Master 2,5DCI 84kw 2003

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jendakomin
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 15 čer 2008, 10:25
Odpovědi: 0

Master 2,5DCI 84kw 2003

Příspěvek od jendakomin »

při výměně pal. filtru zjištěné piliny.po výměně vstřik.čerp.-kontrole,vyčištění vstřikovačů motor kouří( šedivě ) a smrdí jako avie. po nastartování jde na 4 a po 2-3 minutách běhu začne jakoby vynechávat. Rozvody jsou nastaveny orig.přípravkama.Diag- závada žhavení- neřeším. jde špatně i za tepla. Nějaké nápady? :?
gargamelc
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 led 2009, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Norway

Příspěvek od gargamelc »

vstreky su urcite ok
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od JiRaY »

šedivý kouř,a smrad je špatně spálená nafta,zdá se mi jako bys měl špatně nastavený předvstřik,nebo by ti prochcávaly vstřikovače.

Piliny v palivovém filtru jsou od toho,že odchází podávací čerpadlo v nádrži.
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

nema palivove cerpadlo v nadrzi
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

JiRaY píše:šedivý kouř,a smrad je špatně spálená nafta,zdá se mi jako bys měl špatně nastavený předvstřik,nebo by ti prochcávaly vstřikovače.

Piliny v palivovém filtru jsou od toho,že odchází podávací čerpadlo v nádrži.
skor vstrekovacie cerpadlo
Laco19
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 16 říj 2006, 00:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice

Re: Master 2,5DCI 84kw 2003

Příspěvek od Laco19 »

jendakomin píše:při výměně pal. filtru zjištěné piliny.po výměně vstřik.čerp.-kontrole,vyčištění vstřikovačů motor kouří( šedivě ) a smrdí jako avie. po nastartování jde na 4 a po 2-3 minutách běhu začne jakoby vynechávat. Rozvody jsou nastaveny orig.přípravkama.Diag- závada žhavení- neřeším. jde špatně i za tepla. Nějaké nápady? :?
Porucha zeravenia sa sporadicky objavuje aj mne. Neriesim to, asi je nastavena "prilis citliva" kontrola - zeravenie funguje dobre a keby aj nie, dci nastartuje.
Piliny vo filtri su takmer iste zo vstrekovacieho cerpadla. Mimochodom, podavacie cerpadlo (ak ho vobec mas), asi bude okrem motorceka kompletne plastove.
Po poruche cerpadla mas urcite vstrekovace plne kovovych pilin. Neviem ako ti take vstrekovace cistili, kovove piliny asi ziadny ultrazvuk neodstrani. Tu by snad pomohlo jedine vstrekovace kompletne rozobrat a vsetko kompletne vycistit (trysky rucne, pod lupou). Sanca na opravu asi nie je velka, tie piliny zrejme poriadne vstrekovace poskodili.
Vela by som s takym autom nejazdil, asi tecie palivo prudom do valcov.
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od JiRaY »

Je možné,že to mají renaulty jinak,u PSA HDi je v nádrži normální elektromotor,a špony a piliny jsou tam vždy z toho,že se vydře komutátor.
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Laco19
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 16 říj 2006, 00:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 »

JiRaY píše:Je možné,že to mají renaulty jinak,u PSA HDi je v nádrži normální elektromotor,a špony a piliny jsou tam vždy z toho,že se vydře komutátor.
Netvrdim to isto, mal som to cerpadlo v ruke ale uz davnejsie.
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

minule som mal z jedneho nadrž dole a cerpadlo tam nebolo ale bol rv 2006
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

to cerpadlo nemusi byt v nadrzi, muze byt treba na napravnici
Nissan Primera SW 1,9 DCi
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

na niektorich neni menil som celu trubku od nadrze az po filter borec myslel ze na spojoch prisava falosny vzduch a preto mu auto nestartuje,problem boli vsak vstreky
jendakomin
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 15 čer 2008, 10:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od jendakomin »

tak pánové, to jsem ještě neviděl!!!( už je to sice chvilku,le vzpoměl jsem si na tenhle problém až teď) - všechny možné pokusy , vč. orig diag v rukou šikovného mechanika nic neodhalilo.....podle diag. vše v pořádku.Následovala výměna vstřikovačů z jiného auta(kvůli ceně opravy pouze na vyzkoušení) a stále to samý.Výměna čerpadla za jiné-opět nové,beze změny.Spousta klasických věcí okolo jako hadice,podávací čerp.filtry atd ani nepíšu.Rozvody nastaveny orig. přípravkama. řešení ???? - po vypůjčení 1 nového vstřikovače a vyzkoušení zapojení bez nmontování do válce a opětovném připojení na starý vstřikovač se motor chytil a jde úplně perfektně..... už je to min. 3 měsíce a bez problémů...Dokáže mi to někdo vysvětlit? Podle techniků v renaultu se vstřiky na tomto autě nekódují...
Laco19
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 16 říj 2006, 00:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 »

jendakomin píše:tak pánové, to jsem ještě neviděl!!!( už je to sice chvilku,le vzpoměl jsem si na tenhle problém až teď) - všechny možné pokusy , vč. orig diag v rukou šikovného mechanika nic neodhalilo.....podle diag. vše v pořádku.Následovala výměna vstřikovačů z jiného auta(kvůli ceně opravy pouze na vyzkoušení) a stále to samý.Výměna čerpadla za jiné-opět nové,beze změny.Spousta klasických věcí okolo jako hadice,podávací čerp.filtry atd ani nepíšu.Rozvody nastaveny orig. přípravkama. řešení ???? - po vypůjčení 1 nového vstřikovače a vyzkoušení zapojení bez nmontování do válce a opětovném připojení na starý vstřikovač se motor chytil a jde úplně perfektně..... už je to min. 3 měsíce a bez problémů...Dokáže mi to někdo vysvětlit? Podle techniků v renaultu se vstřiky na tomto autě nekódují...
Podobne "zahadne" sa mi motor spraval s vadnym vstrekovacom. Ten mal velky prepad a niekedy motor nestartoval. Stacilo nieco urobit na palivovom okruhu (napr. vypustit palivovy filter) a 1 - 3 tyzdne motor startoval pri prvom otoceni klukou. Po urcitom case sa v priebehu jedneho dna doba startovania postupne predlzovala az nakoniec som opat nenastartoval. Tento cyklus som zopakoval viackrat a nakoniec som vadny vstrekovac vymenil.
Vstrekovac som potom rozobral a na gulicke vidno poskodenia - mozno ten vstrekovac fungoval podla toho, ako sa otocila gulicka v sedle ventilu.
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“