Zlobí ventilátor topení GIII

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Plech
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 12 dub 2006, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Zlobí ventilátor topení GIII

Příspěvek od Plech »

Mám prosbu, zlobí mi ventilátor topení (chvíli jde a chvíli ne),hledal jsem u pojistek a volné konektory apod. ale nic.Tak jsem ze zoufalství pootočil vrtulkou a on se rozběhl.Jinak se točí volně a není ani hlučný tak jsem si myslel že by mohly být špatné třeba uhlíky (teda jestli tam jsou),ale nevím jak se k nim dostanu, jak vyndám ten ventilátor. Mám i klimatizaci. Tak mi prosím poraďte.Mám GIII 1.9 Tdi r.v 96.Ještě se zeptám jestli by tam pasoval ventilátor z GII.Dík Tom.
GIII 1,9 Tdi
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Myslíš ten co je ve vozidle nad nohama spolujezdce?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Plech
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 12 dub 2006, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Plech »

jo právě ten myslím
GIII 1,9 Tdi
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Tak ten vyndáš tak, že s celým motorem i s vrtulí trochu pootočíš, myslím s celým tím plastovým držákem co drží motor a vrtuli. Chytneš to za motor zespodu od nohou a pootočíš s tím. Jestli se ti rozeběhl když jsi do něj strčil, tak to je v motoru.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Plech
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 12 dub 2006, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Plech »

dvakrát se rozběhl když jsem přejel nerovnosti na silnici a pak chvíli fungoval a jednou jsem hledal volné kontakty a to se rozběhl jen co jsem sáhnul na vrtuly zhor pod pylovým filtrem a od té doby zase běží. Co ta klima ta mi tam nebude vadit až to budu vyndavat.Tom.
GIII 1,9 Tdi
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Čoeče, to nevím, bo já v autě klima nemám, ale kdyžsi to představím, tak by to vadit nemělo. Vyndej ho a zkus tam dát jiný a uvidiš. Ale podle mě to bude tím motorem.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Ventilátor

Příspěvek od bobG3 »

Dělá mi to taky, ještě jsem to neřešil, docela mě to seje, ve schematu je termopojistka, myslel jsem že je to ona. Ale jak to popisuješ, podívám se na uhlíky, většinou je stačí vyčistit, nebo vyměnit.
G3 Variant synchro
Plech
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 12 dub 2006, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Plech »

Tak už je to OK. Ten ventilátor jsem rozebral i s vyndáním asi za 15 minut. Opravit nešel, měl úplně vydřený komutátor a to tak že polovina těch měděných lamel už tam skoro vůbec nebyla a byl tam jen ten plast do kterého jsou zalisované.Jako náhradní díl se dodáná jen celý komplet a v servisu VW si ho cení cca na 10.500 Kč.Na vrakovišti jen 500 Kč.Taky je rozdíl jestli je auto s klimou, nebo bez. Jsem rád za vaše názory a rady.Tom.
GIII 1,9 Tdi
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Plech píše:Tak už je to OK. Ten ventilátor jsem rozebral i s vyndáním asi za 15 minut. Opravit nešel, měl úplně vydřený komutátor a to tak že polovina těch měděných lamel už tam skoro vůbec nebyla a byl tam jen ten plast do kterého jsou zalisované.Jako náhradní díl se dodáná jen celý komplet a v servisu VW si ho cení cca na 10.500 Kč.Na vrakovišti jen 500 Kč.Taky je rozdíl jestli je auto s klimou, nebo bez. Jsem rád za vaše názory a rady.Tom.
S jakou klimatizací, AC, nebo Climatronic? Cilmatronic má uplně jinej ventilátor, to vím, ale myslel jsem, že AC klima má stejnej jako bez klima.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Plech
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 12 dub 2006, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Plech »

Ten ventilátor bez klima má menší průměr vrtulky. Domnívám se že proto, že nemusí tlačit vzduch přes dva výměníky ale jen přes výměník tepla.
GIII 1,9 Tdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“