Kat Off
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kat Off
Zdravím, vím že už tady o tom bylo napsáno hodně moc. Ale chci se zeptat, mám VW Passat B4 1,9TDI 66KW, nalítáno 178 000km. Co to udělá, když dám pryč KAT? Nenaroste hluk v autě? Co to udělá se spotřebou? Nebude to mít špatný vliv na turbo? Četl sem tady snad všechny příspěvky na toto téma, ale pořád neim jestli do toho mám jít nebo nee. Tak díky za info a omlouvám se, že zakládám new topic na téma, které je tady rozebíráno několikrát. A není tady někdo z Třebíče kdo má stejnýho Passata???
vyber ho von nič tým nepokazíš... namiesto neho navar trubku a je to...
hluk sa nedvihnie maximálne len budeš počuť ako píska turbína..
pri tvojich km je už ten kat pravdepodobne pekne zanesený takže to auto len pomôže, neuškodíš tým ničomu...
hluk sa nedvihnie maximálne len budeš počuť ako píska turbína..
pri tvojich km je už ten kat pravdepodobne pekne zanesený takže to auto len pomôže, neuškodíš tým ničomu...
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
jj myslím, že to bude hodně zanesený, kdybych slyšel turbo, tak by to nebylo špatné...třeba teď není slyšet vůbec...příští měsíc du na STK a emise, tak pak uvidíme, ale kdyby šel ven, tak určitě nahradit trubkouTunerko píše:vyber ho von nič tým nepokazíš... namiesto neho navar trubku a je to...
hluk sa nedvihnie maximálne len budeš počuť ako píska turbína..
pri tvojich km je už ten kat pravdepodobne pekne zanesený takže to auto len pomôže, neuškodíš tým ničomu...
Jaký průměr trubky do katu dáváte ? Tr. Ø 60x2mm ?
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Nějak nevěřím, že by to přidalo nějaký koně, spíš bude líp průchozí výfuk, tím myslím, že když je kat plnej bordelu, tak to brzdí výfukové plny v cestě ven. Když se dá kat pryč, tak to líp vylítne a nebude to nějakým způsobem "dusit motor" ne???brankar30 píše:jednoznacne ho daj von a nahrad ho trubkou...co sa tyka zvuku bude pocut turbo..bude tak pekne hvyzdat..no a samozrejme nejake kone navyse..
ja som to citil dost...
VW Passat B4, 66kW...Mazda 6 2.0DiTD 100kW
vymlatit je prave prasarnaObi píše:Jenom to rozpoj a vydloubej nejakou trubkou,lepší když vypadá na stk funkčně,někde jsou fakt na stk paka.Mám to tak a nic nerezonuje,píská to trošku víc.Další věc je,že pokud tam budeš vařit,bude to hned vedle hnít.Já mám výfuk origo z 94 roku a nevypadá,že hned umře.

jinak dusit to nic nebude
to u atmosfery, turbo z tech plynu nadela takovou paseku ze to je sumak

Napsal sem to asi špatně. Jediný čemu to pomůže, tak tomu, že výfukové plyny budou mít snadnější cestu ven...Nějak se mi nechce věřit, že by tam byl nějakej nárůst výkonuAlesShi píše:vymlatit je prave prasarnaObi píše:Jenom to rozpoj a vydloubej nejakou trubkou,lepší když vypadá na stk funkčně,někde jsou fakt na stk paka.Mám to tak a nic nerezonuje,píská to trošku víc.Další věc je,že pokud tam budeš vařit,bude to hned vedle hnít.Já mám výfuk origo z 94 roku a nevypadá,že hned umře.
jinak dusit to nic nebude
to u atmosfery, turbo z tech plynu nadela takovou paseku ze to je sumak
VW Passat B4, 66kW...Mazda 6 2.0DiTD 100kW