Provoz na olej v zahraničí

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

smarja 195 flasek to je ulet me delalo problemy prelejt 30 (wallbash) od te doby si to prelej\vam do 10l kanysriku od oleje preci jenom je to rychlejsi nez zastavit na odpocivadle a pul hodiny vymackavat jednu petku za druhou :-D
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

Máte někdo odkaz na ten zákon co povoluje RO na slovensku? Zjímalo by mě to. A co maďarsko je nějaký problém? Když pojedu naložený cca 50-100 litrů?
PeterG
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 20 čer 2006, 09:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeterG »

Pavel píše:Máte někdo odkaz na ten zákon co povoluje RO na slovensku? Zjímalo by mě to. A co maďarsko je nějaký problém? Když pojedu naložený cca 50-100 litrů?
skus pozriet www.bioauto.sk. tam by mohlo byt viac.
Octavia 1.9SDi,09/01.Jazdil som na 100% RO bez úprav od 04/06. Pôvodne najazdených 122tkm. Teraz už 136tkm. Po 8tkm problem. starty, nekludny motor. Posl.6tkm iba nafta.
Repk.olej=Nižšia spotreba, super výkon, Sójový=Vyš.sp. o cca 15%, horší chod.
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

bobyd píše:smarja 195 flasek to je ulet me delalo problemy prelejt 30 (wallbash) od te doby si to prelej\vam do 10l kanysriku od oleje preci jenom je to rychlejsi nez zastavit na odpocivadle a pul hodiny vymackavat jednu petku za druhou :-D
No, já to totiž mám moooc chytře vymyšlený:

1.- nádrž mám uvnitř v autě na zemi za předníma sedačkama na šířku auta. Rozměry cca 25 x 25 x 120cm. Vůbec nepřekáží.
2.- pod nádrží mi ústí výfuk topení, od čehož si slibuju v zimě její pěkné ohřívání od spodu ;)
3.- nalévací hrdlo mám tudíž taky uvnitř a tak mi šikovný spolujezdec když se nudí prostě dolévá olej. Hlavně děti to baví. Tankování za jízdy :D
4.- mám takový nalévací trojtrychtýř (který můžu stavebnicově rozšířit třeba na desetitrychtýř) kde nalévám 3 flašky najednou, systémem jedna se mění, dvě zatím odkapávají...
Můžete mě klidně pochválit za mojí genialitu :D :D
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

PeterG píše:
Pavel píše:Máte někdo odkaz na ten zákon co povoluje RO na slovensku? Zjímalo by mě to. A co maďarsko je nějaký problém? Když pojedu naložený cca 50-100 litrů?
skus pozriet www.bioauto.sk. tam by mohlo byt viac.
Díky. Ale je to divné nesmět mít víc jak 5% nafty v RO (crazy) . jinak jakoby platit spotřební daň. (LOL) Kdoví čeho všeho se ještě dožijem :o
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

to kuk : aha tak uz to chapu ty proste nemas auto ale rovnou lokomotivu
deti delaj topice a tata tomu vsemu veli :D (noteeth)
ale napad je to dobrej podstatne to rozsiruje akcni radius

sviho casu sem taky laboroval s trychtyrema ovsem k deseti flaskovimu jsem se napropracoval :D
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

A to teď ještě vymýšlím 15ti flaškovej. Abych flašky v kartou jenom otevřel a celej karton prostě jen obratil vzhuru nohama a nechal pekně vykapat. Ale ještě to nenám vymyšlené do detajlů... :roll:
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

Úplně nejlepší by bylo upravený takový to dojidlo co se dává krávám na cecky a pak obrátit celou bednu :-D
PeterG
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 20 čer 2006, 09:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeterG »

Pavel píše:
PeterG píše:
Pavel píše:Máte někdo odkaz na ten zákon co povoluje RO na slovensku? Zjímalo by mě to. A co maďarsko je nějaký problém? Když pojedu naložený cca 50-100 litrů?
skus pozriet www.bioauto.sk. tam by mohlo byt viac.
Díky. Ale je to divné nesmět mít víc jak 5% nafty v RO (crazy) . jinak jakoby platit spotřební daň. (LOL) Kdoví čeho všeho se ještě dožijem :o
To je namierene hlavne na cerpacie stanice. Aby nespekulovali, ze daju 90% naftu a zvysok olej a budu to predavat ako bionaftu. Tym padom by sa zbavili spotrebnej dane.
Octavia 1.9SDi,09/01.Jazdil som na 100% RO bez úprav od 04/06. Pôvodne najazdených 122tkm. Teraz už 136tkm. Po 8tkm problem. starty, nekludny motor. Posl.6tkm iba nafta.
Repk.olej=Nižšia spotreba, super výkon, Sójový=Vyš.sp. o cca 15%, horší chod.
Uživatelský avatar
Jednatel
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 26 srp 2006, 01:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jednatel »

KUK píše:A to teď ještě vymýšlím 15ti flaškovej. Abych flašky v kartou jenom otevřel a celej karton prostě jen obratil vzhuru nohama a nechal pekně vykapat. Ale ještě to nenám vymyšlené do detajlů... :roll:
Ten tvůj megatrychtýř by mě zajímal, z čeho to máš udělaný? Z lega? Fotkůůů.
VW T3 Syncro
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

No já bych sem tu fotku i dal, ale ještě jsem nepřišel na to jak se to dělá. :(
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

Obrázek
Obrázek
Tak to je můj troj a patnácti trychtýř ;) ;) .
Nahoře - tankování za jízdy, sedačka spolujezdce otočená :D .
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Tak tohle me docela vykolejilo (rofl)

co se stane kdyz mas uz plnou nadrz a tech 15 flasek jeste neni vyprazdneno?
netece ti to po podlaze?
E91 N52B30 :)
Kubrt
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 03 srp 2006, 21:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Východ

Příspěvek od Kubrt »

Jednoduše bomba :-) ale jak ti jednou ti pavouci rupnou... :D
to bude těžký oser s čištěním (noteeth)
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

Musíš dávat samozřejmě bacha a hlavně "myslet politicky" :roll: !
Nádž mám na 70l, většinou ji vyjedu do prázdna, nebo aspoň skoro do prázdna a na příhodném místě tam otočím 4 kartony a vím, že mám ještě 10 l rezervu do přetečení.
Při "tankování za jízdy" musí ten co leje hlídat hladinu na průhledné hadičce z boku nádrže. Je tam na tý spodní fotce trochu vidět. Přez nádž jsem měl ve vedrech hozenou deku, protože mi trochu topila v autě. Jsem prostě genius (noteeth) (noteeth)
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“