II golf 1,6GTD

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Pekná práca ,je vidiet že si sa stým autom pohral a ten rámus robí turbo ,alebo tá trubka ?má to zvuk ako turbo z liazky no brutus :worthy:
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

hodne dobrej :-)
jeste naky kola na nej a vic ani prd ;-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

taky jsem měl Golfa II 1,6 GTD, origo 90 koní, vodou chlazený turbo, coler, korekce, na pojíždění pohoda, něměnil bych, ale zrušil mi ho nějakej chlápek
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

JohnyFlat píše:taky jsem měl Golfa II 1,6 GTD, origo 90 koní, vodou chlazený turbo, coler, korekce, na pojíždění pohoda, něměnil bych, ale zrušil mi ho nějakej chlápek

GTD má 80k :D
já měl slabocha (70k) (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Smoke píše:
JohnyFlat píše:taky jsem měl Golfa II 1,6 GTD, origo 90 koní, vodou chlazený turbo, coler, korekce, na pojíždění pohoda, něměnil bych, ale zrušil mi ho nějakej chlápek

GTD má 80k :D
já měl slabocha (70k) (noteeth)
Sorry, 80 koní, jsem se přepsal (LOL) :worthy: :)
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
hospodskej
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 26 lis 2007, 02:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Grindafjurdahjurda

Příspěvek od hospodskej »

Jj 80ps GTD jsem měl taky, nafoukal jsem do něj 1,5b přidal na naftě a proháněl jsem 2,5TDI (noteeth)
VW Scirocco II ABT tuning
VW Golf II GTD
VW Transporter T3 Multivan Hannover Bluestar
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Ja měl jen 70PS GTD ,ono těch 80ti koňovejch verzí s IC zas moc nebylo ,ale pak jsem do něj dal novej motor 1,9TD komplet napravy a ABS z VR6 ,kola BBS.Hned pak ožil
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Taky prihodim svou trochu do mlyna. Ten motor je proste nezmar, presne jak rika SMOUK... jeden motor z golfa prezije vetsinou 3 karoserie ... neboli, ty 3 karoserie zreznou driv, nez by byly na motoru znat znamky unavy. Mel sem taky GTD 51kw, turbo KKK a po smoukovejch upravach to jelo neskutecne ... osobne neznam nikoho kdo by s tim jel 200 po dalnici (tacho) a nikdy nezapomenu na vyraz toho pantaty v audi A8 v levym pruhu, jel asi 170-180 ,kdyz sem ho dojel a potom zacal z prava prejizdet :D Vsechno to bylo tak genialne jednoduchy, vsechno se dalo udelat doma .. jen s zakladnim naradim a znalostma ... vcetne vymeny rozvodaku, coz sem si na svym soucasnym aute netroufl. Nahradni dily zdarma nebo do 20 kc. Tenkrat sem ho krmil olejem a bez jedinyho problemu. Navic po odstraneni dorazu na cerpadle sel tocit pres 5000 ot/min a do 5000 neztracel dech. Startoval i v mrazu na prvni otoceni( pokud se to sadlo dokazalo pohybovat v hadicich, tak jel ) Takze provozni naklady nulovy a spotreba taky a od toho se odviji jizdni styl, takze noha permanentne na podlaze a turbo tlacilo ke 2 barum osobne sem s nim najel kolem 30 000 km, z toho tak 20 000 km bylo s upravenym motorem a to sem ho vubec nesetril ... pak sem ho prodal kamaradovi a ten na nem najel dalsich 25 000 nez mu fouklo tesneni ale to uz byl tlak pres 2 bary( budik byl jen do 2 ale slo to podle me pres 2) nakonec to tesneni vymenil, uvedl to do "puvodniho" stavu a prodal, protoze potreboval neco vetsiho. Nikdy me nikde nenechal, jezdil sem s nim kazdej den 150km, jen 2x sem byl nucen v zime jet na lane dom, protoze mi zatuhlo sadlo v cerpadle (moje vina). Pokud nebylo sucho v nadrzi nebo vybita baterka. Jediny co tomu autu chybelo k dokonalosti tak VGT turbo, zase dalsi zdroj problemu a nejspis by to nepobrala spojka ... ten obtok byl nesmrtelnej!
ex Seat Ibiza 1,9 TDI
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw :D
DON'T STOP SMOKING :)
p.i.v.a.s
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 črc 2009, 13:01
Odpovědi: 0

Jak zvýšit výkon, ale neubrat na životnosti 1.6 GTD?

Příspěvek od p.i.v.a.s »

Ahoj mám VW Golf 1.6 TD. Nejdříve sem zjistil, že tam mám dieslový čerpadlo. Dělali to seriově, což jsem dříve nevěděl. Koupil jsem turbový čerpadlo. Výkon mě velmi mile překvapil, ale bylo mi to málo. Chtěl jsem točivý moment dostat do nižších otáček. Koupil jsem intercoller a natlačil jsem ho do přední masky před chladič. Ten výkon je bomba! Spotřeba se ani moc neměnila a byla pořád kolem 6l. Jelikož mám trubky k intercolleru průměru 60mm, i intercoller je větši (myslím že to bude z Ducata) myslím že by se nechal zvýšit tlak, tím i výkon. Chci se zeptat z čeho by tam mohlo pasovat turbo s vyšším tlakem bez velkých úprav? Třeba 1,2ATM? Nechci, zase aby to bylo na úkor životnosti. Vím, že máte více zkušenností. Ještě by mě zajímalo jak Fr4nk!3 odstranil z čerpadla omezovač? A je to rozumný? Ještě mě začel trápit otáčkoměr. Přestal mi měřit a netuším jak to tam funguje a kde může být chyba...Zkoušel sem to proměřit a z alternátoru (ze kterýho to snímá) mi při nastartovaným motoru jde 7Volt bez vlivu na otáčky. Fakt nevím. Prosím o rady. Mockrát všem děkuji!
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Jak zvýšit výkon, ale neubrat na životnosti 1.6 GTD?

Příspěvek od turbo kamna power »

p.i.v.a.s píše:Ahoj mám VW Golf 1.6 TD. Nejdříve sem zjistil, že tam mám dieslový čerpadlo. Dělali to seriově, což jsem dříve nevěděl. Koupil jsem turbový čerpadlo. Výkon mě velmi mile překvapil, ale bylo mi to málo. Chtěl jsem točivý moment dostat do nižších otáček. Koupil jsem intercoller a natlačil jsem ho do přední masky před chladič. Ten výkon je bomba! Spotřeba se ani moc neměnila a byla pořád kolem 6l. Jelikož mám trubky k intercolleru průměru 60mm, i intercoller je větši (myslím že to bude z Ducata) myslím že by se nechal zvýšit tlak, tím i výkon. Chci se zeptat z čeho by tam mohlo pasovat turbo s vyšším tlakem bez velkých úprav? Třeba 1,2ATM? Nechci, zase aby to bylo na úkor životnosti. Vím, že máte více zkušenností. Ještě by mě zajímalo jak Fr4nk!3 odstranil z čerpadla omezovač? A je to rozumný? Ještě mě začel trápit otáčkoměr. Přestal mi měřit a netuším jak to tam funguje a kde může být chyba...Zkoušel sem to proměřit a z alternátoru (ze kterýho to snímá) mi při nastartovaným motoru jde 7Volt bez vlivu na otáčky. Fakt nevím. Prosím o rady. Mockrát všem děkuji!
přečti si v sekci úpravy téma "jak na zlepšení TD" ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“