Zlobí ventilátor topení GIII
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zlobí ventilátor topení GIII
Mám prosbu, zlobí mi ventilátor topení (chvíli jde a chvíli ne),hledal jsem u pojistek a volné konektory apod. ale nic.Tak jsem ze zoufalství pootočil vrtulkou a on se rozběhl.Jinak se točí volně a není ani hlučný tak jsem si myslel že by mohly být špatné třeba uhlíky (teda jestli tam jsou),ale nevím jak se k nim dostanu, jak vyndám ten ventilátor. Mám i klimatizaci. Tak mi prosím poraďte.Mám GIII 1.9 Tdi r.v 96.Ještě se zeptám jestli by tam pasoval ventilátor z GII.Dík Tom.
GIII 1,9 Tdi
Tak ten vyndáš tak, že s celým motorem i s vrtulí trochu pootočíš, myslím s celým tím plastovým držákem co drží motor a vrtuli. Chytneš to za motor zespodu od nohou a pootočíš s tím. Jestli se ti rozeběhl když jsi do něj strčil, tak to je v motoru.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Čoeče, to nevím, bo já v autě klima nemám, ale kdyžsi to představím, tak by to vadit nemělo. Vyndej ho a zkus tam dát jiný a uvidiš. Ale podle mě to bude tím motorem.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Ventilátor
Dělá mi to taky, ještě jsem to neřešil, docela mě to seje, ve schematu je termopojistka, myslel jsem že je to ona. Ale jak to popisuješ, podívám se na uhlíky, většinou je stačí vyčistit, nebo vyměnit.
G3 Variant synchro
Tak už je to OK. Ten ventilátor jsem rozebral i s vyndáním asi za 15 minut. Opravit nešel, měl úplně vydřený komutátor a to tak že polovina těch měděných lamel už tam skoro vůbec nebyla a byl tam jen ten plast do kterého jsou zalisované.Jako náhradní díl se dodáná jen celý komplet a v servisu VW si ho cení cca na 10.500 Kč.Na vrakovišti jen 500 Kč.Taky je rozdíl jestli je auto s klimou, nebo bez. Jsem rád za vaše názory a rady.Tom.
GIII 1,9 Tdi
S jakou klimatizací, AC, nebo Climatronic? Cilmatronic má uplně jinej ventilátor, to vím, ale myslel jsem, že AC klima má stejnej jako bez klima.Plech píše:Tak už je to OK. Ten ventilátor jsem rozebral i s vyndáním asi za 15 minut. Opravit nešel, měl úplně vydřený komutátor a to tak že polovina těch měděných lamel už tam skoro vůbec nebyla a byl tam jen ten plast do kterého jsou zalisované.Jako náhradní díl se dodáná jen celý komplet a v servisu VW si ho cení cca na 10.500 Kč.Na vrakovišti jen 500 Kč.Taky je rozdíl jestli je auto s klimou, nebo bez. Jsem rád za vaše názory a rady.Tom.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
