
Master 2,5DCI 84kw 2003
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 15 čer 2008, 10:25
Master 2,5DCI 84kw 2003
při výměně pal. filtru zjištěné piliny.po výměně vstřik.čerp.-kontrole,vyčištění vstřikovačů motor kouří( šedivě ) a smrdí jako avie. po nastartování jde na 4 a po 2-3 minutách běhu začne jakoby vynechávat. Rozvody jsou nastaveny orig.přípravkama.Diag- závada žhavení- neřeším. jde špatně i za tepla. Nějaké nápady? 

šedivý kouř,a smrad je špatně spálená nafta,zdá se mi jako bys měl špatně nastavený předvstřik,nebo by ti prochcávaly vstřikovače.
Piliny v palivovém filtru jsou od toho,že odchází podávací čerpadlo v nádrži.
Piliny v palivovém filtru jsou od toho,že odchází podávací čerpadlo v nádrži.
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Re: Master 2,5DCI 84kw 2003
Porucha zeravenia sa sporadicky objavuje aj mne. Neriesim to, asi je nastavena "prilis citliva" kontrola - zeravenie funguje dobre a keby aj nie, dci nastartuje.jendakomin píše:při výměně pal. filtru zjištěné piliny.po výměně vstřik.čerp.-kontrole,vyčištění vstřikovačů motor kouří( šedivě ) a smrdí jako avie. po nastartování jde na 4 a po 2-3 minutách běhu začne jakoby vynechávat. Rozvody jsou nastaveny orig.přípravkama.Diag- závada žhavení- neřeším. jde špatně i za tepla. Nějaké nápady?
Piliny vo filtri su takmer iste zo vstrekovacieho cerpadla. Mimochodom, podavacie cerpadlo (ak ho vobec mas), asi bude okrem motorceka kompletne plastove.
Po poruche cerpadla mas urcite vstrekovace plne kovovych pilin. Neviem ako ti take vstrekovace cistili, kovove piliny asi ziadny ultrazvuk neodstrani. Tu by snad pomohlo jedine vstrekovace kompletne rozobrat a vsetko kompletne vycistit (trysky rucne, pod lupou). Sanca na opravu asi nie je velka, tie piliny zrejme poriadne vstrekovace poskodili.
Vela by som s takym autom nejazdil, asi tecie palivo prudom do valcov.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 15 čer 2008, 10:25
tak pánové, to jsem ještě neviděl!!!( už je to sice chvilku,le vzpoměl jsem si na tenhle problém až teď) - všechny možné pokusy , vč. orig diag v rukou šikovného mechanika nic neodhalilo.....podle diag. vše v pořádku.Následovala výměna vstřikovačů z jiného auta(kvůli ceně opravy pouze na vyzkoušení) a stále to samý.Výměna čerpadla za jiné-opět nové,beze změny.Spousta klasických věcí okolo jako hadice,podávací čerp.filtry atd ani nepíšu.Rozvody nastaveny orig. přípravkama. řešení ???? - po vypůjčení 1 nového vstřikovače a vyzkoušení zapojení bez nmontování do válce a opětovném připojení na starý vstřikovač se motor chytil a jde úplně perfektně..... už je to min. 3 měsíce a bez problémů...Dokáže mi to někdo vysvětlit? Podle techniků v renaultu se vstřiky na tomto autě nekódují...
Podobne "zahadne" sa mi motor spraval s vadnym vstrekovacom. Ten mal velky prepad a niekedy motor nestartoval. Stacilo nieco urobit na palivovom okruhu (napr. vypustit palivovy filter) a 1 - 3 tyzdne motor startoval pri prvom otoceni klukou. Po urcitom case sa v priebehu jedneho dna doba startovania postupne predlzovala az nakoniec som opat nenastartoval. Tento cyklus som zopakoval viackrat a nakoniec som vadny vstrekovac vymenil.jendakomin píše:tak pánové, to jsem ještě neviděl!!!( už je to sice chvilku,le vzpoměl jsem si na tenhle problém až teď) - všechny možné pokusy , vč. orig diag v rukou šikovného mechanika nic neodhalilo.....podle diag. vše v pořádku.Následovala výměna vstřikovačů z jiného auta(kvůli ceně opravy pouze na vyzkoušení) a stále to samý.Výměna čerpadla za jiné-opět nové,beze změny.Spousta klasických věcí okolo jako hadice,podávací čerp.filtry atd ani nepíšu.Rozvody nastaveny orig. přípravkama. řešení ???? - po vypůjčení 1 nového vstřikovače a vyzkoušení zapojení bez nmontování do válce a opětovném připojení na starý vstřikovač se motor chytil a jde úplně perfektně..... už je to min. 3 měsíce a bez problémů...Dokáže mi to někdo vysvětlit? Podle techniků v renaultu se vstřiky na tomto autě nekódují...
Vstrekovac som potom rozobral a na gulicke vidno poskodenia - mozno ten vstrekovac fungoval podla toho, ako sa otocila gulicka v sedle ventilu.