AGR 66kw + sprint 520(502)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no vidis to... zas sem to splet.
ja myslel, za agr uz melo variabilni turbo..:-/ no uz je konec tejdna, tak mi to asi chvilema vypina a pletu si vsechno mozny:-D jj takhle to rad slysim ty nazory... a do tech trysek pujdu..
uz jen preventivne, preci jen 300tis a na motoru je i puvodni spojka, turbo, trysky... na nic nebylo sahnuto, tak at to postupne odchazi a ja budu menit.. i kdyz spojku asi udelam jeste predem...
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Nechci odbočovat od tematu "AGR 66kw + sprint 520(502)"
Na fóru je spoustu zkušenejch lidiček a dost porofíku pánové co naordinujete motoru AGR nejvhodnější kůru představuji si tak (130-150ps) Nechci závodničku ani lenocha kterej má problém při zapnuté klimatizaci předjíždět......
Děkuji za názory....
Na fóru je spoustu zkušenejch lidiček a dost porofíku pánové co naordinujete motoru AGR nejvhodnější kůru představuji si tak (130-150ps) Nechci závodničku ani lenocha kterej má problém při zapnuté klimatizaci předjíždět......
Děkuji za názory....
-
colorconceptGT
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 173
- Registrován: 08 srp 2007, 12:21
- Bydliště: KE SR
tak ja som tento vikend nahodil do AHU 502 najazdene tak 310tis rozdiel je evidentny aj palubak ukazuje pekne kraviny ale mozno aj nie lebo tie trysky ktore som vybral boli polepene karbonom na spickach az hruza....normalne mali boblule....
dymivost som nezbadal....
asi ale pojdu von a dame 764...
pokial nevadi dym siel by som do 764....
ale chysta sa kat OFF tak to mozno zacne potom viac dymit...tak neviem necham 502 a kat off
dymivost som nezbadal....
asi ale pojdu von a dame 764...
pokial nevadi dym siel by som do 764....
ale chysta sa kat OFF tak to mozno zacne potom viac dymit...tak neviem necham 502 a kat off
VW GOLF III VARIANT 1.9TDI COLORCONCEPT r.98
Vyměnil jsem jich desítky. AGR s 764 už teda kouří dost, pánové. Zvlášť v létě. To se na mě nezlobte.
Já doporučuju 502. Je to něco mezi a mají i dost potenciál pro případné 130PD turbo a chip. Pokud to nepůjde do extrému, kde se stejně musí udělat spojka IC atd, tak doporučuju ze zkušenosti 502. Je to optimál pro AGR bez softu a stačí i na solidní úpravu.
Já doporučuju 502. Je to něco mezi a mají i dost potenciál pro případné 130PD turbo a chip. Pokud to nepůjde do extrému, kde se stejně musí udělat spojka IC atd, tak doporučuju ze zkušenosti 502. Je to optimál pro AGR bez softu a stačí i na solidní úpravu.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Delali jsme passata 66kw, prvni uprava byl lehci chip a 502trysky. Pan chtel vic tak tam slo 130pd turbo, prestavba cele regulace a novej sotwer a muzu rict ze to jelo i s 502kami velmi slusne..
na AGR zlatej stred.
na AGR zlatej stred.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
