FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI

Příspěvek od lubomt »

Dani34el píše:
janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.

FILTR PEVNEJCH ČASTIC NEVYHAZOVAT ! Uvědom si, že to snižuje množství sazí až o 95 procent. Hlavně ty malé částice, rakovinotvorné. Navíc ti tim vlastně zaniká povolení provozovat auto na veřejnejch komunikacích, jelikož auto už zásadně nesplňuje podmínky schvalovacího procesu. Je to teda nelegální a hlavně neekologický
tak na toto musim reagovat pakna blbosť hahaha
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

s katom ci bez, s DPF alebo bez, tato planeta je uz aj tak v hajzlu :D vsetky tieto uradnicke normy bez ktorych by uradnici nemali premie tuto planetu nespasia, mozno iba o trocha spomalia zanik ku ktoremu sa nevyhnutelne blizime (noteeth) mozno zajtra nas trafi nejaka kometa ala Armagedon alebo nejaka psycho hlava odpali balisticku raketu a budu nam nejake emisie ukradnute (crazy)
ze ho napriklad netrapi Chernobyl, v tom reaktore c.4 je stale niekolko sto ton radioaktivneho grafitu (obsahujuceho Cs-137) a sarkofag sa pomaly rozpada :) keby sa to dostalo do vzduchu tak sme uz pod drnom vsetci :)
fakt cisty flame :lebka:
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

parik píše:dochazej mi chcanky v DPF a hazi mi to furt nozovy rezim, nejde to nak vypnout aby motor jel naplno, maximalne aby rvala jen ikonka DPF? dik
Jaký máš auto? Asi by to šlo.
Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI

Příspěvek od Smoke »

lubomt píše:
Dani34el píše:
janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.

FILTR PEVNEJCH ČASTIC NEVYHAZOVAT ! Uvědom si, že to snižuje množství sazí až o 95 procent. Hlavně ty malé částice, rakovinotvorné. Navíc ti tim vlastně zaniká povolení provozovat auto na veřejnejch komunikacích, jelikož auto už zásadně nesplňuje podmínky schvalovacího procesu. Je to teda nelegální a hlavně neekologický
tak na toto musim reagovat pakna blbosť hahaha

přesně, PDF sice zamezí vyfukovat saze, ale jen ve městě, jak vjedeš na dálnici tak vše vyletí do ovzduší (tzn. regenerace). pokud se budeš stále courat, filtr se ucpe, blikne kontrolka a musíš do servisu kde to udělaj místo tebe (u oplu to bylo 20min na místě při 3500 ot). Dani34el závěr si udělej sám....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
parik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 14 pro 2008, 02:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od parik »

to Dukes: audi a6 171kw model 2007
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Nejsem odbornik, ale jen k ty ekologii jeste. Ted jsem nekde cet, ze vyzkumnici vyzkoumali, ze olovo obsazeny v benzinu nekdy do 80 let min stoleti melo pozitivni vliv na sklenikovej efekt. A ze vlastne paradoxne prechodem na bezolovnaty paliva doslo k urychleni globalnho oteplovani.

No a k tomu DPF. Rekl bych ze jeho prinos je prinejmensim sporny. Sice omezi saze, ale to co neomezuje jsou daleko jedovatejsi castice, tusim ze NOx, ktere nejsou videt a tak o nich nikdo nemluvi. Ty projdou ven bez problemu. Takze DPF filtruje to co paradoxne bylo min skodlivejsi, ale bylo to videt a smrdelo to a jedy lezou ven dal. Takze zatimco driv stacil uhlikovej filtr a Liazka v kolone mohla hulit jak chtela, ted uz budeme dejchat opravdu jen ty nejvetsi svinstva a ani o tom nebudem vedet. Nikdo mi nevymluvi, ze to cely funguje HLAVNE jako velmi dobrej byznys. Vlady zavedou ekologicky normy a ty obcane zaplat. Ze je to k nicemu se stejne zjisti nejdriv az za par let. Tomu se rika ekoterorismus na vladni urovni.

Velmi peknej porad BBC o globalnim oteplovani byl nedavno myslim na CT2. Zcela jasne tam bylo receno, ze to co clovek vyprodukuje ve forme CO2 je jen velmi maly prispevek ke globalnimu klimatu, protoze ten zcela fatalni vliv na sklenikovej efekt ma slunce. Takze bez ohledu na to co my jako lidi na zemi ted udelame, vliv na globalni klima to bude mit naprosto bezvyznamnej.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

fabiátor: krasne a mudro povedane :) vsetko je to len biznis na ktorom hrstka ludi bohatne a ty ktory na to maju (velke fabriky) ich nejake normy nezaujimaju pretoze pokuty ich budu stat menej nez zmena technologie. Tak ostava iba chudak obcan ktory to vsetko zaplati s falosnym pocitom ze menej znecistuje ovzdusie :)

Uz to tu niekto napisal ze DPF je vlastne odpadkovy kos ktory ked sa naplni tak to niekde vykydne, tu by si mal Dani34el a jeho deti davat pozor za kym ide po dialnici, lebo sa moze stat ze pojde akurat za autom s funkcnym DPF a akurat bude prebiehat regeneracia a vsetko to schyta :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

tomiisp píše:fabiátor: krasne a mudro povedane :) vsetko je to len biznis na ktorom hrstka ludi bohatne a ty ktory na to maju (velke fabriky) ich nejake normy nezaujimaju pretoze pokuty ich budu stat menej nez zmena technologie. Tak ostava iba chudak obcan ktory to vsetko zaplati s falosnym pocitom ze menej znecistuje ovzdusie :)

Uz to tu niekto napisal ze DPF je vlastne odpadkovy kos ktory ked sa naplni tak to niekde vykydne, tu by si mal Dani34el a jeho deti davat pozor za kym ide po dialnici, lebo sa moze stat ze pojde akurat za autom s funkcnym DPF a akurat bude prebiehat regeneracia a vsetko to schyta :)
Tak to ma stesti, ze nejel za mnou, kdyz jsme s Reeshou ladili :-) Pri jednom z testu dyn. zrychleni jsem lehce prislap plyn, huklo v tom, problikla kontrolka DPF a vejfukem prosvistel takovej zvuk jak kdyz prolitne spunt flaskou :-) Protoze to bylo v noci, tak nebylo videt co vylitlo ven, ale iluze si nedelam. Kominici nenosi ty cerny hadry asi jen tak pro prdel (LOL)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

parik píše:to Dukes: audi a6 171kw model 2007
Poslal jsem ti SZ.
Obrázek
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Dani34el-má ve spousta věcech pravdu.My jsme pro tuhle planetu mor at´s filtrem nebo bez. 8) Věřím,že příroda si poradí jako vždy v minulosti.
Spousta rozhodnutí se projeví až v budoucnosti.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Uživatelský avatar
sf777
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 29 bře 2009, 10:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od sf777 »

Čaute
Určite nie som prvý, ktorý má problém s DPF a preto by ma zaujímalo ci neviete o niekom kto by mi to vedel vypnúť na východe. Jedná sa o VW passat 3C5 06/2006 125kw/170HP PPD, riadiaca jednotka je tam siemens. Filter je už vykuchaný, auto ide ako ma a nevyhadzuje nijakú chybu.
dik dik
VW Passat Variant 3C 2.0 125kw DPF - off + chip
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Já mám spiš otázku do pranice. Že katalyzátor pomáhá, je myslím bez debat, navíc vydží hodně km než se rozloučí. Benzín v vydrbaným katem je tragédie,navíc výměna míň než přední gumy...

U toho filtru pevných nevím, nevím. Jednak to žere, druhak to je materiálu a po pár km se to vyhodí. Mně by zajímalo, jestli někdo dělal absolutní emisní součet - tedy emise potřebné na výrobu vs emise, které to sníží.

BTW> Tušíte jakou emisní skupinu by splnilo Euro 4 bez DPF?
Naposledy upravil(a) lt.kubosh dne 29 říj 2011, 11:04, celkem upraveno 1 x.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

lt.kubosh píše:Já mám spiš otázku do pranice. Že katalyzátor pomáhá je myslím bez debat, navíc vydží hodně km než se rozloučí. Benzín v vydrbaným katem je tragédie,navíc výměna míň než přední gumy...

U toho filtru pevných nevím nevím. Jednak to žere, druhak to je materiálu a po pár km se to vyhodí. Mně by zajímalo jestli někdo dělal absolutní emisní součet - tedy emise potřebné na výrobu vs emise, které to sníží.

BTW> Tušíte jakou emisní skupinu by splnilo Euro 4 bez DPF?

Souhlasím, přesně tak, v první chvíli každej ukazuje, jak je to ekologický, ale nikdo už neřeší, jak energeticky náročný a ekologický výroba těch samotných zařízení a pak jejich likvidace... viz elektromobily a výroba tý elektriky, baterek, jejich likvidace, nebo sluneční elektrárky a tak... jsem zvědavej, jestli někdo počítal taky s tím, až tomu odzvoní životnost, nehledě na to, že se ta učinost panelů pořád s časem snižuje, jak se to bude likvidovat... ty, co to nakoupili, pronajali si pozemky a ted za to berou ty mesmyslný peníze a pak někam s prachama zdrhnou, až to bude nepoužitelný a vy se tady pos....
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“