GIII 1.9TD AAZ jaký je rozdíl v čerpadlech?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
napster
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2008, 11:24
Bydliště: ML. Boleslav

GIII 1.9TD AAZ jaký je rozdíl v čerpadlech?

Příspěvek od napster »

Jaký je rozdíl mezi tímto čerpadlem a tím druhým čerpadlem.oboje je z motoru 1.9TD AAZ 55kw,na mojem původnim motoru jsem měl štekr s 2pinama a na tom novym neni,ale je tam jedem bazmekt ado něj jde jeden kontakt.k čemu to slouží?!díky.Jel jsem dneska s varošem a přestalo to jet.nastartoval jsem pod plynem,motor šel do otáček,ale potom chcípal.když jsem pustil a sešlápnul plyn,tak jako kdyby se nic nedělo a padaly otáčky a potom to chcíplo.Díky napster

nový črpadlo
Obrázek
nějaký element na čerpadle?!(k čemu to slouží?)myslim tu nádoíbku,jak do ni vede ten konektor
Obrázek

moje starý čerpadlo
Obrázek

tohle je starý čerpadlo a na něm tento štekr na tom novym čerpadle neni,
Obrázek
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993 :-D
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Re: GIII 1.9TD AAZ jaký je rozdíl v čerpadlech?

Příspěvek od Zdeněk M »

napster píše:Jaký je rozdíl mezi tímto čerpadlem a tím druhým čerpadlem.oboje je z motoru 1.9TD AAZ 55kw,na mojem původnim motoru jsem měl štekr s 2pinama a na tom novym neni,ale je tam jedem bazmekt ado něj jde jeden kontakt.k čemu to slouží?!díky.Jel jsem dneska s varošem a přestalo to jet.nastartoval jsem pod plynem,motor šel do otáček,ale potom chcípal.když jsem pustil a sešlápnul plyn,tak jako kdyby se nic nedělo a padaly otáčky a potom to chcíplo.Díky napster

nový črpadlo
Obrázek
nějaký element na čerpadle?!(k čemu to slouží?)myslim tu nádoíbku,jak do ni vede ten konektor
Obrázek

moje starý čerpadlo
Obrázek

tohle je starý čerpadlo a na něm tento štekr na tom novym čerpadle neni,
Obrázek
Rozdíl je vtom že jedno čerpadlo ma mikrospínač pro EGR ventil a druhý ne,na výkon to vliv nemá. ;)
napster
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2008, 11:24
Bydliště: ML. Boleslav

Příspěvek od napster »

aha.no já jsem měnil motor a na tom novym(z Venta 93") bylo tohle čerpadlo.EGR ventil jsem zapojil na podtlak od posilovače a na ventil N75,jak je u paliváku a jen jsem nevěděl,jestli vadí,že neni zapojenej.u starýho čerpadla jsem měl štekr s 2pinama,to slouží k čemu?
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993 :-D
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

napster píše:aha.no já jsem měnil motor a na tom novym(z Venta 93") bylo tohle čerpadlo.EGR ventil jsem zapojil na podtlak od posilovače a na ventil N75,jak je u paliváku a jen jsem nevěděl,jestli vadí,že neni zapojenej.u starýho čerpadla jsem měl štekr s 2pinama,to slouží k čemu?
Vždyt sem ti to psal, ten stekr s tema dvouma pinama je pro ten EGR, ty draty stoho stekru vedou k mikrospínaci co je pod tím kritem jak je plyn. A je nastavenej tak že kolem 2000 ot/min sepne,otevře EGR a vpustí spaliny,kolem 2800 ot/min nebo nak tak se zas vypnou. Od roku 91 ho nemely,do 7/95 se davalo cerpadlo s mikrospínacem a 7/95 se montovalo čerpadlo řízene jednotkou. Ten ventil vubec nezapojuj,neh tu hadicku s EGR sundanou,pokud je to nak spatne serizený tak pak hulí,nehce jet a je to zdroj problemu,ma to vliv jen na emise,kvuli nicemu jinýmu to tam nejni. ;)
napster
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2008, 11:24
Bydliště: ML. Boleslav

Příspěvek od napster »

ok.díky.vim,že to je jen kvůli emisím a že jsou zbytečně zasraný sací kanály.
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993 :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“