Brzdy-inspirace pro ostatní

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

KARLIN80 píše:E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebude :D a samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
a ako je teda uchyteny ? podla nakresov tam ziadny extra drziak ani medzikus nevidim (kotuc je priamo na naboji - BREMBO keramika 385x36 - AUDI A8 ) a UFO uchytenie ako sa pouzivaly kedysi to urcite nebude...
inak ten keramicky kotuc stoji nieco cez 4000EUR a platnicky cez 600EUR
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Teď nedávno u bráchy v práci, chtěl jeden pán nový brzdy na svou Q7. Měl ji přitaženou z německa a nevěděl že je tam keramika. Když mu oznámily že jenom materiál (kotouče a desky) je cca 450 000,- tak to s nim málem švihlo (noteeth)
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

sydny píše:
KARLIN80 píše:E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebude :D a samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
bohužel nevíš o co jde KERAMIKA se musí zahřát aby dobře fungovala a ty ocelový fungujou IHNED nehledě rychlejší účinnosti 12 pístkovýho třmenu oproti 6
a jediná přednost keramiky je ohromná tepelná výdrž a nereznou :)

a kde je ten kotouč když není přímo na náboji? asi na duralovým držáku od náboje jako ty na mojí fotce ne? nebo je má jinde????? (rofl)
nemáš úplnou pravdu záleží hlavně na tom jaká je i tvrdost brzdové směsi na destičkách...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

tomiisp píše:
KARLIN80 píše:E36 Power
No neviem presne kolko stoja ,ale videl som tie brzdy a držal som ten keramický kotúč v ruke a poviem ti že síce nie je v tak dobrých farbách ako ten na spomínanom obrázku ale zato má iné prednosti a čo som počul postup akým sa vyrába tak asi lacný nebude :D a samozrejmostou je že nie je priamo na náboji aby sa neprenášala teplota na ložiská .
a ako je teda uchyteny ? podla nakresov tam ziadny extra drziak ani medzikus nevidim (kotuc je priamo na naboji - BREMBO keramika 385x36 - AUDI A8 ) a UFO uchytenie ako sa pouzivaly kedysi to urcite nebude...
inak ten keramicky kotuc stoji nieco cez 4000EUR a platnicky cez 600EUR
TomiispSi to prečítaj poriadne čo som napísal ,samozrejme že je na náboji ,kde asi by podla teba mal byť ?Takže ked si ho niekedy budeš mať možnosť pozrieť si ho naživo tak samotný kotúč je rovný, na nom sú otvory do ktorých idú takakoby kovové valčeky a cez ne je šrobami uchytený cez spomínaný unášač na náboj teda samotný kotúč je delený od náboja cez tri materiály to sa ti nedá vysvetlovať pozri si ho chyť a potom pochopíš :)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

hádáte se o kravinách
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no jo Lusťa pro něj je kilo kravina (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

přesně tak, kilo sem, kilo tam. Jsou to přece jenom prachy ne? Třebá já je přehazuju vidlema.
Ne teď vážně, tohle téma mělo sloužit jako inspirace pro někoho,kdo se nemůže rozhodnou, jestli silnější brzdy ANO nebo NE.
A ne,že si tady bude někdo masírovat EGO, kdo o jakých brzdách ví víc a které jsou lepší
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Lusťa píše:přesně tak, kilo sem, kilo tam. Jsou to přece jenom prachy ne? Třebá já je přehazuju vidlema.
Ne teď vážně, tohle téma mělo sloužit jako inspirace pro někoho,kdo se nemůže rozhodnou, jestli silnější brzdy ANO nebo NE.
A ne,že si tady bude někdo masírovat EGO, kdo o jakých brzdách ví víc a které jsou lepší
To už je pak lepší založit si v sekci "Mimo mísu" nové téma a tam se klidně sežerte (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

narovinu nacpat jen do brzd víc jak kilo je nesmysl to už bych si přidal víc a koupil si pořádný auto... ;) (který brzdy má) :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Ladas píše:narovinu nacpat jen do brzd víc jak kilo je nesmysl to už bych si přidal víc a koupil si pořádný auto... ;) (který brzdy má) :D
ale to dufam samozrejme neplati pri zavodnych autach :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

netopier píše:
Ladas píše:narovinu nacpat jen do brzd víc jak kilo je nesmysl to už bych si přidal víc a koupil si pořádný auto... ;) (který brzdy má) :D
ale to dufam samozrejme neplati pri zavodnych autach :)
i tam to může platit proč by ne? bohužel tento svět je o penězích a mít pár opravdu zbytečných euro protože v CZK by to bylo mo jde si koupit i S 2000 pro letošní rok...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Ladas píše:
netopier píše:
Ladas píše:narovinu nacpat jen do brzd víc jak kilo je nesmysl to už bych si přidal víc a koupil si pořádný auto... ;) (který brzdy má) :D
ale to dufam samozrejme neplati pri zavodnych autach :)
i tam to může platit proč by ne? bohužel tento svět je o penězích a mít pár opravdu zbytečných euro protože v CZK by to bylo mo jde si koupit i S 2000 pro letošní rok...
no, ja si myslim ze ak by si kupil drahsie ine auto, tak tie brzdy tak ci tak kupis pretoze pri zavodnych autach su na brzdy uplne ine naroky ako za normalneho provozu, a ak mas perfektne vyladene auto ktore je dobre vo svojej kategorii, a nechces ist do inej, neostava ti nic ine ako vrazit do neho dalsie peniaze :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

otázkou je kam můžeš jít s úpravou brzd když tě limituje kategorie.. ale to už jsme hoooodně daleko proto zpět k sériovým vozům a všedním problémům :) jinak máš samozřejmě pravdu ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Ladas píše:otázkou je kam můžeš jít s úpravou brzd když tě limituje kategorie.. ale to už jsme hoooodně daleko proto zpět k sériovým vozům a všedním problémům :) jinak máš samozřejmě pravdu ;)
ok tak spat k vsednym autam :) chystam 312/286 brzdy
predok passat 2,8 - drziak pasne priamo na tehlicu s miernou upravou, kotuce ORS, a zadok kotuc OIIRS a seriovy trmen :D som zvedavy ako to bude brzdit a kdy to konecne spravim :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Lusťa píše:přesně tak, kilo sem, kilo tam. Jsou to přece jenom prachy ne? Třebá já je přehazuju vidlema.
Ne teď vážně, tohle téma mělo sloužit jako inspirace pro někoho,kdo se nemůže rozhodnou, jestli silnější brzdy ANO nebo NE.
A ne,že si tady bude někdo masírovat EGO, kdo o jakých brzdách ví víc a které jsou lepší
Ano máš úplnú pravdu ,ale môj úmysel bol len poopravit trošku zavádzajúcu vetičku: taky jedny přidám ještě o ,,malinko" lepší a pokial sa týka mna ja si neptrebujem masírovať ego ,ale jednoducho mi to pripadalo ako faktická poznámka nič viac. A myslím že keby niekto nafotil nejaké super extra speciál brzdy ala Dacia Logan a prezentoval by ich vedla tých tvojich ako "malinko"lepší ,Dal by si mu za pravdu?Alebo by si to ignoroval v záujme inšpirácie pre ostatných ?Ak áno tak potom sa ospravedlnujem . ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“