


Moderátoři: šulda, Moderátoři
ze tie intercoolery su podla mna made in chinamajklr6 píše:netopier:Copak je cina??nahodou me to docela bavilo!!!luckyn uz to auto chvilema chtel rozslapat jak byl vzteklej!!!clovek se i u te prace nasmeje!!!![]()
![]()
jojo, jsou...netopier píše:ze tie intercoolery su podla mna made in chinamajklr6 píše:netopier:Copak je cina??nahodou me to docela bavilo!!!luckyn uz to auto chvilema chtel rozslapat jak byl vzteklej!!!clovek se i u te prace nasmeje!!!![]()
![]()
ted to mam stahnuty na 1.4b mam problem s potrubim (uz nikdy COckem!) ale pri mereni bylo 1,55b na VA s Race520 a 10mm hlava. vykon odhad 180hp, pri nalozi to docela kourilo, proto tolik. Po statnicich to chci cely predelavat, ale ten IC zachovam, docela mu fandim, navic sem to tehda resil stejne jako ty v tom narazniku, cili 100% proudeni vzduchu, navic v tehle mistech se to neohriva od motoru nebo od vody, mel sem to tak 5cm predsunuty pred chladicem. nechtel jsem porusit nejak extremne stenu, dole sem ubrousil lehce drzaky chladice a pak se rezal jenom naraznik. nejvic me trapilo uchyceni, aby necestoval dopredu a dozadu, to chce domyslet. ale souhlasim s tebou ze tahnout trubky je neco silenyho, jako misto je, ale dostat se ze spoda nejak rozumne nahoru, priserny. ja mam teda béňo kastli, nevim jestli je tam nakej rozdil, kazdopadne hnus.L_u_c_k_y_n píše:flekyc : 50*C není zas tolik asi![]()
kolik máš cca výkon a tlak?
nemusels mit velky, ale kdyz jich bylo hodne, tak soucet dal velkou diru navic na VA 1,55b je strop a s "klubkem zmijí" na trubkach se ani nedivim. navic jak uz sem psal, velka kourivost a turbo jelo na max, taky to ale jeloSmoke píše:to jsi musel mít extra velký póry když to popravilo turbo...
Thopr píše:Když jsem před tím na svojí ex káře udělal FMIC, jedinné, co bylo celkem znatelné, tak byl hluk od motoru... měl takový hrubší zvuk...Ale jízdní vlastnosti lepší... Hlavně při kotli a ve vedru....
ja sem tam osadil ASV a nejdriv sem jezdil pri 1.2bar uplne bez IC a pak sem udelal tohle. Po instalaci IC se motor spis uklidnil oproti "bez IC". asi je to celkem logicky, protoze pokud snizis teplotu vzduchu, ma vic kysliku, lepsi smes a lepsi kultivovanost chodu motoru.L_u_c_k_y_n píše:Thopr píše:Když jsem před tím na svojí ex káře udělal FMIC, jedinné, co bylo celkem znatelné, tak byl hluk od motoru... měl takový hrubší zvuk...Ale jízdní vlastnosti lepší... Hlavně při kotli a ve vedru....
jakej přesně hluk? u mě to teď přijde jako takový to hůůůůů od turba
a ted sem si uvědomil...než se stěhoval IC do auta proplachoval sem ho naftou a pak sem to jen vylil(navyfoukání nebyl kompresor) nemůže to mít nějakej špatnej vliv na motor nebo tak?