
II golf 1,6GTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
JohnyFlat píše:taky jsem měl Golfa II 1,6 GTD, origo 90 koní, vodou chlazený turbo, coler, korekce, na pojíždění pohoda, něměnil bych, ale zrušil mi ho nějakej chlápek
GTD má 80k

já měl slabocha (70k)

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 40
- Registrován: 26 lis 2007, 02:43
- Bydliště: Grindafjurdahjurda
Taky prihodim svou trochu do mlyna. Ten motor je proste nezmar, presne jak rika SMOUK... jeden motor z golfa prezije vetsinou 3 karoserie ... neboli, ty 3 karoserie zreznou driv, nez by byly na motoru znat znamky unavy. Mel sem taky GTD 51kw, turbo KKK a po smoukovejch upravach to jelo neskutecne ... osobne neznam nikoho kdo by s tim jel 200 po dalnici (tacho) a nikdy nezapomenu na vyraz toho pantaty v audi A8 v levym pruhu, jel asi 170-180 ,kdyz sem ho dojel a potom zacal z prava prejizdet
Vsechno to bylo tak genialne jednoduchy, vsechno se dalo udelat doma .. jen s zakladnim naradim a znalostma ... vcetne vymeny rozvodaku, coz sem si na svym soucasnym aute netroufl. Nahradni dily zdarma nebo do 20 kc. Tenkrat sem ho krmil olejem a bez jedinyho problemu. Navic po odstraneni dorazu na cerpadle sel tocit pres 5000 ot/min a do 5000 neztracel dech. Startoval i v mrazu na prvni otoceni( pokud se to sadlo dokazalo pohybovat v hadicich, tak jel ) Takze provozni naklady nulovy a spotreba taky a od toho se odviji jizdni styl, takze noha permanentne na podlaze a turbo tlacilo ke 2 barum osobne sem s nim najel kolem 30 000 km, z toho tak 20 000 km bylo s upravenym motorem a to sem ho vubec nesetril ... pak sem ho prodal kamaradovi a ten na nem najel dalsich 25 000 nez mu fouklo tesneni ale to uz byl tlak pres 2 bary( budik byl jen do 2 ale slo to podle me pres 2) nakonec to tesneni vymenil, uvedl to do "puvodniho" stavu a prodal, protoze potreboval neco vetsiho. Nikdy me nikde nenechal, jezdil sem s nim kazdej den 150km, jen 2x sem byl nucen v zime jet na lane dom, protoze mi zatuhlo sadlo v cerpadle (moje vina). Pokud nebylo sucho v nadrzi nebo vybita baterka. Jediny co tomu autu chybelo k dokonalosti tak VGT turbo, zase dalsi zdroj problemu a nejspis by to nepobrala spojka ... ten obtok byl nesmrtelnej!

ex Seat Ibiza 1,9 TDI
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw
DON'T STOP SMOKING
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw

DON'T STOP SMOKING

Jak zvýšit výkon, ale neubrat na životnosti 1.6 GTD?
Ahoj mám VW Golf 1.6 TD. Nejdříve sem zjistil, že tam mám dieslový čerpadlo. Dělali to seriově, což jsem dříve nevěděl. Koupil jsem turbový čerpadlo. Výkon mě velmi mile překvapil, ale bylo mi to málo. Chtěl jsem točivý moment dostat do nižších otáček. Koupil jsem intercoller a natlačil jsem ho do přední masky před chladič. Ten výkon je bomba! Spotřeba se ani moc neměnila a byla pořád kolem 6l. Jelikož mám trubky k intercolleru průměru 60mm, i intercoller je větši (myslím že to bude z Ducata) myslím že by se nechal zvýšit tlak, tím i výkon. Chci se zeptat z čeho by tam mohlo pasovat turbo s vyšším tlakem bez velkých úprav? Třeba 1,2ATM? Nechci, zase aby to bylo na úkor životnosti. Vím, že máte více zkušenností. Ještě by mě zajímalo jak Fr4nk!3 odstranil z čerpadla omezovač? A je to rozumný? Ještě mě začel trápit otáčkoměr. Přestal mi měřit a netuším jak to tam funguje a kde může být chyba...Zkoušel sem to proměřit a z alternátoru (ze kterýho to snímá) mi při nastartovaným motoru jde 7Volt bez vlivu na otáčky. Fakt nevím. Prosím o rady. Mockrát všem děkuji!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Re: Jak zvýšit výkon, ale neubrat na životnosti 1.6 GTD?
přečti si v sekci úpravy téma "jak na zlepšení TD"p.i.v.a.s píše:Ahoj mám VW Golf 1.6 TD. Nejdříve sem zjistil, že tam mám dieslový čerpadlo. Dělali to seriově, což jsem dříve nevěděl. Koupil jsem turbový čerpadlo. Výkon mě velmi mile překvapil, ale bylo mi to málo. Chtěl jsem točivý moment dostat do nižších otáček. Koupil jsem intercoller a natlačil jsem ho do přední masky před chladič. Ten výkon je bomba! Spotřeba se ani moc neměnila a byla pořád kolem 6l. Jelikož mám trubky k intercolleru průměru 60mm, i intercoller je větši (myslím že to bude z Ducata) myslím že by se nechal zvýšit tlak, tím i výkon. Chci se zeptat z čeho by tam mohlo pasovat turbo s vyšším tlakem bez velkých úprav? Třeba 1,2ATM? Nechci, zase aby to bylo na úkor životnosti. Vím, že máte více zkušenností. Ještě by mě zajímalo jak Fr4nk!3 odstranil z čerpadla omezovač? A je to rozumný? Ještě mě začel trápit otáčkoměr. Přestal mi měřit a netuším jak to tam funguje a kde může být chyba...Zkoušel sem to proměřit a z alternátoru (ze kterýho to snímá) mi při nastartovaným motoru jde 7Volt bez vlivu na otáčky. Fakt nevím. Prosím o rady. Mockrát všem děkuji!

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5