IC Seat Ibiza???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

jj pekna praca :)
taky isty cooler aky mam ja :-)
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

to Kulisek: nemáš aspon nějaké rozměry chladící plochy? Jsem se díval a je víc typů na Aviu. (wallbash)
Fabka TDI vše červeně
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

máš to pekné, kámoš ma na Une turbo takéto IC a akurát je von, tak ho skúsim primerať na octu, inač zaujímjú ma tie trubky vedenie, z čoho je to??material a tak.diky
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kulisek »

Ahoj tak materiál je tenko stěnná trubka železo nerez jde hůř ohýbat a svařované jsem to nechtěl takhle to vypadá líp a přechody taky.Zbytek informací dodám jen ten chladič je ten nejmenší co Avie používá a dostatečně to stačí.

Dnes jsem byl na brzdě auto je základ ALH 66kw a mám tam jen vedení stlačeného vzduchu,FMIC,EGR out,764PP

naměřeno 140PS a 330Nm bez chipu!! :o :o
mám i graf jen ho musím naskenovat a dám ho tady po celou dobu měření teplota stlečeného vzduchu nepřekročila 29stupňů

Jinak na brzdě jsem byl u borce TDi Fun který mi bude nechávat dělat Hybrida a ladit soft na míru a je to fakt machr.

p.s. prodám náhradu místo EGR měním sání tak bude na prodej.Ahoj
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Říkám, že PP764 jsou nejlepčí.... ;)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kulisek »

Obrázek

slíbený graf od TDI FUNA z brzdy a mrkněte jak je to pěkně uhlazené a přidám další graf během příštího týdne po softu ;) a to jsem teprve zvědavý co to bude to bude STAGE 2 a STAGE 3 to je tajemství (noteeth) Ahoj
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kulisek »

Další fota FMIC budo ještě lepší jelikož musím vyndat chladič klimy tak to rozfotím.Ahoj ObrázekObrázekObrázek
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

To je jako po softu :) su zvědavej kam se pak dostanete 8) moc pěkné

Já sem dal PP 764 za S 764 do 150 ps softu a bylo to hodně znát (noteeth)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

toby66kw píše:To je jako po softu :) su zvědavej kam se pak dostanete 8) moc pěkné

Já sem dal PP 764 za S 764 do 150 ps softu a bylo to hodně znát (noteeth)
To je serie. ;) takovej vykon jen PP764 :o je treba cist ty texty cele, vzdy to tam pise ze bez chipu (LOL)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Já to pochopil, jak to myslel.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

taky přihodím něco do mléna...
trubky nerez 60*1.5mm (v italinoxu 1m za 150,- a kolínka po 120,-)
nárazník se nevyhl ve spodní části malím úpravám
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Bože, to má snad kilometr!!!!!! A navíc to nevypadá jako Ibiza......tak šup s tím do jiného tématu, co? (hm)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDIfun píše:
toby66kw píše:To je jako po softu :) su zvědavej kam se pak dostanete 8) moc pěkné

Já sem dal PP 764 za S 764 do 150 ps softu a bylo to hodně znát (noteeth)
To je serie. ;) takovej vykon jen PP764 :o je treba cist ty texty cele, vzdy to tam pise ze bez chipu (LOL)

Šak jo (LOL) (LOL)

;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

TDIPOWER píše:Bože, to má snad kilometr!!!!!! A navíc to nevypadá jako Ibiza......tak šup s tím do jiného tématu, co? (hm)

ty aby ses neozval....
a co vadí na délce??
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Smoke píše:
TDIPOWER píše:Bože, to má snad kilometr!!!!!! A navíc to nevypadá jako Ibiza......tak šup s tím do jiného tématu, co? (hm)

ty aby ses neozval....
a co vadí na délce??
Cim mas dlhsie vedenie vzduchu tak tam musis dodat vacsie mnozstvo vzduchu a to ma za nasledok pomalsiu odozvu pri pridani plynu.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“