tak na toto musim reagovat pakna blbosť hahahaDani34el píše:janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.
FILTR PEVNEJCH ČASTIC NEVYHAZOVAT ! Uvědom si, že to snižuje množství sazí až o 95 procent. Hlavně ty malé částice, rakovinotvorné. Navíc ti tim vlastně zaniká povolení provozovat auto na veřejnejch komunikacích, jelikož auto už zásadně nesplňuje podmínky schvalovacího procesu. Je to teda nelegální a hlavně neekologický
FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
s katom ci bez, s DPF alebo bez, tato planeta je uz aj tak v hajzlu
vsetky tieto uradnicke normy bez ktorych by uradnici nemali premie tuto planetu nespasia, mozno iba o trocha spomalia zanik ku ktoremu sa nevyhnutelne blizime
mozno zajtra nas trafi nejaka kometa ala Armagedon alebo nejaka psycho hlava odpali balisticku raketu a budu nam nejake emisie ukradnute
ze ho napriklad netrapi Chernobyl, v tom reaktore c.4 je stale niekolko sto ton radioaktivneho grafitu (obsahujuceho Cs-137) a sarkofag sa pomaly rozpada
keby sa to dostalo do vzduchu tak sme uz pod drnom vsetci 
fakt cisty flame



ze ho napriklad netrapi Chernobyl, v tom reaktore c.4 je stale niekolko sto ton radioaktivneho grafitu (obsahujuceho Cs-137) a sarkofag sa pomaly rozpada


fakt cisty flame

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
lubomt píše:tak na toto musim reagovat pakna blbosť hahahaDani34el píše:janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.
FILTR PEVNEJCH ČASTIC NEVYHAZOVAT ! Uvědom si, že to snižuje množství sazí až o 95 procent. Hlavně ty malé částice, rakovinotvorné. Navíc ti tim vlastně zaniká povolení provozovat auto na veřejnejch komunikacích, jelikož auto už zásadně nesplňuje podmínky schvalovacího procesu. Je to teda nelegální a hlavně neekologický
přesně, PDF sice zamezí vyfukovat saze, ale jen ve městě, jak vjedeš na dálnici tak vše vyletí do ovzduší (tzn. regenerace). pokud se budeš stále courat, filtr se ucpe, blikne kontrolka a musíš do servisu kde to udělaj místo tebe (u oplu to bylo 20min na místě při 3500 ot). Dani34el závěr si udělej sám....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Nejsem odbornik, ale jen k ty ekologii jeste. Ted jsem nekde cet, ze vyzkumnici vyzkoumali, ze olovo obsazeny v benzinu nekdy do 80 let min stoleti melo pozitivni vliv na sklenikovej efekt. A ze vlastne paradoxne prechodem na bezolovnaty paliva doslo k urychleni globalnho oteplovani.
No a k tomu DPF. Rekl bych ze jeho prinos je prinejmensim sporny. Sice omezi saze, ale to co neomezuje jsou daleko jedovatejsi castice, tusim ze NOx, ktere nejsou videt a tak o nich nikdo nemluvi. Ty projdou ven bez problemu. Takze DPF filtruje to co paradoxne bylo min skodlivejsi, ale bylo to videt a smrdelo to a jedy lezou ven dal. Takze zatimco driv stacil uhlikovej filtr a Liazka v kolone mohla hulit jak chtela, ted uz budeme dejchat opravdu jen ty nejvetsi svinstva a ani o tom nebudem vedet. Nikdo mi nevymluvi, ze to cely funguje HLAVNE jako velmi dobrej byznys. Vlady zavedou ekologicky normy a ty obcane zaplat. Ze je to k nicemu se stejne zjisti nejdriv az za par let. Tomu se rika ekoterorismus na vladni urovni.
Velmi peknej porad BBC o globalnim oteplovani byl nedavno myslim na CT2. Zcela jasne tam bylo receno, ze to co clovek vyprodukuje ve forme CO2 je jen velmi maly prispevek ke globalnimu klimatu, protoze ten zcela fatalni vliv na sklenikovej efekt ma slunce. Takze bez ohledu na to co my jako lidi na zemi ted udelame, vliv na globalni klima to bude mit naprosto bezvyznamnej.
No a k tomu DPF. Rekl bych ze jeho prinos je prinejmensim sporny. Sice omezi saze, ale to co neomezuje jsou daleko jedovatejsi castice, tusim ze NOx, ktere nejsou videt a tak o nich nikdo nemluvi. Ty projdou ven bez problemu. Takze DPF filtruje to co paradoxne bylo min skodlivejsi, ale bylo to videt a smrdelo to a jedy lezou ven dal. Takze zatimco driv stacil uhlikovej filtr a Liazka v kolone mohla hulit jak chtela, ted uz budeme dejchat opravdu jen ty nejvetsi svinstva a ani o tom nebudem vedet. Nikdo mi nevymluvi, ze to cely funguje HLAVNE jako velmi dobrej byznys. Vlady zavedou ekologicky normy a ty obcane zaplat. Ze je to k nicemu se stejne zjisti nejdriv az za par let. Tomu se rika ekoterorismus na vladni urovni.
Velmi peknej porad BBC o globalnim oteplovani byl nedavno myslim na CT2. Zcela jasne tam bylo receno, ze to co clovek vyprodukuje ve forme CO2 je jen velmi maly prispevek ke globalnimu klimatu, protoze ten zcela fatalni vliv na sklenikovej efekt ma slunce. Takze bez ohledu na to co my jako lidi na zemi ted udelame, vliv na globalni klima to bude mit naprosto bezvyznamnej.
fabiátor: krasne a mudro povedane
vsetko je to len biznis na ktorom hrstka ludi bohatne a ty ktory na to maju (velke fabriky) ich nejake normy nezaujimaju pretoze pokuty ich budu stat menej nez zmena technologie. Tak ostava iba chudak obcan ktory to vsetko zaplati s falosnym pocitom ze menej znecistuje ovzdusie 
Uz to tu niekto napisal ze DPF je vlastne odpadkovy kos ktory ked sa naplni tak to niekde vykydne, tu by si mal Dani34el a jeho deti davat pozor za kym ide po dialnici, lebo sa moze stat ze pojde akurat za autom s funkcnym DPF a akurat bude prebiehat regeneracia a vsetko to schyta


Uz to tu niekto napisal ze DPF je vlastne odpadkovy kos ktory ked sa naplni tak to niekde vykydne, tu by si mal Dani34el a jeho deti davat pozor za kym ide po dialnici, lebo sa moze stat ze pojde akurat za autom s funkcnym DPF a akurat bude prebiehat regeneracia a vsetko to schyta

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

Tak to ma stesti, ze nejel za mnou, kdyz jsme s Reeshou ladilitomiisp píše:fabiátor: krasne a mudro povedanevsetko je to len biznis na ktorom hrstka ludi bohatne a ty ktory na to maju (velke fabriky) ich nejake normy nezaujimaju pretoze pokuty ich budu stat menej nez zmena technologie. Tak ostava iba chudak obcan ktory to vsetko zaplati s falosnym pocitom ze menej znecistuje ovzdusie
Uz to tu niekto napisal ze DPF je vlastne odpadkovy kos ktory ked sa naplni tak to niekde vykydne, tu by si mal Dani34el a jeho deti davat pozor za kym ide po dialnici, lebo sa moze stat ze pojde akurat za autom s funkcnym DPF a akurat bude prebiehat regeneracia a vsetko to schyta



Čaute
Určite nie som prvý, ktorý má problém s DPF a preto by ma zaujímalo ci neviete o niekom kto by mi to vedel vypnúť na východe. Jedná sa o VW passat 3C5 06/2006 125kw/170HP PPD, riadiaca jednotka je tam siemens. Filter je už vykuchaný, auto ide ako ma a nevyhadzuje nijakú chybu.
dik dik
Určite nie som prvý, ktorý má problém s DPF a preto by ma zaujímalo ci neviete o niekom kto by mi to vedel vypnúť na východe. Jedná sa o VW passat 3C5 06/2006 125kw/170HP PPD, riadiaca jednotka je tam siemens. Filter je už vykuchaný, auto ide ako ma a nevyhadzuje nijakú chybu.
dik dik
VW Passat Variant 3C 2.0 125kw DPF - off + chip
Já mám spiš otázku do pranice. Že katalyzátor pomáhá, je myslím bez debat, navíc vydží hodně km než se rozloučí. Benzín v vydrbaným katem je tragédie,navíc výměna míň než přední gumy...
U toho filtru pevných nevím, nevím. Jednak to žere, druhak to je materiálu a po pár km se to vyhodí. Mně by zajímalo, jestli někdo dělal absolutní emisní součet - tedy emise potřebné na výrobu vs emise, které to sníží.
BTW> Tušíte jakou emisní skupinu by splnilo Euro 4 bez DPF?
U toho filtru pevných nevím, nevím. Jednak to žere, druhak to je materiálu a po pár km se to vyhodí. Mně by zajímalo, jestli někdo dělal absolutní emisní součet - tedy emise potřebné na výrobu vs emise, které to sníží.
BTW> Tušíte jakou emisní skupinu by splnilo Euro 4 bez DPF?
Naposledy upravil(a) lt.kubosh dne 29 říj 2011, 11:04, celkem upraveno 1 x.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

lt.kubosh píše:Já mám spiš otázku do pranice. Že katalyzátor pomáhá je myslím bez debat, navíc vydží hodně km než se rozloučí. Benzín v vydrbaným katem je tragédie,navíc výměna míň než přední gumy...
U toho filtru pevných nevím nevím. Jednak to žere, druhak to je materiálu a po pár km se to vyhodí. Mně by zajímalo jestli někdo dělal absolutní emisní součet - tedy emise potřebné na výrobu vs emise, které to sníží.
BTW> Tušíte jakou emisní skupinu by splnilo Euro 4 bez DPF?
Souhlasím, přesně tak, v první chvíli každej ukazuje, jak je to ekologický, ale nikdo už neřeší, jak energeticky náročný a ekologický výroba těch samotných zařízení a pak jejich likvidace... viz elektromobily a výroba tý elektriky, baterek, jejich likvidace, nebo sluneční elektrárky a tak... jsem zvědavej, jestli někdo počítal taky s tím, až tomu odzvoní životnost, nehledě na to, že se ta učinost panelů pořád s časem snižuje, jak se to bude likvidovat... ty, co to nakoupili, pronajali si pozemky a ted za to berou ty mesmyslný peníze a pak někam s prachama zdrhnou, až to bude nepoužitelný a vy se tady pos....
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH