Dvouhmta na Polo 6N1 ,motor AEF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33905
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ten problém má každý cena je řádná, nejlépe koupit nový,bimbke píše:slovacek.milos píše:co vidím tak jak odejde dvouhmota tak tu lamelu podobně zlikviduje mám stejnou fotku milošbimbke píše:na klice mam normálni dvohmotnostní setrvačník, a je tam klasickej přítlačák s normálnim ložiskem.
A nevíš jak to pořešit?? Nová dvouhmota stojí 17 000Kč. a to se mi davat nechce.
soused naproti dal do LT jednohmotu a asi za roku mu praskla klika,
taky to jde sprasit tak že si ten střed poměříš žda není vyosený od toho setrváku zavaříš natvrdo CO2, lamelu necháš za litr přelepit, toto řešení je jen pro hodně odvážné miloš
V auto kelly maj sadu na polo SDi za 16000Kč.Huml píše:podle mě bude potřeba sehnat celeou sadu, tzn. setrvák, lamelu, přítlačák a ložisko
od roku výroby: [03/98]
od čísla motoru: 011 501
kód motoru: AGD
typ převodovky: DED
typ převodovky: manuální převodovka
nový díl
průměr [mm]: 190
verze: DBRF
průměr 2 [mm]: 190
počet zubů: 24
Doplnkovy vyrobek/ doplnkove info 2: se setrvačníkem
profil náboje: 24x18,3x20,1
hmotnost [kg]: 11,78
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33905
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud chceš řešení pro silné povahy, tak poměř tu střední hmotu jestli není vyosená, prostě jestli není oproti setrváku nakřivo, jinak by ti spojka špatně vypínala,bimbke píše:To vim, ale nemam jinou možnost. Jakékoli jiné řešení téměř přesahuje hodnotu auta.
přivař ty hmoty k sobě CO2 po obvodě , nejlépe pak na soustruhu tu dosedací plochu střední hmoty srovnat líznout,
lamelu si nech přelepit za 800 a jezdi vesele, tempem svižně

slovacek.milos píše:pokud chceš řešení pro silné povahy, tak poměř tu střední hmotu jestli není vyosená, prostě jestli není oproti setrváku nakřivo, jinak by ti spojka špatně vypínala,bimbke píše:To vim, ale nemam jinou možnost. Jakékoli jiné řešení téměř přesahuje hodnotu auta.
přivař ty hmoty k sobě CO2 po obvodě , nejlépe pak na soustruhu tu dosedací plochu střední hmoty srovnat líznout,
lamelu si nech přelepit za 800 a jezdi vesele, tempem svižněmiloš
Hotovo, svaril sem to sice trosku jinak, ale chodí to i tak. spojka vystavuje bezproblemově, vybrace a podivné zvuky sou fuč. jen dunění na volnoběh při otáčkák 1000 a méně nezmizelo. zkusim ještě přidat pružnej kus na vejfuk.