OII RS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 07 srp 2007, 01:06
Odpovědi: 0

OII RS

Příspěvek od Warcraft »

Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Reesha vie DPF off.
Naposledy upravil(a) misoVW dne 02 srp 2009, 18:18, celkem upraveno 1 x.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 07 srp 2007, 01:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Warcraft »

o tom jsem také přemýšlel dát ho pryč,ale když jsem se po tom ptal,tak to ještě nikdo neuměl....to je asi základ,než se začne se zvyšováním výkonu:)
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Re: OII RS

Příspěvek od Misík »

Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
Zalezi aky vykon z toho chces mat.Zajtr idem dat jednu upravyt.ak budem mat graf dam ho do sekcie grafy.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 07 srp 2007, 01:06
Odpovědi: 0

Re: OII RS

Příspěvek od Warcraft »

Misík píše:
Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
Zalezi aky vykon z toho chces mat.Zajtr idem dat jednu upravyt.ak budem mat graf dam ho do sekcie grafy.

Tak co jsem se tak koukal,tak se to pohybuje kolem 200ps tedy krom cimbu,kde měli 240ps ale to e mi moc nezdá....takže bych bral něco takového rozumného na každodenní ježdění 200-220ps záleží také na tom co všechno by se muselo dělat a samozřejmě také cena a životnost...300 by bylo třeba pěkné,ale vyměnit u toho celý motor,spojku.....
na graf se určitě podívám
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Re: OII RS

Příspěvek od Misík »

Warcraft píše:
Misík píše:
Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
Zalezi aky vykon z toho chces mat.Zajtr idem dat jednu upravyt.ak budem mat graf dam ho do sekcie grafy.

Tak co jsem se tak koukal,tak se to pohybuje kolem 200ps tedy krom cimbu,kde měli 240ps ale to e mi moc nezdá....takže bych bral něco takového rozumného na každodenní ježdění 200-220ps záleží také na tom co všechno by se muselo dělat a samozřejmě také cena a životnost...300 by bylo třeba pěkné,ale vyměnit u toho celý motor,spojku.....
na graf se určitě podívám
Chcem tam aby tam bolo nieco cez 200 koni do tych 210 a CCa 400 az 420 Nm ale ci sa to bude dat budem vediet az po uprave a odbrzdeni.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

este taky poznatok je tam turbo 1749 Vc to sa tam dava seriovo a zneho tachat viac sa asi ani neda a koli zivotnosti by som to nerobil.Keby sa vymenilo turbo mesel by ist aj DPF prec a neviem ci to uz vedia takze tak a ci by to zniesla 16V hlava.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: OII RS

Příspěvek od TDI tech »

Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
OII RS (125kW) je PPD (momontalne uz CR). Prva vec ktora ta obmedzuje je DPF, a pokial mam aktualne informacie tak zatial bohuzial ani Reesha ani BH motor nevedia DPF na tomto motore (RJ Siemens) 100% spolahlivo odstranit a momentalne su v stadiu skumania a skusania. Druha vec ktora ta obmedzuje ist do nejakych podstatne vacsich cisel je turbo. Ci to vydrzi vrch je zatial otazne otom diskutovat nakolko tychto motorov tu nechodi vela a uz vonkoncom ich nieje vela este dalej upravenych do extremnych vykonov.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Odstranění DPF zatím není k dispozici. Jedině chip na cca 195 PS / 400 Nm.
Obrázek
Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 07 srp 2007, 01:06
Odpovědi: 0

Re: OII RS

Příspěvek od Warcraft »

TDI tech píše:
Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
OII RS (125kW) je PPD (momontalne uz CR). Prva vec ktora ta obmedzuje je DPF, a pokial mam aktualne informacie tak zatial bohuzial ani Reesha ani BH motor nevedia DPF na tomto motore (RJ Siemens) 100% spolahlivo odstranit a momentalne su v stadiu skumania a skusania. Druha vec ktora ta obmedzuje ist do nejakych podstatne vacsich cisel je turbo. Ci to vydrzi vrch je zatial otazne otom diskutovat nakolko tychto motorov tu nechodi vela a uz vonkoncom ich nieje vela este dalej upravenych do extremnych vykonov.

Jasně mám PPD ;) jak říkáš s DPF a turbem by byli asi problémy.Zatím tedy nemám s DPF žádné problémy,ani jednou se mi kontrolka nerozsvítila a šlape jak má,ale také mám zatím najeto 30tisic :)Koukal jsem se i na URtuning,kde to řeší přídavnou jednotkou,která mění údaje o vstřikovacím tlaku a asi i tlaku turba,ale nevím o nikom.kdo by to od nich měl a za ty peníze...u Cimbu se mi zdá zase 240PS docela dost
podle referencí je Dieselpower asi nejlepší volba ;)

195PS/400Nm je chipem bez nějaké výměny turba apod.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

už se to tu řešilo, 240 PS u Cimbu je kachna a nesmysl, já bych to dal víš kam.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 07 srp 2007, 01:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Warcraft »

MirekX píše:už se to tu řešilo, 240 PS u Cimbu je kachna a nesmysl, já bych to dal víš kam.... :)
jen chipem je to určitě blbost:) myslím,že tuším a asi to tak dopadne ;)
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

No dnes sme boli na upravu a bolo nam povedane ze tam je ten prvy softver od skodovky a ten vraj nema dobre vyriesenu regeneraciu DPF a tak sme objednany na Update origo softveru na najnovsiu verziu pre octaviu Rs PD a potom sa ide az cipovat.takze dnes z toho nic nebolo.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 07 srp 2007, 01:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Warcraft »

Misík píše:No dnes sme boli na upravu a bolo nam povedane ze tam je ten prvy softver od skodovky a ten vraj nema dobre vyriesenu regeneraciu DPF a tak sme objednany na Update origo softveru na najnovsiu verziu pre octaviu Rs PD a potom sa ide az cipovat.takze dnes z toho nic nebolo.

a co máš za r.v. já mám 07 tam už by měl být ten novější,ale asi se na to radši zeptám jak pojedu na servis
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Warcraft píše:
Misík píše:No dnes sme boli na upravu a bolo nam povedane ze tam je ten prvy softver od skodovky a ten vraj nema dobre vyriesenu regeneraciu DPF a tak sme objednany na Update origo softveru na najnovsiu verziu pre octaviu Rs PD a potom sa ide az cipovat.takze dnes z toho nic nebolo.

a co máš za r.v. já mám 07 tam už by měl být ten novější,ale asi se na to radši zeptám jak pojedu na servis
To neni moje ja mam golf V uvedene v podpise.Je to 2007 ale januar mesiac.Je tam DPF este bez aditiva myslim.Inak vraj prehranie softveru nestoji vela Do 1000 korun by sa to malo zmestit.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“