Ztrata vykonu 1.9 TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kucera-jan
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2006, 17:15
Bydliště: Jizni Cechy

Ztrata vykonu 1.9 TDi

Příspěvek od kucera-jan »

Mam Audi A4 1.9 TDi 66kW. Auto pri vyssich otackach ztrati vykon cca nad 2800 otacek. kdyz uberu a opet pridam tak to jede dal. Diagnostika hlasi chybu- NIZKY TLAK V SACIM POTRUBI. podle diagnostiky je turbo v poradku-tlaci dost, kontroloval jsem uplne vse a nic nevykazuje chybu, vymenil jsem i vahu vzduchu-nepomohlo. dneska jsem vycistil podtlakovy ventil, ktery pousti vyfujove plyny do sani-byl totalne ucpany. Stejne se ale ten problem nezlepsil. poradi mi nekdo co s tim?
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

a co čidlo tlaku??
kucera-jan
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2006, 17:15
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od kucera-jan »

12skvarka píše:a co čidlo tlaku??
A to by diagnostika neukazala ze je cidlo tlaku vadny? To je to cidlo v te casti potrubi za motorem?
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

kucera-jan
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2006, 17:15
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od kucera-jan »

Ja to cidlo mel venku, cistil jsem ho pripravkem kterym se cisti vahy vzduchu. kdyz ho dam nove, myslis ze bude po problemu? co to muze stat?
Stoupa
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:56
Bydliště: Louny

Příspěvek od Stoupa »

jaké je na něm číslo? zjistím ti cenu v etosu, nebo rok výroby auta
Učený z nebe nespad
kucera-jan
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2006, 17:15
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od kucera-jan »

Stoupa píše:jaké je na něm číslo? zjistím ti cenu v etosu, nebo rok výroby auta
1995, 66kW, 1,9 TDi
Stoupa
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:56
Bydliště: Louny

Příspěvek od Stoupa »

tak mělo by stát něco kolen 900 Kč lepší je přečíst na něm číslo dílu
Učený z nebe nespad
kucera-jan
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2006, 17:15
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od kucera-jan »

Stoupa píše:tak mělo by stát něco kolen 900 Kč lepší je přečíst na něm číslo dílu
Diky, omrknu to cislo a zkusim to vymenit, snad to bude ono
Petr Nový
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2006, 21:41
Bydliště: Hodonín

Příspěvek od Petr Nový »

Doporučuji prověřit funkčnost ovládání obtokové klapky na turbu,tzn. "kovový"el.mag.ventil,hadičky a dózičku na turbu.
kucera-jan
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2006, 17:15
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od kucera-jan »

Petr Nový píše:Doporučuji prověřit funkčnost ovládání obtokové klapky na turbu,tzn. "kovový"el.mag.ventil,hadičky a dózičku na turbu.
Obtokova klapka na turbu-nic mi to nerika, jak je to narocne proverit funkcnost?
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

psal si ze ti to tlaci spravne.........kolik to teda je???
kucera-jan
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2006, 17:15
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od kucera-jan »

12skvarka píše:psal si ze ti to tlaci spravne.........kolik to teda je???
Tak to ti nereknu, ale ten co mi delal diagnostiku to riakl ze turbo je v poradku. ta zavada se projevi hkavne v kopcich. delali jsme ten test jak na trojku jedes 1500 otacek a pridas. krivka turba jde nahoru a pak treba pri 2800 otackach spadne-prestane tlacit a auto uz neakceleruje, uberu, pridam, turbo zacne zase tlacit a treba pri 3200 otackach zase prestane a takhle porad dokola. turbo je menene cca pred 50000, bylo davane nove, ne repas. delal to jeste puvodni majitel.
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

Ahoj,
deje se mi to same u golfa 1.9TDI.Do kopce to nekdy netahne,a kdyz uberu a pridam tak to zase nejakou chvilku jede a pak zase bida.Deje se to taky zhruba u otacek po 2tis.Zajimalo jak si dopadl pomohlo Ti neco.Dik taky si nevim vubec rady.
kico
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:22
Bydliště: Slovensko,Brezno

Příspěvek od kico »

Bolo to tu riešené už veľa krát.Majú to vetšinou na svedomí dve zakladné chyby.Elektromagnetický ventil N75,alebo pneumatický ventil/plechovka/na turbe ktorý prepúšťa tlak pri vižších otáčkach z turba do výfuku.
Sharan 81kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“