WV Passat B4 1,9 TDi-problémy se startováním

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Petr Nový
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2006, 21:41
Bydliště: Hodonín

WV Passat B4 1,9 TDi-problémy se startováním

Příspěvek od Petr Nový »

Někdy,nepravidelně a bez souvislosti s teplotou nebo dobou odstavení,nejde nastartovat.Přesněji řečeno,nastartovat se podaří vždy,ale někdy,a to pak třeba i 20x po sobě,motor po 1 vteřině chodu "chcípne",jako by jste vypnuli klíček.Ř.J.motoru hlásí závadu "řídící jednotka zablokovaná".Imobiliser je jako samostatná jednotka,není součásti přístrojového panelu.Přístrojový panel je "mechanický",tzn. s mechanickým počitadlem km.Imobiliser hlásí jako závadu komunikaci s klíčkem.Po sejmutí snímacího kroužku ze spin.skříňky a upevnění náhradního klíčku s čipem nastálo přímo do něj se problém neobjevil asi po dobu půl roku.Poté jsem snímací kroužek nasadil zpět na své místo,ale ne nadoraz,pouze na okraj spin.skřínky,jak dovolí plastový kryt,takže čip v používaném klíči je o několik mm blíže ke snímacímu kroužku.Nyní se problém vyskytuje mnohem méně často,ale vyskytuje se.Mám 3 klíčky a všechny se chovají stejně.Nepomohlo ani nové načtení klíčků a přizpůsobení.Podezřívám snímcí cívku imobilizeru na spin.skříňce,ale podle zn.servisu se tato samostatně nedodává a kupovat i spin.skříňku se mi nechce,navíc s výsledkem nejistým.Děkuji za všechny názory a rady.P.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“