IC Seat Ibiza???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
majklr6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 22 bře 2009, 19:27
Odpovědi: 0
Bydliště: milevsko

Příspěvek od majklr6 »

netopier:Copak je cina??nahodou me to docela bavilo!!!luckyn uz to auto chvilema chtel rozslapat jak byl vzteklej!!!clovek se i u te prace nasmeje!!! (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

majklr6 píše:netopier:Copak je cina??nahodou me to docela bavilo!!!luckyn uz to auto chvilema chtel rozslapat jak byl vzteklej!!!clovek se i u te prace nasmeje!!! (noteeth) (noteeth) (noteeth)
ze tie intercoolery su podla mna made in china :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

netopier píše:
majklr6 píše:netopier:Copak je cina??nahodou me to docela bavilo!!!luckyn uz to auto chvilema chtel rozslapat jak byl vzteklej!!!clovek se i u te prace nasmeje!!! (noteeth) (noteeth) (noteeth)
ze tie intercoolery su podla mna made in china :)
jojo, jsou...

Lucky : ja mam taky Sharan a v lete pri plny nalozi sem nameril 52°C (az do 215km/h) , vic sem se nedostal a to mi na tak malej IC prijde hodne slusny. Co se tyce navysovani vykonu, tak nemuzes zase brat pomer vyssi tlak = vyssi teplota, jako samozrejme ano, ale pokud das vetsi turbo a nebudes tlacit nejakej nesmysl, tak ten vzduch se nestaci ohrat na tak velkou teplotu, aby to vylitlo zase na vysokou hodnotu.
Tehda ho mel i Holz ve Fabii a mel velky turbo, vetsi nez GT20, mozna srovnatelny a teplota byla v norme, nebylo to 30°C, ale byl to rozum. Takze bych se toho zase tolik nebal. Je to zase o tom, kolik vzduchu krz nej pude, pak mas IC jak tabuli a je ti to k nicemu.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

flekyc : 50*C není zas tolik asi :?:

kolik máš cca výkon a tlak?
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

L_u_c_k_y_n píše:flekyc : 50*C není zas tolik asi :?:

kolik máš cca výkon a tlak?
ted to mam stahnuty na 1.4b mam problem s potrubim (uz nikdy COckem!) ale pri mereni bylo 1,55b na VA s Race520 a 10mm hlava. vykon odhad 180hp, pri nalozi to docela kourilo, proto tolik. Po statnicich to chci cely predelavat, ale ten IC zachovam, docela mu fandim, navic sem to tehda resil stejne jako ty v tom narazniku, cili 100% proudeni vzduchu, navic v tehle mistech se to neohriva od motoru nebo od vody, mel sem to tak 5cm predsunuty pred chladicem. nechtel jsem porusit nejak extremne stenu, dole sem ubrousil lehce drzaky chladice a pak se rezal jenom naraznik. nejvic me trapilo uchyceni, aby necestoval dopredu a dozadu, to chce domyslet. ale souhlasim s tebou ze tahnout trubky je neco silenyho, jako misto je, ale dostat se ze spoda nejak rozumne nahoru, priserny. ja mam teda béňo kastli, nevim jestli je tam nakej rozdil, kazdopadne hnus.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
majklr6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 22 bře 2009, 19:27
Odpovědi: 0
Bydliště: milevsko

Příspěvek od majklr6 »

flekyc:Proc uz nikdy cockem???hele a chtelo by to fotku toho tveho IC jak to tam mas!!!??mi ho takhle predsadili a bylo to porod to dopojit!!zajimalo by me jak to tam mas kdyz ho mas vic schovanej!!!
(noteeth)
Naposledy upravil(a) majklr6 dne 30 kvě 2009, 09:38, celkem upraveno 1 x.
Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

my sme dávali potrubý z antikora 52x1.5 a všechny ohyby mimo jednoho udělali silikonový kolena
jeden ohyb sem povařil právě COčkem :roll: ...svár na pohled nic moc ale dal sem tomu řádnej oves,tak se časem uvidí jestli to někde máčí


majklr6 : to bys musel mít nějakýho froniusa COčko s antikoro drátem aby to bylo k něčemu,jinak sou tam studený spoje a svár rezne
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

protoze je COcko porovity, ze zacatku to tesnilo normal zadny fugy, ale jak byl velkej tlak, udelali se pórky kde to fucelo a popravil sem turbo, proto uz nikdy COcko.
IC neni vic zasunutej, zkusim neco najit. jinak trubek sem mel prave 2,5m coz mi prislo uz dost, ale turbodira tam nebyla, nic sem nepocitil.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to jsi musel mít extra velký póry když to popravilo turbo...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
bidrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 22 lis 2007, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od bidrs »

majklr6 : to bys musel mít nějakýho froniusa COčko s antikoro drátem aby to bylo k něčemu,jinak sou tam studený spoje a svár rezne[/quote]


hlavně to chce Argon jinak to pění a proto ty studenáky..
seat cordoba 1.9TDi-ALH 66kw
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Smoke píše:to jsi musel mít extra velký póry když to popravilo turbo...
nemusels mit velky, ale kdyz jich bylo hodne, tak soucet dal velkou diru navic na VA 1,55b je strop a s "klubkem zmijí" na trubkach se ani nedivim. navic jak uz sem psal, velka kourivost a turbo jelo na max, taky to ale jelo :-)
Naposledy upravil(a) flekyc dne 30 kvě 2009, 12:35, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

flekyc :když si vyměnil oigo IC,pociťoval si nějaký změny(výkon zvuk atd) ?
mě ale i majklr6 se zdá že to ted tolik nejede :( udělal sem logy turba a váhy a chovalo se to jako před výměnou

teď sem po jízdě kudlou kontroloval spoje a všechno suchý,tak snad to těsní
štve mě to (wallbash)
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Když jsem před tím na svojí ex káře udělal FMIC, jedinné, co bylo celkem znatelné, tak byl hluk od motoru... měl takový hrubší zvuk...Ale jízdní vlastnosti lepší... Hlavně při kotli a ve vedru....
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

Thopr píše:Když jsem před tím na svojí ex káře udělal FMIC, jedinné, co bylo celkem znatelné, tak byl hluk od motoru... měl takový hrubší zvuk...Ale jízdní vlastnosti lepší... Hlavně při kotli a ve vedru....

jakej přesně hluk? u mě to teď přijde jako takový to hůůůůů od turba

(wallbash) a ted sem si uvědomil...než se stěhoval IC do auta proplachoval sem ho naftou a pak sem to jen vylil(navyfoukání nebyl kompresor) nemůže to mít nějakej špatnej vliv na motor nebo tak?
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

L_u_c_k_y_n píše:
Thopr píše:Když jsem před tím na svojí ex káře udělal FMIC, jedinné, co bylo celkem znatelné, tak byl hluk od motoru... měl takový hrubší zvuk...Ale jízdní vlastnosti lepší... Hlavně při kotli a ve vedru....

jakej přesně hluk? u mě to teď přijde jako takový to hůůůůů od turba

(wallbash) a ted sem si uvědomil...než se stěhoval IC do auta proplachoval sem ho naftou a pak sem to jen vylil(navyfoukání nebyl kompresor) nemůže to mít nějakej špatnej vliv na motor nebo tak?
ja sem tam osadil ASV a nejdriv sem jezdil pri 1.2bar uplne bez IC a pak sem udelal tohle. Po instalaci IC se motor spis uklidnil oproti "bez IC". asi je to celkem logicky, protoze pokud snizis teplotu vzduchu, ma vic kysliku, lepsi smes a lepsi kultivovanost chodu motoru.
co se tyce proplachovani, to sem delal 2x Naturalem a kompresorem sem to nevyfoukaval, jen po instalaci sem nechal odpojeny sání aby nesly béňo vypary do motoru a ten se nasledne neroztocil. co se tyce hrubosti, se serii tryskama ASV po zahrati chod nadhera, po instalaci Race520 za studena šicí stroj za tepla trosku lepsi, ale je to traktor, s tim se smir. hydra sou v poradku.
co se tyce toho hůůůhůůůů tak to mam za studena taky, ale to dela turbo a jelikoz mam vejfuk 60mm trubku od A do Z, tak se neni cemu divit. po zahrati hůůhůůů zmizí a uz jen blafe + zvuk jak horkovzdušná pistole :-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“