netěsnost klimatizace A4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
netěsnost klimatizace A4
Mam problémy utěsnit klimatizaci.Už jsem to měl ve dvouch servisech kde dělaj klimatizace a nedokazali jsi s tim poradit.Už jsem z toho docela dost špatnej.Uník je v motorové části jak vede do interieru.Je tam příruba na imbus šroub a mezi přírubama to pořád utíka.Zkoušeli nové a ruzné druhy a tloušky těsnění a pořád tam je dost velký unik.Těsnost trubky je dobrá,ale přes těsnění to pořád utiká.Poradí někdo?Případně dobrej servis kde jsi s tim dokážou opravdu poradit v okolí Pardubic.Díky za rady
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
Ještě mam auto v servisu,ale zítra jsi jdu pro něj.A potom na to kouknu i když o víkendu nebude čas,ale je mě divný,že by na to nikdo nepřišel.Budu se na to muset mrknou sám v čem je chyba.Snad to bude v to m jak píšeš.Jinak to opravdu není asi možný
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
Dneska jsem to rozdělal a na nic jsem vůbec nepřišel.Doma nemam asi žádnou šanci to vyzkoušet,ale vše podle mého názoru sedí dokonale.Plochy jsou rovné.Vše na sebe dobře dosedá.Jedině ještě těsnící kroužky jestli jsou správné.Nejsou třeba nějaké specialní?Prosím o radu a nebo případně kdo by se na to mrknul z okolí.Přikládám foto
[img]http:

[img]http:

Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
To je trošku z ruky.Taky nevim od čeho je to omačkané,ale příruby jsou krasně rovné a to omačkané tomu nevadí a na plochu to dosedá dobře.Nevíš co by tam mělo příjít za to těsnění?Jaká velikost O-kroušku?Dá se to natlakovat a vyzkoušet i vzduchem ne,abych to nějak nezničil?
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
Taky mi to tam teklo. Po rozebrani jsem zjistil omackany o-krouzky. Koupil jsem novy a za boha jsem to nemohl slozit, aby to neteklo. Nejhorsi je, ze ty dve trubky se vuci sobe hejbou,alespon u me. Nakonec to proste chtelo poradne nasadit. Pak to drzelo na tech o krouzcich i bez dotazeni sroubem celkem fest. Taky jsem musel vymenit tu podlozku, ktera ty trubky pritlacuje, byla taky uz takova mekka. Ale v ibize je tam kurevskej pristup, vubec tam nebylo videt.
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kW
U mě zkoušeli různé druhy o-kroužků a prostě jim to pořád unikalo.Budu to muset prostě vyzkoušet asi sám.Čim jsi to tlakoval?Vzduchem by to mělo jít taky ne,abych tim hlavně nic nezničil.U mě je přístup dobrejtom133 píše:Taky mi to tam teklo. Po rozebrani jsem zjistil omackany o-krouzky. Koupil jsem novy a za boha jsem to nemohl slozit, aby to neteklo. Nejhorsi je, ze ty dve trubky se vuci sobe hejbou,alespon u me. Nakonec to proste chtelo poradne nasadit. Pak to drzelo na tech o krouzcich i bez dotazeni sroubem celkem fest. Taky jsem musel vymenit tu podlozku, ktera ty trubky pritlacuje, byla taky uz takova mekka. Ale v ibize je tam kurevskej pristup, vubec tam nebylo videt.
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km
Normalne jsem to zapojil a koukal, jestli to netece. Je to priruba od topeni,ne? Na klimatizaci to u me vypada jinak, tam jsou u vchodu do interieru ty trubky kazda na sroub.Unc píše:
U mě zkoušeli různé druhy o-kroužků a prostě jim to pořád unikalo.Budu to muset prostě vyzkoušet asi sám.Čim jsi to tlakoval?Vzduchem by to mělo jít taky ne,abych tim hlavně nic nezničil.U mě je přístup dobrej
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kW
Tak jsi měl pravdu.V té přírubě jak se tam dotahuje šroub je opravdu prasklina.Přemejšlim jak to opravit.Svařit hliník není problém jak CO tak i tigem,ale tohle jen tak nepůjde.Ještě mě jedině napadlo udělat tam nové závity jeden nad a druhej pod.Jenže blbej přístup a tak to stejně bude muset ven.Dám asi novej výparnik a budu mit uplnej klid.Akorát se mě nechce do palubky.Jenže do servisu se mě to dávat nechce.Nikdy nemam jistotu kdo tam co provede.Zkusim to asi sám.Někde jsem viděl i návod,ale už nevim kde.Nevíte někdo?pafka píše:pravděpodobně někdo přetáhl ten šroub , a je prasklá ta kostka do které jdou trubky, to pak nejde žádným O kroužkem přetěsnit, vymontuj trubky a pořádně to zkontroluj, ještě jsem viděl na trubkách zaskřípnuté ty konce co se o ně opírá přítlačny díl, a v tom pertlu byly prasklé
Audi A4 1,9TDI, 1997, chip cca 108kw, naj. 225000km