AGR vs. 81kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

kvůli ovládání turba (81 podtlak, 66 agr přetlak). údajně to jde předělat i softem.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

agr ovládá přetlakem? :o :o
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

misa.89 píše:agr ovládá přetlakem? :o :o
jj, myslene turbo na AGR kod motora, nie EGR ventil.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Řídicí jednotku měnit nemusíš. Musíš vyměnit ventilN75.
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

Seidl píše:Řídicí jednotku měnit nemusíš. Musíš vyměnit ventilN75.
to sem chtěl slyšet :) ,pak se musí ještě předělat ta koule co ovladá tu turbínu,a hotovo?teda turbo ještě abych nezapoměl :)
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
ladi
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 25 zář 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: mezi Hradcem a Jičínem:-)

Příspěvek od ladi »

Seidl píše:Řídicí jednotku měnit nemusíš. Musíš vyměnit ventilN75.
To je jednotce jedno,zda to reguluje podtlakem,či přetlakem?Ale asi se musí přepinovat konektor,na té N75(ted tam je taková kovová a pro naklápění lopatek je stejná jako N18)Já jsem myslel,že budu muset dát i řídící jednotku jinou,nebo ji alespon přefleshovat...
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

jo kamaráde tak to bude složitější, protože je jedno, že je to motor z G4, ale důležitý je to, že je šuplej v B4, musíš shánět věci na B4 81kW a ještě jde o to, jestli to máš na elektrice z B4 nebo tam máš nafachčenou jednotku k tomu AGRku[/quote]Tak jsem si myslel že se to měnit nemusí a ono ouvej,
Naposledy upravil(a) Seidl dne 24 dub 2009, 04:39, celkem upraveno 2 x.
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

[[/quote][/i][/i]Tak jsem dneska předělával Octu 66kw AGR na 81kw a chodí to úplně jinak, než na sériové 81kw.Předělal jsem všechno a vypadá to že je tam daná řidicí jednotka která dává impulsi ve větším časovém rozestupu na ventil N75.
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Tak můžu potvrdit,že AGR řídicí jednotka dává jiné impulsz na ventil N75 než 81kw.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14466
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Cos taky čekal ;)
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Tomas.cz píše:Cos taky čekal ;)
No,já jenom že jsou pořád dohady, jestli měnit, nebo ne ,řídicí jednotky při záměně turba.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14466
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak jednotku přímo ne, ale sw v ní.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Tomas.cz píše:Tak jednotku přímo ne, ale sw v ní.
Předpokládám, že na AGR bude mít "letovací", tak jestli není jednodušší tam rovnou dát "flashovací" (po kabelu) pro snadnější další změny sw po modifikacích hw :D

Také jsem zvažoval modifikovat své AGR na VGT atd (wallbash) ... zvítězila varianta pouze S764 :)... protože jinak je to dost úprav (peněz a času)... a pak již je otázkou, zda není lepší to auto prodat a koupit něco novějšího s VGT, třeba i nedoceněné-levné 66kW ALH (s VGT) (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“