Racingbox

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

No RacingBox je přímo značka......za litr do toho jdi.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Carcoolák
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 čer 2009, 08:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Carcoolák »

TDIPOWER dekuju za odpověď, doufam že neprohloubim :D .
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Pak dej prosím vědět, jak budeš s Racinboxem spokojený...
Carcoolák
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 čer 2009, 08:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Carcoolák »

jenom to nebude tak brzy, neboď nevycházej prachy, ale jak ho namontuji a udelám pár kiláku tak dám hned vědět.
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Zkoušel jsem to na 81kW i na 66kW. Na 66kW je to super. Jako po výměně trysek. Ani na plno to nehulí. Na 81kW naplno už to je lokomotiva. Ale rozhodně radši doporučuju výměnu trysek, než toto oblbovátko. To je jasná věc!!!!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

znám týpka co to přímo vyrábí: origo Racingbox www.racingbox.cz

Asi bych to tu měl tedy jen chválit, když ho znám ale tohle forum je spíš pro odborníky, mezi který se řadit nemužu, alepodle mě stejnak vetsina ví, že přes RB cesta k uspokojivý změne nevede, když už tak uprava parametru v EEPROM nebo huře PROM v ECU motoru.


...a co tu říkate je pravda bud je jen box s odporem a nebo s reláatkem který pak připojuje ten odpor.

Dá se to i celý vypnout tlačítkem na těle RB.

Ten manik mi to nabizel zadara ze známosti, ale na druhou stranu mi řek že by si to nikdy nekoupil za ty prachy a hlavne do auta nepověsil, výrobní cena je cca 50KČ včetne krabičky konektroů a součástky do RB :-D.

Ta verze s tim relé má "jakoby" nastavovací intarface přes kabel kde se jak tu kolegové psali reguluje dráha (odpor) potáku, kterej vlastne přidává nebo ubírá naftu a tim i ubira nebo přidává trochu výkon.

Já si to na svý AGR nemontoval vubec, kamos to na AGR mel a že by to byl nejaký zázrak :-D to spis ne

Spíš to sebou vozil jako 100g zátež :-D než aby to sloužilo jako chip:-D

ale pokud to nekdo chce at to zkusí já bych to nedělal

Na diplomku se dá psát spousty jinejch zajimavejch a rozsáhkejšíích veci kde se mužeš rozepsat a nebude ti stačit ani nemoezenej počet listů příloh :-D :-D

Co třeba takhle téma : Synchronizace a automatizace provozu na pozemních komunikacích :-D
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Děkuji za rady. Nejspíš se na Racinbox doopravdy vykašlu a půjdu do klasického chipu. Aspoň porovnám rozdíli s powerboxem, který mám na svém GIII TDI 81 kW. Máte někdo zkušenosti s firmou Chiptuner? Chipují TDI 110 kW za 6990 Kč...
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Jinak díky za nápad na diplomku, ale potřeboval bych spíše nějaké víc technické téma. Studuji Dopravní prostředky-silniční vozidla....zatím mám čas na vymýšlení tématu, ale nechci to zas nechat na poslední chvíli....;-)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

milan8902 píše:Děkuji za rady. Nejspíš se na Racinbox doopravdy vykašlu a půjdu do klasického chipu. Aspoň porovnám rozdíli s powerboxem, který mám na svém GIII TDI 81 kW. Máte někdo zkušenosti s firmou Chiptuner? Chipují TDI 110 kW za 6990 Kč...
Předpokládám, že včetně brzdy, jinak by jsi to nesrovnával, ne?? :roll:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

nogis píše:Předpokládám, že včetně brzdy, jinak by jsi to nesrovnával, ne?? :roll:
Obavam se, ze firma "Chiptuner" timto zarizenim nedisponuje ... a uz vubec ne dosahujicim kvality brzdy firmy Diesepower. Ale verim, ze proto, aby usetril tisic korun, tak si to da nachipovat, aby si nasledne zajel na Jarov, kde jsme my zjistili, ze to mereni neni ani nahodou presne.

Holt, zivot je vec priorit.

Ja, kdybych studoval nejaky takovyto obor a "nechtel slevu zadarmo", tak bych asi nejdrive premyslel, zda je mozna nejaka reciprocita, jak si mohu tuto slevu zaslouzit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“