Tak tyhle názory na Italy mě uplně drtějRasto píše:Nic v zlom ale o tych kvalitach alfy by som az tak nevravel fiat a alfa ta ista uroven, tieto auta su dobre tak do 150 tis.km a potom ich rychlo predat.
Passata za Fiata
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- ReproBoy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: 04 srp 2006, 08:03
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam 145 JTD common rail rok 2000. Co se tyce motoru, vzhledu a zpracovani, nemuzu si ztezovat. Ted budu muset udelat zadni napravu - repasnout ramena pac uz mi krupou. Jinak nemam zadnej jinej problem. Mam to auto 2 mesice a najeto 7000 za ty dva mes. Asi je to fakt o kusu, i kdyz na JTD slysim spis chvalu nez neco spatnyho. Stary TD jsou zas jednoduchy, nevyberes si...Rasto píše:Tak mozno ja som natrafil na tie nespravne kusy
AR146 TD
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
To mi něco připomíná. Regatu 1,9D jsme měli 6 let, řemen, olej, destičky, zadní pakny, zavařit výfuk. Při mínus 5 stupňů chylala po pětivteřinovém žhavení na první otočení. Skončila v autobazaru a za týden byla prodaná. Asi před půl rokem jsem ji potkal a vypadala stejně, jako před třemi roky. Občas se podaří koupit dobrou ojetinu, někdy člověk naletí.
jako origos i kdyz ted se mi z nepochpitelnyho duvodu vytrhl spodni cep na ridicove strane a vypadla polosa tlumice nove cepy taky new a bylo to u rejze v sedmdesati 257tkm do ted se nic nesralo delal jsem pravidelnou udrzbu vada byla zrejme v cepu oproti tomu novemu mel daleko mensi vybrani asi ten kdo ho vyrabel mel krusnou noc
podruhy jsem se narodil jinak s Mazdou nic neni krom lehce odreneho alu zevnitr a trosku smykle pneu
podruhy jsem se narodil jinak s Mazdou nic neni krom lehce odreneho alu zevnitr a trosku smykle pneuBMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
- ReproBoy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: 04 srp 2006, 08:03
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Když jsme prodali naše Tipo 1,7D, mělo najeto přesně 386000km. Dodneška jezdí. Menili se jenom zhavice, desticky, pakny, oleje, filtry. Jinak se tam snad nic nedelalo (taky jednou upadl vejfuk
) ale jinak spolehlivy auto. Pri -15 uz se mu teda moc nechtelo, ale vzdycky nakonec chytnul
rok 88. POdlaha uz byla docela shnila. Ale az na tohle dobry uato, ktery odtahalo tolik pytlu cementu ve vozejku, ze si to neumite prestavit
Ted maj nasi Punto 1.7TD naj. 186000km porad prvni turbo, motor tlaky jak novy. Za 4 roky co ho maj odešel EGR ventil, hned pri koupi termostat, kupovali se novy zhavice, minulej rok jsem delal tlumice pac uz to bouchalo to bylo strasny, jinak nic. Tohle beru jako dily, ktery se opotrebovavaj. Jinak nic neodešlo s autem za ty 4 roky najeto 80000km, spotreba kolem 6ti, jede porad dobre.
Jeste pred Tipem jsme měli Uno 1.7D a tata dodneska rika ze to bylo nesmrtelny auto. Lehkej diesel, kterej ujizdel i 1.6MPI felckam.
No a posledniho naftaka 1.9TD tipo 74kW rakouska verze Grandtourismo v plny vybave vc. klima, to byl fakt mazec, jelo to jak svine, zralo pod 5. Bohuzel jeho zivot ukoncila vectra, ktera nedala prednost.
Tak mi ted reknente, proc bych mel o italskejch dieselech rikat ze to jsou jebky? (kromě 1.3D kterej vychazi z benzinu a fakt to jebka je) ?
1.4TD Uno zatopi v pohode octavce a znam jedno,ktery by ujelo i reeshovi...
Ja to fakt nechapu proc se tohle pise o italech.
Ted maj nasi Punto 1.7TD naj. 186000km porad prvni turbo, motor tlaky jak novy. Za 4 roky co ho maj odešel EGR ventil, hned pri koupi termostat, kupovali se novy zhavice, minulej rok jsem delal tlumice pac uz to bouchalo to bylo strasny, jinak nic. Tohle beru jako dily, ktery se opotrebovavaj. Jinak nic neodešlo s autem za ty 4 roky najeto 80000km, spotreba kolem 6ti, jede porad dobre.
Jeste pred Tipem jsme měli Uno 1.7D a tata dodneska rika ze to bylo nesmrtelny auto. Lehkej diesel, kterej ujizdel i 1.6MPI felckam.
No a posledniho naftaka 1.9TD tipo 74kW rakouska verze Grandtourismo v plny vybave vc. klima, to byl fakt mazec, jelo to jak svine, zralo pod 5. Bohuzel jeho zivot ukoncila vectra, ktera nedala prednost.
Tak mi ted reknente, proc bych mel o italskejch dieselech rikat ze to jsou jebky? (kromě 1.3D kterej vychazi z benzinu a fakt to jebka je) ?
1.4TD Uno zatopi v pohode octavce a znam jedno,ktery by ujelo i reeshovi...
Ja to fakt nechapu proc se tohle pise o italech.
AR146 TD
Nech len pisu dalej. Aspon si zase nejakeho jazdeneho Itala kupim lacno.ReproBoy píše:Když jsme prodali naše Tipo 1,7D, mělo najeto přesně 386000km. Dodneška jezdí. Menili se jenom zhavice, desticky, pakny, oleje, filtry. Jinak se tam snad nic nedelalo (taky jednou upadl vejfuk) ale jinak spolehlivy auto. Pri -15 uz se mu teda moc nechtelo, ale vzdycky nakonec chytnul
rok 88. POdlaha uz byla docela shnila. Ale az na tohle dobry uato, ktery odtahalo tolik pytlu cementu ve vozejku, ze si to neumite prestavit
![]()
Ted maj nasi Punto 1.7TD naj. 186000km porad prvni turbo, motor tlaky jak novy. Za 4 roky co ho maj odešel EGR ventil, hned pri koupi termostat, kupovali se novy zhavice, minulej rok jsem delal tlumice pac uz to bouchalo to bylo strasny, jinak nic. Tohle beru jako dily, ktery se opotrebovavaj. Jinak nic neodešlo s autem za ty 4 roky najeto 80000km, spotreba kolem 6ti, jede porad dobre.
Jeste pred Tipem jsme měli Uno 1.7D a tata dodneska rika ze to bylo nesmrtelny auto. Lehkej diesel, kterej ujizdel i 1.6MPI felckam.
No a posledniho naftaka 1.9TD tipo 74kW rakouska verze Grandtourismo v plny vybave vc. klima, to byl fakt mazec, jelo to jak svine, zralo pod 5. Bohuzel jeho zivot ukoncila vectra, ktera nedala prednost.
Tak mi ted reknente, proc bych mel o italskejch dieselech rikat ze to jsou jebky? (kromě 1.3D kterej vychazi z benzinu a fakt to jebka je) ?
1.4TD Uno zatopi v pohode octavce a znam jedno,ktery by ujelo i reeshovi...
Ja to fakt nechapu proc se tohle pise o italech.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex