AGR vs. 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
ladi
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 25 zář 2006, 19:31
- Bydliště: mezi Hradcem a Jičínem:-)
To je jednotce jedno,zda to reguluje podtlakem,či přetlakem?Ale asi se musí přepinovat konektor,na té N75(ted tam je taková kovová a pro naklápění lopatek je stejná jako N18)Já jsem myslel,že budu muset dát i řídící jednotku jinou,nebo ji alespon přefleshovat...Seidl píše:Řídicí jednotku měnit nemusíš. Musíš vyměnit ventilN75.
jo kamaráde tak to bude složitější, protože je jedno, že je to motor z G4, ale důležitý je to, že je šuplej v B4, musíš shánět věci na B4 81kW a ještě jde o to, jestli to máš na elektrice z B4 nebo tam máš nafachčenou jednotku k tomu AGRku[/quote]Tak jsem si myslel že se to měnit nemusí a ono ouvej,
Naposledy upravil(a) Seidl dne 24 dub 2009, 04:39, celkem upraveno 2 x.
Předpokládám, že na AGR bude mít "letovací", tak jestli není jednodušší tam rovnou dát "flashovací" (po kabelu) pro snadnější další změny sw po modifikacích hwTomas.cz píše:Tak jednotku přímo ne, ale sw v ní.
Také jsem zvažoval modifikovat své AGR na VGT atd
GIV Variant TDi ???kW