Dvouhmta na Polo 6N1 ,motor AEF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podle mě bude potřeba sehnat celeou sadu, tzn. setrvák, lamelu, přítlačák a ložisko
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33905
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bimbke píše:
slovacek.milos píše:
bimbke píše:na klice mam normálni dvohmotnostní setrvačník, a je tam klasickej přítlačák s normálnim ložiskem.

Obrázek
co vidím tak jak odejde dvouhmota tak tu lamelu podobně zlikviduje mám stejnou fotku miloš

A nevíš jak to pořešit?? Nová dvouhmota stojí 17 000Kč. a to se mi davat nechce.
ten problém má každý cena je řádná, nejlépe koupit nový,

soused naproti dal do LT jednohmotu a asi za roku mu praskla klika,

taky to jde sprasit tak že si ten střed poměříš žda není vyosený od toho setrváku zavaříš natvrdo CO2, lamelu necháš za litr přelepit, toto řešení je jen pro hodně odvážné miloš
Uživatelský avatar
bimbke
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 17 úno 2007, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: mělník

Příspěvek od bimbke »

Huml píše:podle mě bude potřeba sehnat celeou sadu, tzn. setrvák, lamelu, přítlačák a ložisko
V auto kelly maj sadu na polo SDi za 16000Kč.

od roku výroby: [03/98]
od čísla motoru: 011 501
kód motoru: AGD
typ převodovky: DED
typ převodovky: manuální převodovka
nový díl
průměr [mm]: 190
verze: DBRF
průměr 2 [mm]: 190
počet zubů: 24
Doplnkovy vyrobek/ doplnkove info 2: se setrvačníkem
profil náboje: 24x18,3x20,1
hmotnost [kg]: 11,78
Uživatelský avatar
bimbke
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 17 úno 2007, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: mělník

Příspěvek od bimbke »

Tak sem to nakonec pořešil, jak psal miloš. Rozebral, co nebylo potřeba vyházel, a zbytek sešrouboval a svařil. Zejtra to namontuju a uvidim.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14458
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Sorry ale vařit dvohmotu je prasárna.
Uživatelský avatar
bimbke
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 17 úno 2007, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: mělník

Příspěvek od bimbke »

To vim, ale nemam jinou možnost. Jakékoli jiné řešení téměř přesahuje hodnotu auta.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33905
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bimbke píše:To vim, ale nemam jinou možnost. Jakékoli jiné řešení téměř přesahuje hodnotu auta.
pokud chceš řešení pro silné povahy, tak poměř tu střední hmotu jestli není vyosená, prostě jestli není oproti setrváku nakřivo, jinak by ti spojka špatně vypínala,

přivař ty hmoty k sobě CO2 po obvodě , nejlépe pak na soustruhu tu dosedací plochu střední hmoty srovnat líznout,

lamelu si nech přelepit za 800 a jezdi vesele, tempem svižně :-D miloš
Uživatelský avatar
bimbke
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 17 úno 2007, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: mělník

Příspěvek od bimbke »

slovacek.milos píše:
bimbke píše:To vim, ale nemam jinou možnost. Jakékoli jiné řešení téměř přesahuje hodnotu auta.
pokud chceš řešení pro silné povahy, tak poměř tu střední hmotu jestli není vyosená, prostě jestli není oproti setrváku nakřivo, jinak by ti spojka špatně vypínala,

přivař ty hmoty k sobě CO2 po obvodě , nejlépe pak na soustruhu tu dosedací plochu střední hmoty srovnat líznout,

lamelu si nech přelepit za 800 a jezdi vesele, tempem svižně :-D miloš

Hotovo, svaril sem to sice trosku jinak, ale chodí to i tak. spojka vystavuje bezproblemově, vybrace a podivné zvuky sou fuč. jen dunění na volnoběh při otáčkák 1000 a méně nezmizelo. zkusim ještě přidat pružnej kus na vejfuk.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“