
Rozvodovy remen - opotrebenie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozvodovy remen - opotrebenie
Zdravim potreboval by som vediet podla coho sa da zistit ci je rozvodak opotrebovany. Nemam nikde napisane kedy bol naposledy meneny tak som pozeral aspon vizualne, ziadne trhlinky nanom nevidno a sirka je 22mm ( v knizke od auta pisu ze pri 22to treba menit) no myslim ze dolezitejsie je jeho hrubka ako sirka. Len nemozem sa nikde docitat aky hruby ma byt. Za chodu motora ide pekne hladko bez nejakych zvukov a hlavne nevlaje
. Caka ma cesta na Ukrajinu tak zvazujemci natom normalne mozem ist. Viem ze s tym netreba riskovat a najlepsie je to vmenit a mat pokoj ale vymenit rozvody som planoval po UA.

Skoda Octavia 1 4x4, 1.9tdi 74kw
To jsem udělal jednou, protože mi připadaly kladky jako nový. V den prodeje auta praskla napínací kladka, když si to kupující zkoušel (od výměny řemenu cca 30tkm!). Naštěstí se to nepotkalo, přes noc se to opravilo a auto se prodalo. Každopádně jsem z takových nápadů vyléčený...kaskader píše:A ak to nestíhaš, alebo aj nejaká koruna chýba, vymeň aspoň remeň a kladky a pumpu nechaj na neskôr. je to síce polovičné riešenie, ale môže to pomôcť

A tu vodní pumpu? Samozřejmě jsem ji taky nekoupil. Rozvody jsem sundal v sobotu odpoledne a zjistil, že pumpa začíná téct. Nikde koupit nešla, tak si asi umíte představit, jak se vám chce nastavovat rozvody, aby jste mohli v pondělí do práce, když víte, že je budete znovu sundávat kvůli pumpě. Kup to celý a máš klid.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Na tom polu je vodní pumpa hnana remenem altiku,ne rozvodakem,jinak ten remen a kladka vyjde tak kolem 2000 kc,tak bych rek ,zanedbatelna investice. Remen altíku kolem 400kc a vodní pumpa pokud netece,neskřipe a nema vule,tak se nemení.origoš píše:Pumpa když začne ukapávat, tak se to nezjistí, protože u teplého motoru se stačí voda odpařit. Problém je v tom, že voda protéká ložiskem a to zrezaví. Když to pak pár dní stojí, tak se "kousne" a potom se očešou zuby na řemenu a je hotovo. Šetřit na rozvodech se nevyplácí.
a preto tvrdim ze auto ma byt v pohybe kazdy denorigoš píše:Pumpa když začne ukapávat, tak se to nezjistí, protože u teplého motoru se stačí voda odpařit. Problém je v tom, že voda protéká ložiskem a to zrezaví. Když to pak pár dní stojí, tak se "kousne" a potom se očešou zuby na řemenu a je hotovo. Šetřit na rozvodech se nevyplácí.


VW PASSAT Variant TDI 81KW B5