynů v bojleru je přeci jen vytvořit páru směsi vody a uhlovodíku. Nebo jsem něco přehlédl?
Zajímalo by mě jak to řešit u dieselu či dokonce u turba.
Jeli popisovaný jev (termochemický rozpad, molekulární rozpad apod.) pravdivý pak je je to určitě zajímavé a stojí to za prozkoumání.
Jen mi není jasný proč tomusí být při záběhu ve směru sever-jih???
Zítra jestli zbyde čas tak vyškubnu z vraku škodovky převodovku. Zatím bylo dost mokro a nechtělo se mi pod ní lézt. spojím ji s motorem, šup do rámu, uděláme pár redukcí a testy mohou začít.
Orientace S-J mi není taky úplně jasná. příznivci různých alternativních energií poukazují na éter apod. Pro začátek to dodržíme, pak se uvidí.
Jednoduchý spořič paliva na bázi rozložené vody je na
http://www.hypnow.fr/actions/economies- ... e-e-73.php
U naftáka bych u geetu neodpojil naftu úplně, ale nechal volnoběh, aby se mazalo čerpadlo. Jinak turbu by to vadit nemělo.
http://www.love-is-freedom.com/freie_en ... diesel.htm
Tady je jich dost, a JOHN DEERE vypadá zánovní
Orientace S-J mi není taky úplně jasná. příznivci různých alternativních energií poukazují na éter apod. Pro začátek to dodržíme, pak se uvidí.
Jednoduchý spořič paliva na bázi rozložené vody je na
http://www.hypnow.fr/actions/economies- ... e-e-73.php
U naftáka bych u geetu neodpojil naftu úplně, ale nechal volnoběh, aby se mazalo čerpadlo. Jinak turbu by to vadit nemělo.
http://www.love-is-freedom.com/freie_en ... diesel.htm
Tady je jich dost, a JOHN DEERE vypadá zánovní
Pro zájemce určitě dostatek odkazů:
http://www.hydropowercar.com/content.php?content.6
http://upramene.cz/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0
Aktuálně je tu 54 stránek odkazů na vše možné zajímavé.
http://www.hydropowercar.com/content.php?content.6
http://upramene.cz/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0
Aktuálně je tu 54 stránek odkazů na vše možné zajímavé.