Passata za Fiata

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kombajn
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 03 srp 2006, 20:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od kombajn »

Rasto píše:Nic v zlom ale o tych kvalitach alfy by som az tak nevravel fiat a alfa ta ista uroven, tieto auta su dobre tak do 150 tis.km a potom ich rychlo predat.
Tak tyhle názory na Italy mě uplně drtěj (crazy) . Měl sem AR 146TD čtyři roky a v pohodě - měnil sem jen termostat a jeden čep :D . Mimochodem předtim Tipo, Tempra, AR 146 1,6i a teď znova 146TD. Myslim si že je jedno jaká je značka auta, záleží na kusu jeden je dobrej a druhej stojí prostě za prd.
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

Tak mozno ja som natrafil na tie nespravne kusy
VW Multivan T5
Uživatelský avatar
ReproBoy
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 srp 2006, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ReproBoy »

Rasto píše:Tak mozno ja som natrafil na tie nespravne kusy
Ja mam 145 JTD common rail rok 2000. Co se tyce motoru, vzhledu a zpracovani, nemuzu si ztezovat. Ted budu muset udelat zadni napravu - repasnout ramena pac uz mi krupou. Jinak nemam zadnej jinej problem. Mam to auto 2 mesice a najeto 7000 za ty dva mes. Asi je to fakt o kusu, i kdyz na JTD slysim spis chvalu nez neco spatnyho. Stary TD jsou zas jednoduchy, nevyberes si...
AR146 TD
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

jj máš pravdu, stré TD jsou jednoduché ... sem rád že tomu tak je protože si můžu na autu doma v garáži vše opravit :)
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
BigRoman
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 20 srp 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od BigRoman »

Záleží na jaké auto narazíš.Ojetina je vždy tak trochu loterie.Měl jsem FIAT Regata 1.9 D - auto s pověstí více než špatnou.Za 3 roky najeto 180 tis kilometrů - destičky ,rozvody ,olej ,nafta.Bez problému.Jeho"život"ukončila Lada z vedlejší silnice.Oprava by byla nerentabilní.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To mi něco připomíná. Regatu 1,9D jsme měli 6 let, řemen, olej, destičky, zadní pakny, zavařit výfuk. Při mínus 5 stupňů chylala po pětivteřinovém žhavení na první otočení. Skončila v autobazaru a za týden byla prodaná. Asi před půl rokem jsem ji potkal a vypadala stejně, jako před třemi roky. Občas se podaří koupit dobrou ojetinu, někdy člověk naletí.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

jako origos i kdyz ted se mi z nepochpitelnyho duvodu vytrhl spodni cep na ridicove strane a vypadla polosa tlumice nove cepy taky new a bylo to u rejze v sedmdesati 257tkm do ted se nic nesralo delal jsem pravidelnou udrzbu vada byla zrejme v cepu oproti tomu novemu mel daleko mensi vybrani asi ten kdo ho vyrabel mel krusnou noc (LOL) podruhy jsem se narodil jinak s Mazdou nic neni krom lehce odreneho alu zevnitr a trosku smykle pneu
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Uživatelský avatar
ReproBoy
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 srp 2006, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ReproBoy »

Když jsme prodali naše Tipo 1,7D, mělo najeto přesně 386000km. Dodneška jezdí. Menili se jenom zhavice, desticky, pakny, oleje, filtry. Jinak se tam snad nic nedelalo (taky jednou upadl vejfuk :D) ale jinak spolehlivy auto. Pri -15 uz se mu teda moc nechtelo, ale vzdycky nakonec chytnul :D rok 88. POdlaha uz byla docela shnila. Ale az na tohle dobry uato, ktery odtahalo tolik pytlu cementu ve vozejku, ze si to neumite prestavit :D

Ted maj nasi Punto 1.7TD naj. 186000km porad prvni turbo, motor tlaky jak novy. Za 4 roky co ho maj odešel EGR ventil, hned pri koupi termostat, kupovali se novy zhavice, minulej rok jsem delal tlumice pac uz to bouchalo to bylo strasny, jinak nic. Tohle beru jako dily, ktery se opotrebovavaj. Jinak nic neodešlo s autem za ty 4 roky najeto 80000km, spotreba kolem 6ti, jede porad dobre.

Jeste pred Tipem jsme měli Uno 1.7D a tata dodneska rika ze to bylo nesmrtelny auto. Lehkej diesel, kterej ujizdel i 1.6MPI felckam.

No a posledniho naftaka 1.9TD tipo 74kW rakouska verze Grandtourismo v plny vybave vc. klima, to byl fakt mazec, jelo to jak svine, zralo pod 5. Bohuzel jeho zivot ukoncila vectra, ktera nedala prednost.


Tak mi ted reknente, proc bych mel o italskejch dieselech rikat ze to jsou jebky? (kromě 1.3D kterej vychazi z benzinu a fakt to jebka je) ?


1.4TD Uno zatopi v pohode octavce a znam jedno,ktery by ujelo i reeshovi...

Ja to fakt nechapu proc se tohle pise o italech. (hm)
AR146 TD
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

ReproBoy píše:Když jsme prodali naše Tipo 1,7D, mělo najeto přesně 386000km. Dodneška jezdí. Menili se jenom zhavice, desticky, pakny, oleje, filtry. Jinak se tam snad nic nedelalo (taky jednou upadl vejfuk :D) ale jinak spolehlivy auto. Pri -15 uz se mu teda moc nechtelo, ale vzdycky nakonec chytnul :D rok 88. POdlaha uz byla docela shnila. Ale az na tohle dobry uato, ktery odtahalo tolik pytlu cementu ve vozejku, ze si to neumite prestavit :D

Ted maj nasi Punto 1.7TD naj. 186000km porad prvni turbo, motor tlaky jak novy. Za 4 roky co ho maj odešel EGR ventil, hned pri koupi termostat, kupovali se novy zhavice, minulej rok jsem delal tlumice pac uz to bouchalo to bylo strasny, jinak nic. Tohle beru jako dily, ktery se opotrebovavaj. Jinak nic neodešlo s autem za ty 4 roky najeto 80000km, spotreba kolem 6ti, jede porad dobre.

Jeste pred Tipem jsme měli Uno 1.7D a tata dodneska rika ze to bylo nesmrtelny auto. Lehkej diesel, kterej ujizdel i 1.6MPI felckam.

No a posledniho naftaka 1.9TD tipo 74kW rakouska verze Grandtourismo v plny vybave vc. klima, to byl fakt mazec, jelo to jak svine, zralo pod 5. Bohuzel jeho zivot ukoncila vectra, ktera nedala prednost.


Tak mi ted reknente, proc bych mel o italskejch dieselech rikat ze to jsou jebky? (kromě 1.3D kterej vychazi z benzinu a fakt to jebka je) ?


1.4TD Uno zatopi v pohode octavce a znam jedno,ktery by ujelo i reeshovi...

Ja to fakt nechapu proc se tohle pise o italech. (hm)
Nech len pisu dalej. Aspon si zase nejakeho jazdeneho Itala kupim lacno. 8)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

Zitra si taky jedu pro itala sic v benzinu ale na povery nedam
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

°!
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“